Kummilapseni on nyt puolivuotias ja ajattelin että olisi kiva antaa hänelle joku "kummiuteen" liittyvä satukirja.
Kun noista uskonto jutuista juttelu ei käy minulta mitenkään luontevasti ni ajattelin josko löytyisi kivaa lastenkirjaa enkeleistä, taivaasta tms.
Vaikka eipä tänä päivänä kummit taida juurikaan hoitaa tuota uskonto puolta..
Olis silti kiva antaa jotain siihen liittyvää :)
Voitteko suositella jotain? :)
Kummilapselle kirja
6
890
Vastaukset
- vaiks joo
lasten raamattu.
- meidän lasten suokkari
Ei olla mitään uskovaisia mutta lapsimessuilta ostettiin "Jeesuksen syntymä" -kuvakirja kun esikoinen siihen ihastui vuoden vanhana. Kaunis kuvitus ja tukevat sivut, joissa kurkistusaukkoja seuraavalle sivulle, lisäksi siinä on "lukko" ja koristeellinen kantokahva. Kirjalito vai mikä on kustantaja. Tätä kirjaa ovat lukeneet molemmat lapset ja ahkerasti, olen kirjan korjannutkin ties kuinka monta kertaa kun suosikki on ja sivuja maistellaan ja kirjaa kuskataan mukana leikeissä :D Kuvitus on aivan loistava ja kaunis, ja itse tarinakin on kerrottu lapselle sopivaan tyyliin. Eikä maksakaan kuin kympin tms? Ehdottomasti tämä kirja, jos mikä, sitä on meillä luettu jo 4 vuotta useasti vaikka muitakin kirjoja on roppakaupalla.
- aloittaja
Kiitos vinkistä, täytyypä kulkea silmät auki kaupoissa :)
- KASVATTAJA
EHDOTTOMASTI PARAS KIRJA TILANTEESEEN ON VANHAKUNNON JÖRÖJUKKA
- omilla lapsillani
Omat Raamatun kertomukseni-kirjat on molemmilla lapsillani ja itse olen sellaisen myös kummitytölleni ostanut. Halusin molemmille lapsilleni omat kirjat ja toisen ostinkin itse ja toisen saikin uusin tulokas kastelahjaksi veljeltäni kummilahjana. Olivat muuten haljopakin kun tarjouksessa 2€. Tuossa kivoja kuvia ja lyhyesti kerrottu sadun muodossa tärkeimpiä tapahtumia yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192695Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2141098- 401015
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 5928
- 36906
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36827