yks kortin pellaaja oli jääny kiinni väärin peluusta , porukka mietti että miten rangaistaan joku keksi että sidotaan kiinni yöksi puuhun , olihan kesä joten tarkeni. Ja niin tehtiin.
Aamulla porukat kattomaan että kuinka siellä ulkona voidaan.
Korttihuijari tuumasi että: ei nuo itikat tai paarmat niin pahoja olleet mutta ku tuli yks poron vasa koko yöksi imeä lutkuttamaan..........
lappalaisessa
9
764
Vastaukset
sinäkin vetasit hihasta,,,varo vaan ...kohta joku parahtaa...
- vetasin
vanahasta muistista, ja näitä riittää. Mukava muuten että tulit kaveriksi "vetämään" tätä vitsi osastoa, olen yksin välillä tähän asti yritellyt......Ja tosikot ottaa nokkiinsa......
vetasin kirjoitti:
vanahasta muistista, ja näitä riittää. Mukava muuten että tulit kaveriksi "vetämään" tätä vitsi osastoa, olen yksin välillä tähän asti yritellyt......Ja tosikot ottaa nokkiinsa......
että ennenkin on vitsailtu...minä oon niin vasta tään palstan "löytänyt" ja heti ärähellään...kun en ole vielä edes "pikkutuhmiakaan" kerennyt kirjoitella...
- sun tussaukset
emmax kirjoitti:
että ennenkin on vitsailtu...minä oon niin vasta tään palstan "löytänyt" ja heti ärähellään...kun en ole vielä edes "pikkutuhmiakaan" kerennyt kirjoitella...
annahan palaa!!!
sun tussaukset kirjoitti:
annahan palaa!!!
naisten mielestä naenti on kuin lumisae.Etpä tiijä montako senttiä tulloo ja kaavanko kestää...
- kyllä niitä
emmax kirjoitti:
oon vähän joskus koittanut viljellä , löydät jos selailet taaksepäin, jos kiinnostaa.
- kullista jäähä
karvaakaan tuon yönkestävän lutkutuksen jäläkeen,
arvelee antelias auli.Pillupa onnii mualiman paras mualivahti!Torjuu kaks palloo yhtäaekkoo ja rutistaa keskushyökkeejätä niin,että siltä piäsöö oksennus..
emmax kirjoitti:
Pillupa onnii mualiman paras mualivahti!Torjuu kaks palloo yhtäaekkoo ja rutistaa keskushyökkeejätä niin,että siltä piäsöö oksennus..
aamulla herneitä nenässä ...yhellä jos toisellakkii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15211518
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424346Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392708Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071636Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?921481Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431