Uskallatko kertoa jotain

Mamma Mia

itsestäsi?
No aloitan:
n 50-kymppinen mammeli,aviossa,töissä.Työ vie kaikki mehut.
Mies, sohvaperuna.Ei saa häneen potkua.
Kolme lasta, ei asu enää kotona.
Harrastukset: matkailu, Suomessa ja ulkomailla.
Sellaista.

51

2043

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillä erolla

etten ole sohvaperuna, tekemistä riittää kun on kaksi kesämökkiä ja kumpaankin teen remonttia vapaa aikanani, viikonloppuisin ja lähimpänä olevaan iltaisin.
      Ei jouda kaljapullon kanssa sohvalla makoilemaan ja mahaa kasvattamaan.
      Kuulin tuossa päivällä hyvän jutun, lihava mies sanoi"minulla on nälkä" hänen poika sanoi"kun tuo maha on täynnä niin ei heti ole nälkä".

• miksi sitten

olet katkera?

• katkera,,
        miksi sitten kirjoitti:

olet katkera?

kyllä joku muu on katkera kuin minä, minä elämäni kunnossa ja tekemisen intoa riittää.
        En ole keskivartalon lihottaja enkä sohvaperuna jaka rahat sossusta hakee, minä teen TYÖTÄ elääkseni.

• näitä älyköitä

oikein sikiää.

• helisevä

Mulla on synttärit tiistaina, täytän 53v joskin jatkan 50:nä olemista.

• viiskymppiselle onnea!

• helisevä
        miljoona kirjoitti:

viiskymppiselle onnea!

ei kylläkään ole vielä tiistaina, olisin silloi aprillipilaa vasta keskiviikkona ))
        Mukavaa työviikkoa sinne pienten pariin ja pienihän sinäkin.

• mies*

Vähän yli 5kymppinen ukonrähjä, aviossa, töissä. Reilu kymmenen vuotta vielä työtä, mahdollisesti, mistä siihen riittää mehut.
      Vaimo, sohvaperuna. Yhtä passaamista;)
      Yksi lapsi ("töitä" kyllä tehtiin toisenkin eteen mutta kun ei), asuu vielä kotona, nenä aina (oppi)kirjassa.
      Harrastukset: tiskaus, siivous, ruuanlaitto;(
      Oikeisiin harrastuksiin ei enään mehuja riitä. No, ehkä pikkusen vaikka remontointi ja pikkupuutarhahommelit.
      Sellaasta.

• Topakka muija

passaa vaimoaan. Ennenkuulumatonta!
        Mialle sanoisin, että äijälle kyytiä, ylös sohvalta ja hommiin, niitähän riittää.
        Minä olen kouluttanut mieheni tosi hyvin.Tottelee heti, ei uskalla sohvalla löhöillä!
        Itse olen töissä ja mies eläkkeellä. Lapsiakin on, opiskelevat ammattikorkeakoulussa ja yliopistossa.

• on askelten ,mutta virtaa riittää.

• mies*
        Topakka muija kirjoitti:

Mialle sanoisin, että äijälle kyytiä, ylös sohvalta ja hommiin, niitähän riittää.
        Minä olen kouluttanut mieheni tosi hyvin.Tottelee heti, ei uskalla sohvalla löhöillä!
        Itse olen töissä ja mies eläkkeellä. Lapsiakin on, opiskelevat ammattikorkeakoulussa ja yliopistossa.

on kaiken a ja o. Muovikaulimet kyllä kannattaa unohtaa, ei tehoa.
        No, leikki sikseen. Kun molemminpuolin vähän passaillaan toisiamme, kukin voimiemme ja kykyjemme mukaan, niin hyvin menee.
        Siellähän se yliopistossa tuo omakin pojanrontti.

• mies*
        koti-kiusattu kirjoitti:

on askelten ,mutta virtaa riittää.

tasa-arvosta, siihen on vielä matkaa, piru vie.
        Pieni viskitujaus silloin tällöin kummasti auttaa jaksamaan.

