Kummilapselle kirja

suositelkaa, kiitos!

Kummilapseni on nyt puolivuotias ja ajattelin että olisi kiva antaa hänelle joku "kummiuteen" liittyvä satukirja.

Kun noista uskonto jutuista juttelu ei käy minulta mitenkään luontevasti ni ajattelin josko löytyisi kivaa lastenkirjaa enkeleistä, taivaasta tms.
Vaikka eipä tänä päivänä kummit taida juurikaan hoitaa tuota uskonto puolta..

Olis silti kiva antaa jotain siihen liittyvää :)

Voitteko suositella jotain? :)

6

966

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaiks joo

lasten raamattu.

• meidän lasten suokkari

Ei olla mitään uskovaisia mutta lapsimessuilta ostettiin "Jeesuksen syntymä" -kuvakirja kun esikoinen siihen ihastui vuoden vanhana. Kaunis kuvitus ja tukevat sivut, joissa kurkistusaukkoja seuraavalle sivulle, lisäksi siinä on "lukko" ja koristeellinen kantokahva. Kirjalito vai mikä on kustantaja. Tätä kirjaa ovat lukeneet molemmat lapset ja ahkerasti, olen kirjan korjannutkin ties kuinka monta kertaa kun suosikki on ja sivuja maistellaan ja kirjaa kuskataan mukana leikeissä :D Kuvitus on aivan loistava ja kaunis, ja itse tarinakin on kerrottu lapselle sopivaan tyyliin. Eikä maksakaan kuin kympin tms? Ehdottomasti tämä kirja, jos mikä, sitä on meillä luettu jo 4 vuotta useasti vaikka muitakin kirjoja on roppakaupalla.

• aloittaja

Kiitos vinkistä, täytyypä kulkea silmät auki kaupoissa :)

• KASVATTAJA

EHDOTTOMASTI PARAS KIRJA TILANTEESEEN ON VANHAKUNNON JÖRÖJUKKA

• omilla lapsillani

Omat Raamatun kertomukseni-kirjat on molemmilla lapsillani ja itse olen sellaisen myös kummitytölleni ostanut. Halusin molemmille lapsilleni omat kirjat ja toisen ostinkin itse ja toisen saikin uusin tulokas kastelahjaksi veljeltäni kummilahjana. Olivat muuten haljopakin kun tarjouksessa 2€. Tuossa kivoja kuvia ja lyhyesti kerrottu sadun muodossa tärkeimpiä tapahtumia yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2532
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1832
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1230
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1042
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      72
      1018
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      976
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      905
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      874
    9. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      101
      852
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      34
      781
    Aihe