Heippa, ajattelin tarjota vinkkiä kaikille jotka kärsivät kroonisista alapään vaivoista. Itsellä alkoivat krooniset pissatulehdusvaivat n. kaksikymppisenä, samaan aikaan alkoi olla hiivaa. Ramppasin näiden vaivojen vuoksi vuodesta toiseen tk:ssa ja yksityisgynekologeilla ja kaikki määräsivät antibioottia ja kärkkyessäni tarkempaa selvitystä oireideni taustoista sain vastaukseksi olkien kohauttelua. Pissatulehdukseen söin trimopania, nitrofuria, selexiä jne. hiivaan gyno-daktaria ja gyno-trosydia ja aina vaan oireet tuli uudestaan ja uudestaan, koko ajan jopa herkemmin! Ohella join karpalomehua yms. eli perinteisiä apukeinojakin oli käytössä, mutta mikään ei tuntunut tepsivän.
Tähän kyllästyneenä heitin KAIKKI antibiootit ja apteekin voimakkaat lääkkeet nurkkaan ja pyysin apua homeopaatilta. Homeopatian avulla vihdoin pissatulehdukset loppui, akuutteihin hiivatulehduksiin löytyi helpotusta. Pikku hiljaa keho alkoi löytää antibiooteilla raiskatun vastustuskykynsä takaisin ja parempaan suuntaan koko ajan mennään. Homeopaattini määräämien lääkkeiden lisäksi popsin nykyään päivittäin MAITOHAPPOBAKTEEREITA (tekevät hyvää myös vatsalle) ja olen vähentänyt ruokavaliossani hiivaa, sokeria ja vehnäjauhoja. Parempi olisi jättää em. ruoka-aineet kokonaan pois.
Vuoden verran näitä luonnonmukaisia hoitomenetelmiä toteutettuani suosittelen niitä ehdottomasti KAIKILLE, jotka em. vaivoista ja tulehduskierteistä kärsivät! Homeopatian avulla pahimmatkin poltot on päihitetty! Nykyään seksikin on parempaa kun ei kirvele yhdynnän aikana eikä jälkeenkään päin. Voimia kaikille ja toivottavasti joku tästä inspiroituneena uskaltaa lähteä hoitamaan itseään näillä keinoin. Vaikka hoito vie aikaa (minulla n. vuoden) on se ehdottomasti sen arvoista, kun tietää toimineensa oikeasti kehonsa hyvinvoinnin hyväksi!!!
vinkkiä hiiva/pissatulehdus kierteessä oleville
1
312
Vastaukset
- Ei valoa tunnelin päässä
Tervehdys!
Itselläni ongelmana jatkuva hiiva- ja sekabakteeritulehdus. Koko viime vuoden oikeastaan vaivasi, ja jatkuu edelleen. Sitä ennen silloin tällöin. Lukuisia lääkekuureja; Diflucan, Sproranox, Fluconazol, Flagyl Comp, Dalacin, erilaisia rasvoja ja öljyjä ym ym.... Antibioottipohjaiset eivät auta, vaan vaivat tulevat heti takaisin.
Homeopaatilla kävin aikoinaan vuoden verran, mutta oikeaa rohtoa ei vaan löytynyt. Joten lopetin koko homman.
Nyt olen käynyt vyöhyketerapiassa 3 krt. Vielä en osaa sanoa onko siitä apua.
Tiedän, että sama homeopaattinen lääke ei tepsi välttämättä eri henkilöille, vaikka vaiva olisikin sama. Mutta, siitä huolimatta haluaisin kysyä, että mitä homeopaattista valmistetta olet saanut, ja millä potenssilla?
Jos olet käynyt pääkaupunkiseudulla homeopaatilla, niin voinko udella kenellä olet käynyt (tiedän, ettei täällä saisi mainostaa ketäään, mutta voisitko laittaa vaikka meilillä minulle homeopaattisi yht.tiedot).
Olisin nimittäin edelleen halukas kokeilemaan homeopaattia, mutta runsaasta joukosta vaikea valita minne mennä.
Mukavaa kevättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224