niin ku tossa yx kyselee jätkien kusemista nii kertokaa likat tekin kuinka kusette
miten kuset? (LIKOILLE)
10
2983
Vastaukset
- Böö
No jos ulos joutuu kusemaan nii kyykkyyn vaan, huosut niin ettei ne kastu!
- tytzkä
Niin,jos ollaan ulkona,niin kyykkyyn vaan ja housuja vähän pidellään,ettei ne kastu. Mutta jos ollaan sisällä,niin tietenkin istutaan pöntöllä ja siinä se on. Jätkillä kuseminen on paljon helpompaa,varsinkin ulkona kun niillä on se kulli,josta ne seisaaltaan kusevat.
- tuuli
tytzkä kirjoitti:
Niin,jos ollaan ulkona,niin kyykkyyn vaan ja housuja vähän pidellään,ettei ne kastu. Mutta jos ollaan sisällä,niin tietenkin istutaan pöntöllä ja siinä se on. Jätkillä kuseminen on paljon helpompaa,varsinkin ulkona kun niillä on se kulli,josta ne seisaaltaan kusevat.
vedin juuri äsken farkut ja stringit alas, istuin pöntölle, levitin pikkusen reisiäni ja sormilla häppäreitä ettei reidet kastu ja sit vaan lorottelin helpottuneena joo
- poitsu
tuuli kirjoitti:
vedin juuri äsken farkut ja stringit alas, istuin pöntölle, levitin pikkusen reisiäni ja sormilla häppäreitä ettei reidet kastu ja sit vaan lorottelin helpottuneena joo
niin ruiskuuko kusi tosiaankin pitkin reisiä?
- korkkimatto
poitsu kirjoitti:
ei mulla vaan...
- Tazza
korkkimatto kirjoitti:
ei mulla vaan...
No ei nyt mulla ainakaan!Ja kun olen joskus nähnyt joitakin naisia kusella, niin eivätpä nekään pidä kättään siellä haarovälissä kusiessaan.;)Olikohan tuuli itekkään tossa ihan tosissaan..Tai no, voihan se olla mutta..:)
- Böö!!!
poitsu kirjoitti:
No ei todellakaa!
- Äiti vauvan puolesta
Ajattelin auttaa sua saamaan erilaisen kokemuksen ja kertoo kuinka tyttövauvat kusee. Onhan siinäkin sulle yks lisä juttu avuksi kun runkkailet ja lueskelet näitä vastauksia. Noh niin siis vauva kusee näin. "Hei sulle ihana Jätkä ihanaa kun oot kiinnostunut kuinka me tytöt kustaan. Mää oon 2,5 kuukauden ikänen Milla ja mää kusen sillei että annan vaan tulla mutsin laittamaan vaippaan. Moi ja terkkuja Milla
TOIVOTTAVASTI SAIT IHANAN ORKUN KUN LUIT TÄN!!
Toivoopi Millan äiti.- jätkä 2
Tuli kunnon orgasmi, ajattelin et pistelin munaani sun ja vauvan pilluun.. ah!
- anGela
vuiHan käRSimYs...xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760