• Lännen - nainen
        Topakka muija kirjoitti:

...24 h/vrk:ssa antaa...Siinä menisi kaikilta hermot :)
        Kun on aikuiselle ihmiselle vuosien myötä puhunut,pyytänyt ja manannut ....
        -niin maatkoon
        sanoo lännen - nainen

• apua...siis tuo ikä...eronnut vuosia sitten, lapset maailmalla ja lapsenlapsia 2 - upeeta wow wow...vaan se sydänystävä puuttuu...mä mistä löytäisin sen miehen jne

• mirre482

Eronnut kuusi vuotta sitten. Kaksi lasta. Neljä lapsenlasta ja yksi kissa. Jonkinlainen sydänystävä on vaikka tavataankin liian harvoin. Asun Ruotsissa, mutta sydän on Suomessa.

• Topakka muija

jotain miestä, siitähän saisit vain huolehdittavan itsellesi. Elä ihanaa vapaata elämääsi ja nauti siitä!
        Lopultakin naisystävät ymmärtävät naista paremmin kuin joku mies, siinä minunkin henkireikä elämässä.

• Topakka muija kirjoitti:

jotain miestä, siitähän saisit vain huolehdittavan itsellesi. Elä ihanaa vapaata elämääsi ja nauti siitä!
        Lopultakin naisystävät ymmärtävät naista paremmin kuin joku mies, siinä minunkin henkireikä elämässä.

mies on taakka,miksi kouluttaa?kauheeta voimien tuhlausta.

• Topakka muija
        koti-kiusattu kirjoitti:

mies on taakka,miksi kouluttaa?kauheeta voimien tuhlausta.

ihan hyvin, voimia on tuhlattu toki.
        Jokainen taakkansa joutuu kantamaan.

• Topakka muija kirjoitti:

ihan hyvin, voimia on tuhlattu toki.
        Jokainen taakkansa joutuu kantamaan.

mistä tiesit aikanasi että miehesi on koulutus kelpoinen ja lopputulos mieleinen?

• miksi te
        koti-kiusattu kirjoitti:

mistä tiesit aikanasi että miehesi on koulutus kelpoinen ja lopputulos mieleinen?

puhutte miehestä kuin esineestä? Koulutuskelpoinen?
        Mies on ihminen, eikä koulutuskelpoinen kapine, sanonpahan vain.
        Itse en ole koskaan päässyt(joutunut) avioon. Ikää päälle 50. Hyvä kiinnostava työ, ei akateeminen mutta arvostettu kuitenkin.
        Ulkonäkö on este naissuhteille, sen olen kokenut, voi teitä naisia, mitä oikein vaaditte mieheltä?

• miksi te kirjoitti:

Itse en ole koskaan päässyt(joutunut) avioon. Ikää päälle 50. Hyvä kiinnostava työ, ei akateeminen mutta arvostettu kuitenkin.
        Ulkonäkö on este naissuhteille, sen olen kokenut, voi teitä naisia, mitä oikein vaaditte mieheltä?

yrittäkääs vastata.

• eva.stina
        miksi te kirjoitti:

eikä liioin naisetkaan Kyllä se ihmisarvo kai muulla tavoin mitataan
        Mistä syntyy ne sohvalla makaavat ukot ja nalkuttavat eukot kun 30 vuotta takaperin oltiin niin onnellisia Siinäpä vasta kysymys
        Kun pesä tyhjenee ja lapset lähtee niin ei osatakaan enää olla yhdessä Paljolta olet säästynyt kun et ole avioitunut Ei kai kaikki naiset ole niin kyynisiä että katsovat vaan miten komea on ja muuta sellaista
        Olen itsekin hitusen yli 50 lapset lähti ja miehellä on muistihäiriöitä että ei ole aina helppoa täälläkään
        Tyttö pyrkii yliopistoon nyt keväällä ja viime keväänä rakas poikani lähti lopullisesti auto-onnettomuudessa viimeiselle matkalle Yritän silti olla olematta kyyninen
        Ihmiset on ihmisiä naiset ja miehet ei yleistetä kumpaakaan sukupuolta sohvaperunoiksi

• ulkonäkö este
        miksi te kirjoitti:

naissuhteille (jos nyt suurinpiirtein ihmiseltä näyttää). Mutta jos "sisänäkö" on yhtä huono, niin sitten voi olla heikompaa.

Nimimerkillä "kamerakin kauhistuu".

