Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mikä merkki sopii rapunaiselle?

anneli1963

Olen rapunainen ja eroamassa härkämiehestä. Härkiin en enää vilkaisekaan mutta kertokaa, mikä horoskooppimerkki sopisi rapunaiselle parhaiten?

16

5536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dkkkkkkköfjasldfkj

      härkä käy. ihan sama.

    • tai skorpioni

      tai skorpioni. Kokeile vaikka. ;)
      Mikä härkämiehessä muuten mätti?

    • onhan noita

      hyvä vaihtoehto on kauris

    • myös rapu

      Ei kai se ole horoskoopista kiinni mikä sopii.Itselläni oli ex mies neitsyt ,enkä toista neitsyttä enään ota vaikka pitäisi tulla ravun kanssa hyvin toimeen.Vesimies vois olla ihan hyvä kanssa tunne yhden vesimiehen ja hän on tosi mukava.

      • rapuwoman

        minusta vesimies ja rapunainen ei sovi toisilleen ne on niin erinlaisia luonteeltaan asustelin aikoinaan kuusvuotta vesimiehenkanssa


    • toiset vesimerkit kute

      toiset ravut, skorpionit ja kalat. Ja just nää maamerkit härkä, neitsyt ja kauris. Mut elä sano noi, kyl joku härkämies voi olla iha erilainekki ku sun mies josta oot eroamassa :D

      • vesimiehiä

        parisuhteessa


      • Elina.T
        vesimiehiä kirjoitti:

        parisuhteessa

        Se on tosi, vesimies ja rapu ei oikein sovi yhteen. Vesimies liiian dominoiva. Ainakin meillä!


    • Rapunen

      Ei horoskoopilla niin väliä kuhan se oikea ihan ihminen vaan löytyy :)

    • rapuwoman

      ravulle sopii parhaiten scrorpari kalat ja toinen rapu mut myös kauris ja ja neitsytkin ja härkä käy ne tulee toimeen hyvin ravunkanssa

      • l'eau

        Oman kokemuksen mukaan vain toiset vesimerkit on ymmärtäneet minun hieman oikukasta luonnettani, eli kalojen, skorpparin ja nyt ravun kanssa on pyyhkinyt parhaiten. Kokemuksia myös muista merkeistä, mutta yleensä on saanut pettyä tai tunteet on laimenneet nopeasti. Maamerkeistä tosin ei ole juuri kokemusta :).

        Olen tosi romanttinen luonne, voi johtua siitä että olen myös nousevalta merkiltä rapu...


      • bellina_69
        l'eau kirjoitti:

        Oman kokemuksen mukaan vain toiset vesimerkit on ymmärtäneet minun hieman oikukasta luonnettani, eli kalojen, skorpparin ja nyt ravun kanssa on pyyhkinyt parhaiten. Kokemuksia myös muista merkeistä, mutta yleensä on saanut pettyä tai tunteet on laimenneet nopeasti. Maamerkeistä tosin ei ole juuri kokemusta :).

        Olen tosi romanttinen luonne, voi johtua siitä että olen myös nousevalta merkiltä rapu...

        Nousevalta merkiltäni myös rapu...Itselläni myös ei oikein kokemusta maamerkeistä...muuten kuin kavereina...Miehet ovat olleet suurimmalta osin tuli- tai vesimerkkejä....Mut´täytyy sanoa että rapumiehet kyllä vetävät mua puoleensa...niistä on ollut eniten kokemuksia ja nytkin taas on yks menossa... ;) ihme juttu...


    • -rapunainen

      "Toiset Ravut, Skorpionit ja Kalat ymmärtävät täydellisesti Ravun herkän intohimon. Kauris, Neitsyt ja Härkä luovat hänen kanssaan kestävän ja onnellisen liiton, jossa koti on kaiken keskipiste. Tulen merkkien kanssa Rapu voi kokea ohimenevän, intohimoa pursuavan rakkaussuhteen, mutta etäiset ilman merkit puhuvat hänen kanssaan aivan eri kieltä".

      Skorppionin kans meist tuli kavereita, neitsyt-miehen kanssa sukset meni täysin ristiin ja nyt suhteessa kala-miehen kanssa ja ainakin näin suhteen alkuvaiheessa hyvin on mennyt =).
      Kyllä joka hroroskoopista löytyy monenlaista menijää, joten vaik yhden härän kans ei onnistunu, niin toisen voi. vaik kyl miekin tein sen päätöksen, että neitsyt miehistä pyayn kaukana...

    • härkä mies

      samoin,,, rapunainen,,huh,,sehä menee vaikka takaperin puuhun,,ei tuu pakettia,,mutta kuiteskii,, ei pidä mennä pelkän horoskoopin kaa,,,kyl se on korvien välissä,, se tärkein,, olipa sit mikä horoskooppii tahansa,,

    • rapuhärkä

      Härkä sopii ravulle... itse olen rapu ja parhaat kokemukset on ollut härkämiesten kanssa joo o.En tiedä mikä teillä on mennyt pieleen.Huomaat pian taas olevasi tekemisissä härän kanssa. :) näin se vaa on.

    • bianca33

      Uskon paljon horoskooppista ja minä luulin että Leijona sopii sulle varmasti....ei muutttaaa kun kokeillee jos löytyy...tsemppiä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe