Haluaisimme ostaa toy- tai kääpiövillakoiran narttu pennun. Ei tarvitse olla rekisterissä.
Meillä on kova kuume.
T. Anna
Halutaan ostaa toy- tai kääpiövillakoira
6
295
Vastaukset
- villis
aika vaikea löytää näiden pentuja olen itsekin etsinyt jo vuoden verran , ovat aina jo kaikki varattuja kun ehtii soittaa.Pikku koirien kasvattajat tässäpä teille saumaa.
- Anna
Hei, oletko sinä etsinyt papereilla vai ilman, ja minkä verran olet valmis maksamaan koirasta. Minä nimittäin löysin itselleni aprikoosin värisen toy-tytön. Ja luulen että tuolta samasta paikasta löytys vielä vapaita, oli sillä myös mustia kääpiö-villakoiria.
- kerro
Anna kirjoitti:
Hei, oletko sinä etsinyt papereilla vai ilman, ja minkä verran olet valmis maksamaan koirasta. Minä nimittäin löysin itselleni aprikoosin värisen toy-tytön. Ja luulen että tuolta samasta paikasta löytys vielä vapaita, oli sillä myös mustia kääpiö-villakoiria.
Missä, missä, haluu tietää Heli
- shelttifani
jättää ilmoitus esim. Apulaan. Eikö tämä ole lähinnä keskustelu palsta...?
- jenna
mulla on enään yksi kääpiö villakoira. oli kaksi, mutta tämän nykyisen äiti kuoli muutama kuukausi sitten. kyllä villakoirat ovat sitten ihania. täytyy kattoo jos teettäs tälle vielä pentuja. tää on tehnyt kahet pentueet...yhteensä 12 pentua. yleensä kääpiövillakoirat saa vaan 1-3 pentua, mutta mun koira teki molemmilla kerroilla 6!!mä kirjoittelen vaikka tänne jos haluisin teettää vielä pentuja!!
- mammeli
ilmoitathan jos on pentuja tiedossa, olis muitakin kiinnostuneuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780