• se.,-
        Topakka muija kirjoitti:

lepsukka oikein lepertelee.jukra puikee jos vaikka sulake palaa,niin kukas sen vaihtaa.
        ikävä kyllä se on ainoa syy miksi suomalainen
        nainen enää kaipaa miestä,kun niitä talkkareitakaan ei enää ole.

• Pirre*
        koti-kiusattu kirjoitti:

yrittäkääs vastata.

Varmaan meitä naisia on paljon, jotka olemme saaneet miehen, jonka mielestä mikään mikä haiskahtaakin naisten työlle, on miehen arvoa alentavaa.

Miesten töitä onvat:

Lumityöt, - kerrostalossakin.
        Auton huolto ja remontointi, - uudenkin (tankin täyttö).
        Metsästys, - yötäpäivää.
        Kalastus, kesättalvet, - ei kalojen siivous.
        Mm nämä.

Mutta oma syy, kasvatusmetodi on ollut väärä, -anopilla. :)

• k/k
        Pirre* kirjoitti:

Varmaan meitä naisia on paljon, jotka olemme saaneet miehen, jonka mielestä mikään mikä haiskahtaakin naisten työlle, on miehen arvoa alentavaa.

Miesten töitä onvat:

Lumityöt, - kerrostalossakin.
        Auton huolto ja remontointi, - uudenkin (tankin täyttö).
        Metsästys, - yötäpäivää.
        Kalastus, kesättalvet, - ei kalojen siivous.
        Mm nämä.

Mutta oma syy, kasvatusmetodi on ollut väärä, -anopilla. :)

varmaan moneskin perhees menee noin,itte ole yrittäny hommailla kaikenlaist.
        Yleensä kumminkin voimaa vaativat on mun hommii ja vaimo ei työskentele muut ko tuvassa,sil mä vihaan kokkaamista.

• Lännen - nainen
        se.,- kirjoitti:

lepsukka oikein lepertelee.jukra puikee jos vaikka sulake palaa,niin kukas sen vaihtaa.
        ikävä kyllä se on ainoa syy miksi suomalainen
        nainen enää kaipaa miestä,kun niitä talkkareitakaan ei enää ole.

Sulakkeenvaihtokin jo historiaa, nykyisin ei tarvitse enää sulakkeita vaihtaa
        Mutta lampun vaihto on "miesten työ"
        ....muuta en oikein keksikään-
        Se pysyy vasara ja maalisuti minunkin kädessäni :)

• Pirre*
        k/k kirjoitti:

varmaan moneskin perhees menee noin,itte ole yrittäny hommailla kaikenlaist.
        Yleensä kumminkin voimaa vaativat on mun hommii ja vaimo ei työskentele muut ko tuvassa,sil mä vihaan kokkaamista.

olla syy minussakin kun päästin mieheni "liian helpolla" tupahommissa, muttakun hän oli vieraassa työssä ja minä vain kotona hoitamassa lapsia (omat ja vieraitten); pidin itsestään selvänä että kotityöt kuuluu mulle ja hulluahan se olisikin ollut patistaa toinen työpäivän jälkeen ruoan laittoon :))

Hän se leivän toi kotiin, ja mie leivoin..

• sohtrop

sulla oli ajatuksena uskallus aloitukseen?

mikäs siinä työssä on niin mukavaa, kun vie kaiki "mehut"?

• Mamma Mia

kysyinpähän vain, että minkalaisia ihmisiä täällä oikein bongailee.Kiva vaihtaa ajatuksia.
        En ole paljon vastauksia huomannut.
        Kysyit mikä siinä työssäni niin mukavaa on, että vie kaikki mehut.
        En tiedä mukavasta, mutta olen tosi väsynyt aina viikonloppuisin, kun on vapaata.

• sohtrop
        Mamma Mia kirjoitti:

kysyinpähän vain, että minkalaisia ihmisiä täällä oikein bongailee.Kiva vaihtaa ajatuksia.
        En ole paljon vastauksia huomannut.
        Kysyit mikä siinä työssäni niin mukavaa on, että vie kaikki mehut.
        En tiedä mukavasta, mutta olen tosi väsynyt aina viikonloppuisin, kun on vapaata.

sillä työ on tärkeä, mutta yritä säästää vähän vapaa-ajallekkin ;)

Kuullostit jotenkin pettyneeltä aloituksessasi, voin olla väärässäkin.

