Antaisitko Suomen kohtalon hetket Kanervan limaisiin käsiin?
Kanerva on vaaraksi Suomelle!
10
361
Vastaukset
- jos vain voisin
Hyvä mies ja monessa liemessä keitetty. Tämä tästä kun saadaan purkkiin ja hetken päästä se on forget the whole thing, eikä kukaan muista enää tästä tuon taivaallista.
Ilkka on hyvä ja pätevä mies. Pisteet hänelle. Toivottavasti ei sekaannu tällaisille palstoille pahoittamaan turhaan mieltään.
Kyllä se päivä vielä paistaa Kanervikkoonkin.
God bättre bäst.- kysyn vain
Ihan turha hokea asiaa mitä et pysty todistamaan.
En olisi iki-maailmassa laittanut Kanervaa neuvottelemaan Suomen asemasta sotien jälkeen. joku pillunhajuinen Tatjaana olisi vienyt Kanervaa korvasta pitäen, ja Kanervahan olisi mennyt pillun kuva silmissään Suomen eduista välittämättä.
- justso
Olis vaan myöntänyt heti alkuunsa, että Johanna himotti ja siksi tekstaili ja ei kai siinä silloin mitään väärää, ihan terve mies! Ulkoministeri ei kyll saisi valehdella missään asiassa!
- halosen valehtelu
Halosen valehtelu on pahinta.
- kerrohan
halosen valehtelu kirjoitti:
Halosen valehtelu on pahinta.
on täss Kanervan asiassa valehdellut?
- REHELLISYYS
olisi pelastanut iken, ja nöyryys. Nyt hän on saanut kaikkien vihat päälleen tuolla röyhkeydellään, uhoamisellaan ja kiertelyllään. Tyhmyydestä sakotetaan!
- aasiaa
kun Kanerva taitaa olla tyhmä. Vain tyhmät valitsee kaverinsa niin, että joutuvat tekemisistään lehtien palstoille, kuten nyt on käynyt!
- anonyymi
ei tosiaankaan!
- Clever
Hyvin osuvasti kirjoitettu! Antaa kyllä paljon ajattelemisen aihetta. Vastaukseni kysymykseesi on: en antaisi Kanervalle muuta kuin potkut koko Arkadianmäeltä. Piste.
- Haluu juoruja.
Ja totta kai Suomen kansa tahtoo tietää, vaikka väittääkin muuta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506