mikä siinä on ku jotkut löytävät tosta noin vaan seurustelusuhteen ja rakkauden. Itellä on ollut vaan huonoa tuuria viime vuosina, hairahdun vääriin ja siitä seuraa sydän suruja. vai oonko liian nirso. ihmetyttää että ku on niin paljon yksinäisiä kuitenkin olemassa niin miksi on niin perkeleen vaikea löytää ketään sellaista oikeaa..:(
Ei ymmärrä
7
1018
Vastaukset
- DS.
Millaisiin tyyppeihin sä sitten hairahdut ja millä tavalla sä olet nirso?
- Yleinen vuodattaja
Olen tullut siihen johtopäätökseen, että sosiaalisesti taitavat ja ei-estoiset saavat kumppanin ja voivat rakastaa.
Moni yksinäinen on ujo ja epävarma, eikä osaa olla avoimesti tyrkyllä. Ainakin minua on sätitty arkuudestani ja sanottu, että pitää olla enemmän esillä. Ja kun on pitkään yksin, epävarmuus nakertaa entisestään. Jos minulta vielä joku kyselee, että onko minulla naista, taidan vastata, etten ole kelvannut kenellekään. Tosin joku on sanonut, että tuskin siitä on ollut kyse. Vai olenko liian nirso? En todellakaan, koska kelpuutan naisen, joka miellyttäisi. Mutta kun ei osaa tutustua. Joka päivä tulee vastaan mukavan näköisiä naisia, mutta kun oma tuttavapiirini on suppeahko.
Ne jotka löytävät helposti kumppanin, ovat avoimia, eivätkä kysele alinomaa oikeutta olemassaololleen. No, minä kirjoitan vain omista vaikeuksistani, mutta kaipa joku muukin siitä itseluottamuksen puutteesta kärsii. Meikäläisen kotkotukset ovat oma lukunsa, sillä analysoin ja tarkkailen olemustani aina. Kai se on lapsuudessa opittu malli. Mutta siitä luopuminen ei tahdo onnistua.
Ei sitä turhaa ole hoettu kautta aikain, että "ole oma itsesi". Mutta kun se ei riitä :/. Otetaanpa uusiksi "Ole oma itsesi ja avoin", niin alkaa aurinko paistaa =). Jos on itsevarmuutta ja rohkeutta, saa helposti uusia tuttavia, joiden kautta saattaa löytyä vapaita kumppaniehdokkaita. Se olisikin hienoa, mutta kun on niin vähän tuttuja :/. Tosin minä olen saanut viime vuosien aikana huimasti uusia tuttavia, mutta ei seurustelukumppania estyneisyyteni ja liiallisen erakkomaisuuteni vuoksi :/. Olen minä joillekin sanonut, että auttaisivat minua löytämään hyvän naisen, mutta ei se oikein ole sellainen asia, jossa voi auttaa. Tosin on kai ollut aina niitä ns. puhemiehiä tai -naisia? Jos joku auttaisi ja hieman "järjestäisi asioita". Eteeni tupsahtaisi kivan oloinen nuori nainen, jolle olisi pikkulinnut sirkutelleet, että Yv etsii mukavaa tyttökaveria. Mutta ehkä elokuvissa tai sitten myös todellisuudessakin heillä, jotka ovat sosiaalisesti kyvykkäitä.- Mappi
Hemmetti. Minä rohkaistuin ja kerroin tunteeni, mitä hän minussa herätti, oli yllätys hänelle. On tässä yritetty tapaamisen tynkää, onnistumatta, tietyistä syistä, mutta soittoa ei kuulunut enää. Ilmeisesti säikähdys. Onko todellakin niin, ettei uskalleta sanoa suoraan, että et herätä mitään tunnetta? Kun joku huomaakin ja onkin avoin, se ei olekaan hyvä asia? En ole vihille hinkumassa.. Olen surullinen. Olin suora ja rehellinen, ehkä liikaakin.. onko todellisuudessa asia, niin kun on kauan ollut yksin ja kohtaa toisen yksinäisen ei kelpaakaan kun se oli noin kauan yksin kiehtova ristiriita? Jos teille hyvät ihmiset tunnustetaan viehtymys, niin olisi suotavaa ilmaista, ettei myöskään kiinnosta. Niin olen naispuolinen ja olisiko minun pitänyt odottaa että mies aloittaa? Mielestäni ei välttämättä. Elämä vain on.
- Yleinen vuodattaja
Mappi kirjoitti:
Hemmetti. Minä rohkaistuin ja kerroin tunteeni, mitä hän minussa herätti, oli yllätys hänelle. On tässä yritetty tapaamisen tynkää, onnistumatta, tietyistä syistä, mutta soittoa ei kuulunut enää. Ilmeisesti säikähdys. Onko todellakin niin, ettei uskalleta sanoa suoraan, että et herätä mitään tunnetta? Kun joku huomaakin ja onkin avoin, se ei olekaan hyvä asia? En ole vihille hinkumassa.. Olen surullinen. Olin suora ja rehellinen, ehkä liikaakin.. onko todellisuudessa asia, niin kun on kauan ollut yksin ja kohtaa toisen yksinäisen ei kelpaakaan kun se oli noin kauan yksin kiehtova ristiriita? Jos teille hyvät ihmiset tunnustetaan viehtymys, niin olisi suotavaa ilmaista, ettei myöskään kiinnosta. Niin olen naispuolinen ja olisiko minun pitänyt odottaa että mies aloittaa? Mielestäni ei välttämättä. Elämä vain on.
Sepä olisikin mukavaa, kun joku nainen lähestyisi tällaista aika ujoa, mutta muuten hauskaa miestä. Ite kun on niin ujo, vaikka ei pitäisi olla hävettävää itsessään... :/
- Prince.
Mappi kirjoitti:
Mun mielestä miehet kyllä tykkää sitä, että nainenkin tekee joskus aloitteen. Mutta minkäs sitä tunteilleen mahtaa. Ehkäpä miehen tunteet sua kohtaan oli enemmänkin ihan kaveri tasoa. Ainakin näin alkuun. Olisi varmaan kannattanut nyt ensin edes tavata kerran/pari silloin kun siihen mahdollisuus löytyy. Taitaa jäädä salaisuudeksi pitääkö mies sua viehättävänä ja kiinnostavana persoonana.
- dfrd2232
Sellaiset ihmiset löytää helposti seurustelusuhteen joilla on paljon ystäviä ja kavereita eli on menoa ja juhlia tiedossa lähes kokoajan... aina siellä kavereiden kavereissa on myös joku jolla ei ole vielä kumppania ja niin suhteen alkaminen on huomattavasti helpompaa.
- väiski74
sama vika rahikaisella ku tuntuu et sitä oikeeta ei taho löytyy.no kuppiloista löytyy kyl irtosuhteita ja juoppoja mut ei sitä oikeeta!no meikäläisen ei tarvii kun katsoo peiliin ni tajuu et ei oo mikään kansikuva poika!mut kyllähän noita suhteita on ollu ja kaikki myös menny.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938