• Otto Vaan

Kyllä mie en uskalla kertoa itsestäni.
      Moneen vuoteen en ole kertonu täällä vielä mitään
      omasta elämän vaiheista.Enhän, en kai ?..:)

• jokuhan voi saada

selville, että millainen olet, kuka olet.
        Paras olla anonyymi, eikä kertoa mitään.

• Otto Vaan
        jokuhan voi saada kirjoitti:

selville, että millainen olet, kuka olet.
        Paras olla anonyymi, eikä kertoa mitään.

Rypistellä.:)
        Tullut liikaakin kerrottua itsestään.:(

• Otosta
        Otto Vaan kirjoitti:

Rypistellä.:)
        Tullut liikaakin kerrottua itsestään.:(

yhtään mitään.Ole huoleti.

• Otto Vaan
        Otosta kirjoitti:

yhtään mitään.Ole huoleti.

Eihän tässä nyt huolestuneita olla, ei sitten
        ollenkaan.Joskus Vaan hölötän joutavia.:)

Kengän numero on 42 ja hatun koko on 60, tässä vielä nää puuttuvat tiedot.;)

• Mutta minäpä muistan Otto, olet kertonut aika paljonkin.

• Lännen - nainen
        Otto Vaan kirjoitti:

Eihän tässä nyt huolestuneita olla, ei sitten
        ollenkaan.Joskus Vaan hölötän joutavia.:)

Kengän numero on 42 ja hatun koko on 60, tässä vielä nää puuttuvat tiedot.;)

Sinullahan on sorjat jalat ja "sopiva" pää.
        Nro kasin kenkään mahtuu kaikki varpaat ja tuon kokoiseen hattuun soppii hyväst jus oikian kokoinen pää
        Joten kaikki on kohrallansa :)

• Salkkunainen evp

kertoa itsestäni kaiken.
      Olen mitä hienoin rva (ex)ja hyvin varakas.
      Elän vain iteseäni varten nykyisin. Käyn matkoilla, kylpylöissä, kauneushoitoloissa, shoppailemassa ym.kaikkea mikä itsestäni tuntuu miellyttävältä.
      Lapsenlapsiani en todellakaan hoida.Voin tuoda heille kuitenkin jotain tuliaisia matkoiltani.
      Miehiä käytän vain tilapäisiin tarpeisiini.
      Minun elämäni ei siihen kaatunut, vaikka sainkin pankista potkut lama-aikoina, ja samoihin aikoihin erosin miehestäni.
      Nykyisin olen hyvissä asemissa, eikä siis valittamista missään suhteessas.
      Tällaista netissä.
      Kiitos mielenkiinnostanne.

• yks kottarainen

- yli viiskymppinen eukko
      - eronnut jo 17 vuotta sitten
      - elää kituuttaa pätkätöillä ja korvauksilla
      - yksin mutta ei yksinäinen, siitä pitävät naisystävät huolen, miesystävää ei ole
      - paheitakin on ja pysyy, heh
      - lapsi jo omillaan hyvin koulutettuna

harrastuksina mm.käsityöt, netissä surfailu, pyöräily, lavatanssit

• aika paljon jo aiemmin. Mutta olen siis 51v ja minulla on miesystävä, rakaskin vielä, 56v. Molemmilla omat aikuiset lapset. Yksi lapsenlapsi on. Olen työssä lasten parissa ja mies on kirvesmies. Olemme molemmat töihimme tyytyväisiä ja melkein jopa työhulluja molemmat. Minulla on kiva työ ja palkkaani olen tyytyväinen, vaikka teen osa-aikaista, kuuden ja puolen tunnin työtä.

Olen energinen ja iloinen. Harrastukset liittyvät työhön molemmilla. Teen käsitöitä, puuvillainen pitsineule villatakki on melkein valmis, hihoista puuttuu enää puolet. Ja tällä hetkellä teen tietokoneella pienille lapsille askartelu laululeikkikirjaa vapaa aikanani. Mies tekee taloja ja olen joskus mukana raksalla pitämässä hänelle seuraa.

