Moi! Eli haluaisin kesäkuntoon! Eli ehtiskö ennen kesää tiputtaa painoa ja kiinteyttämään vatsaa, kertokaas jotain tehokasta. Haluasin tiputtaa väh 5 kiloa, onko se terveellistä tossa ajassa. eli mittani 53-55kg/156cm Kertokaas hyviä vinkkejä, eli haluasin ostaa kesäks bikinit, mutta noilla mitoilla en.. Eli jos painaisin jotai 46-47 kiloo, ni sit ois ok.
Kesäkuntoon!
7
751
Vastaukset
- ei o terveellistä
laihduttaa. Ainakaan normaalipainosten kuten sinä olet. Ulkoile ja syö monipuolisesti ja terveellisesti.
- ninnininin
Jätät herkut pois, jos et pysty niin yksi herkkupäivä viikossa. Syöt terveellisesti, paljon vihanneksii yms. Juo paljon vettä, ainakin 3 litraa vettä. Liiku joka päivä n.tunti, millee vaan haluat, lenkkeile, tanssi, pyöräile tjn. Tippuu helposti noin 5 kiloa.
- adtrgfsgfsdgfd
ninnininin kirjoitti:
Jätät herkut pois, jos et pysty niin yksi herkkupäivä viikossa. Syöt terveellisesti, paljon vihanneksii yms. Juo paljon vettä, ainakin 3 litraa vettä. Liiku joka päivä n.tunti, millee vaan haluat, lenkkeile, tanssi, pyöräile tjn. Tippuu helposti noin 5 kiloa.
siis sähän oot ihan tikku. miks sun pitäs laihduttaa???. sitäpaitsi noitten mittojen perusteella oot just kasvava, eikä sillo sais laihuttaa.
- pelkkä muutamakin kilo...
mielestäni 50 kiloa vois olla aluksi se, mitä tavoitella. ittellänikii oli sama juttu et painoin sellasen 55kg ja olin 156cm pitkä.. Laihdutin 50kg ja oon ihan tyytyväine. Ja jos aiot kiinteyttää se tietää lihasten tekemistä, ja lihas painaa enemmä ku läski. Ruokaa tulee syödä säännöllisesti ja terveellisesti, eikä noukkia vaa yks porkkana per päivä. jos näin tekee, et jaksa kiinteyttää ittees ollenkaan :D
- ezkimoo
"Laihdutin 50kg ja oon ihan tyytyväine. "
Joo toi 50 kiloo ihan kohtalainen painonpudotus... Kyll mäki olisin tyytyväinen :D - nuoribodari
ezkimoo kirjoitti:
"Laihdutin 50kg ja oon ihan tyytyväine. "
Joo toi 50 kiloo ihan kohtalainen painonpudotus... Kyll mäki olisin tyytyväinen :Dtota, jos haluat rasvaa pois tehokkaasti, niin kannattaa laskee vetää kaloreita -200 - 400kcal päivän suosituksesta ja käydä n. 1-2h:n lenkeillä per. Rasvaa pitäs lähtee 2-8kiloa riippuen koosta..
- .....
....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750