Tänä iltana kello 8 sammutetaan valot ja muut sähkölaitteet tunniksi monissa maissa ympäri maailmaa. Miten siellä Virossa?
Sammutetaanko valot Virossa?
8
613
Vastaukset
- eestitar
mutta ei pikkuisessa Virossa
http://www.postimees.ee/290308/esileht/siseuudised/tallinn/320541.phpssa.
Kyllä niitä maita löytyy, jossa se kampanjaa kannattaa enemmän..- Pieni maa, mutta iso asia!
Viro on pieni maa, mutta kun sammutetaan, niin Viro osoittaa sillä eleellä suurta lojaalisuutta!
- Dallari-Lama
ja puhaltavat myös myrskylyhdyt pimeiksi.
- siitä säästöä
Valojen sammuttaminen ei säästä mitään .Mutta
jos sinäkin sammutat elämänliekin niin siinä
on oikea ympäristöteko.- Mutta itse ajatus
Se itse ajatus on tärkein. Että konkreettisesti tehdään jotain! Siitä se lähtee. Meillä on vain yksi ainoa yhteinen maailma ja jos jokainen tekisi edes jotain omalta osaltaan, niin se auttaisi. Olisi myös hyvä esimerkki. Miten sitä sanotaan, että "pienistä puroista". Minä omalta osaltani yritän joka asiassa pikkuisen. Ja sama se on muillakin. Kun moni tekee pikkuisen, niin siitä tulee lopulta paljon!
- valot päivittäin
virossa sammuu valot monesta mökistä lopullisesti päivittäin, kun kansa muuttaa paremman elämän perässä mm. suomeen.
- rauhattomat jalat
En kyllä ole vastuussa niistä:
Dallari-Lama 29.3.2008 klo 20.02
siitä säästöä 29.3.2008 klo 20.07
valot päivittäin 29.3.2008 klo 20.29
Mutta hävettää kuitenkin.
Sääli, että joka toisen kommentin paikalla pitäisi käyttää ” Ilmoita asiattomasta viestistä” .- Kesävalot nyt
Tsemppiä EEstin euroviisu kappaleelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862