kalju motoristi kiinnostaa

saija k

kalju motoristimies ja customi saa minut aivan märäksi, enkä tarkoita kainaloita.
olen valmis ensikesän rientoihin.mikä olisi sellainen hyvä tapahtuma heti kesän alussa.

20

2921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TIIKERI62

jos vain kesäisin kostut. #MURR#
      mutta ei kai poika voi kastua edes kesäisin.

• Pentti. H.
      • kaija voo

Kivat hapsut...missä nähdään !

•    
        kaija voo kirjoitti:

Kivat hapsut...missä nähdään !

Tammelantorilla, Tapolan kopilla?

• aaah!!

Tuu mukaan hapsupollen kanss!

http://www.hippos.fi/hippos/raviurheilu/varusteopas/kuvat/2_2_hapsut.jpg

• olen pentti

nähtäisiinkö jossain. mulla olis intruder 1400. saisko sillä sut kyytiiin.oon tänään 15.00 ratinan shellillä tampereella. tuu jo oot täältä päin.oon ite liikkeellä punaisella transitilla.

• tiedänkin

jo kuka olet .ORG porukoista. Väkisinkin nyt vähän hymyilyttää...

• pentti....

voi ei!!!!!
        ketään ei ollu paikalla joka olis ollu kiinnostunut kaljupäästä

• FrozenCorpse

Liian huono jopa provoksi.

• ???

olen vaan niin epätoivoinen

• teinipukki

Seurustelin yhden kaljupäisen custommmiehen kanssa vähän aikaa,kunnes kuulin, että hän seurustelee samaan aikaan teinityttöjen(13-15v)kanssa.
      Lopetin suhteen.Nyt siinä olisi sulle vapaa kaljupää.

• tuli tosta otsikosta

mieleen se Pedro Aldomovarin elokuva (en ole varma oliko se hänen), jossa Joanna Lumley (tai sen tyylinen nainen) kiskaisee tupeen äijältäään, sytyttää tupakallla tuleen ja paiskaa ikkunasta ulos samalla kun toteaa "tylsä paska"!

• A. Illi

Käyn tänään parturissa ja ajatan tuuheat kutrini pois ja tämä ihan kokonaan Sinun vuoksesi, Saija K. Tule tänään klo 18 Eläintarhan Nesteelle, lähdetään päristelemään itsemme hekumaan!

• kysyy..
    • Peetterpaani

Jos nääs kalju kiinnostaa, niin vanhainkotiin vaan töihin. Customiksi sitten joku kiinalainen kakspuokki ja sulla on paketti kasassa halvimmalla eikä ajoväli kulu.

• Mimi Murina

Jyväskylän sanomissa oli ilmoitus joka varmaan kiinnostaisi sinua:

"VOODOOPAPITTARIEN KOULUTTAMA" (Nigeria)
      -spec. nuorten tyttöjen ja naisten frigiditeetti
      -seksiunet ja SM_imaginaatiot, depressiot
      -Hoitomuoto: LASER-clitori-stimulance hypnoosi

HANNNU RAUHALA
      Doc.DR
      r.med.d ´Africa
      yn&psykonala,probl.
      med.militaire
      chir.ethnique, ZED
      CLINIQE FAUSTUS
      Kilpisenk. 12 B 25, 40100 Jyväskylä'tel: 014-612 777, 050-356 8516, 050-328 6810

ota ihmeessä yhteyttä : )))

• Turpa-Uuno

Eiköhän sulle löydy ihanne seuraa tuolta syöpätautien klinikalta ja sairasosastoilta jos kerta kaljupäisyys on kriteeri.Itselläni valitettavasti kasvaa vielä tukka ihan hyvin,ja toiseksi olen kyykkä-pyörä miehiä sillä pitäähän takapuolen alta kunnolla löytyä potkua eikä pelkkää ääntä.

• LångvikinMotörhed

ja moukkamainen vastaus!
        Syvimmät häpeäni sinullei kaikkien syöpäpotilaiden ja heidän omiastensa puolesta

• oon.

emmä vaan tierä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe