Kummilapseni on nyt puolivuotias ja ajattelin että olisi kiva antaa hänelle joku "kummiuteen" liittyvä satukirja.
Kun noista uskonto jutuista juttelu ei käy minulta mitenkään luontevasti ni ajattelin josko löytyisi kivaa lastenkirjaa enkeleistä, taivaasta tms.
Vaikka eipä tänä päivänä kummit taida juurikaan hoitaa tuota uskonto puolta..
Olis silti kiva antaa jotain siihen liittyvää :)
Voitteko suositella jotain? :)
Kummilapselle kirja
6
946
Vastaukset
- vaiks joo
lasten raamattu.
- meidän lasten suokkari
Ei olla mitään uskovaisia mutta lapsimessuilta ostettiin "Jeesuksen syntymä" -kuvakirja kun esikoinen siihen ihastui vuoden vanhana. Kaunis kuvitus ja tukevat sivut, joissa kurkistusaukkoja seuraavalle sivulle, lisäksi siinä on "lukko" ja koristeellinen kantokahva. Kirjalito vai mikä on kustantaja. Tätä kirjaa ovat lukeneet molemmat lapset ja ahkerasti, olen kirjan korjannutkin ties kuinka monta kertaa kun suosikki on ja sivuja maistellaan ja kirjaa kuskataan mukana leikeissä :D Kuvitus on aivan loistava ja kaunis, ja itse tarinakin on kerrottu lapselle sopivaan tyyliin. Eikä maksakaan kuin kympin tms? Ehdottomasti tämä kirja, jos mikä, sitä on meillä luettu jo 4 vuotta useasti vaikka muitakin kirjoja on roppakaupalla.
- aloittaja
Kiitos vinkistä, täytyypä kulkea silmät auki kaupoissa :)
- KASVATTAJA
EHDOTTOMASTI PARAS KIRJA TILANTEESEEN ON VANHAKUNNON JÖRÖJUKKA
- omilla lapsillani
Omat Raamatun kertomukseni-kirjat on molemmilla lapsillani ja itse olen sellaisen myös kummitytölleni ostanut. Halusin molemmille lapsilleni omat kirjat ja toisen ostinkin itse ja toisen saikin uusin tulokas kastelahjaksi veljeltäni kummilahjana. Olivat muuten haljopakin kun tarjouksessa 2€. Tuossa kivoja kuvia ja lyhyesti kerrottu sadun muodossa tärkeimpiä tapahtumia yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455100Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121314- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4990Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783