• Pirre*

jo liiankin tuttu, - ja palsta huokaiseekin helpotuksesta vuoden päästä :)

Siltikin jotain uusille:

Aviossa oleva mummeli.
      Mummuttajia jo puoli tusinaa, kolmesta lapsesta.
      Palkkatyötä teen, kotonani.
      Mies on eläkkeellä.
      Harrastaminen on hieman vaikeaa erottaa työstä :), mutta jos ehin, niin liikuntaa, lukemista ynms.
      Niin ja tätä nettailua, niinkun olette (kai) huomanneet. :)

• Voit sinä täällä pysyä sen jälkeenkin, ei kait se ikä ole niin tarkoin määritelty. Meet sinne toiseen vasta sitten joskus monen monen vuoden kuluttua, kun tai jos alkaa tuntua että ikä on sopiva.Hih hih

• Pirre*
        miljoona kirjoitti:

Voit sinä täällä pysyä sen jälkeenkin, ei kait se ikä ole niin tarkoin määritelty. Meet sinne toiseen vasta sitten joskus monen monen vuoden kuluttua, kun tai jos alkaa tuntua että ikä on sopiva.Hih hih

olet ihanan kiltti.

P.s. jos se olisi "minusta" kiinni olisi palstaikäni kai väliltä 40 - 80 ntä :)

• Heikunkeikku

Hyvää sunnuntaita :)
      Olen ollut pois aika pitkään täältä, tosin välillä olen istahtanut koneen ääreen ja lueskellut eri ketjuja.
      Täytin tässä kuussa 52 vuotta. Hyvä ikä :)
      Kuusi vuotta sitten rakas aviomies kuoli yllättäen ja suruni oli sanoinkuvaamaton. Mutta ehdin olla lähes 30 vuotta naimisissa todella, todella hyvän miehen kanssa. Olen kiitollinen siitä.
      Sitten tapasin miehen "täydellisen" miehen ja ihmettelin, että kuinka elämääni voi ilmestyä toinen kiltti, hyvä ihminen. MUTTA !!! Hän osoittautui NARSISTIKSI. En voinut ymmärtää, että joku ihminen voi muuttua hirviöksi. Onneksi ymmärsin lähteä pakoon. Se jätti haavoja. Olen tällä palstalla vastaillut ihmisille, jotka ovat narsistiaiheista kyselleet, koska siitä pitäisi puhua enemmän. Uhreja on paljon.
      Olen pianonsoitonopettaja. RAKASTAN työtäni. Se ei tunnu työltä, vaan harrastukselta :)
      2 lasta, nuorempi opiskelee taideteollisessa korkeakoulussa, vanhempi on hyvässä työpaikassa ja heillä on 3 lasta.
      Luen paljon kirjoja, soitan, puutarhanhoito on intohimoni. Rakastan eläimiä. Ratsastan kesäisin. harrastan sulkapallon peluuta ja kilpailen silloin tällöin. Huh, anteeksi tää pitkä vastaus. Hävettää.

• Älä nyt yhtään pyytele siellä anteeksi ja häpeile! Kumpaankaan ei ole mitään syytä!
        Kerroit rehellisesti itsestäsi kun sitä kysyttiin.

Minä olen kohta 54 vuotias, pienen kaupungin palkkalistoilla, eläkeikään on vielä kymmenisen vuotta, tai vähän yli. Naimisissa olen ollut pian 34 vuotta. Mies on ollut sairaseläkkeellä viisitoista vuotta. Lapsia meillä on kaksi jotka asuvat jo poissa kotoa. Toinen lähempänä, toinen kauempana. Lapsenlapsia on kolme ja he ovat elämämme aurinkoja!
        Rakkain harrastus on lukeminen. Teen myös jonkinverran käsitöitä. Liikuntaa harrastan säännölisen epäsäännöllisesti!
        Rakastan elämää ja läheisiäni! Yritän elää ns. hyvää elämää, pitää huolen itsestäni ja läheisistäni.
        Toivon että maailmassa olisi enemmän suvaitsevaisuutta ja hyvyyttä. Ja että kaiken kiireenkin keskellä muistaisimme muita ihmisiä!

Aurinkoista kevättä teille kaikille!

• Amalia

Olen 55-vuotias, naimisissa, kaksi lasta ja viisi lastenlasta. Perheeseen kuuluu pihaa vartioiva terhakka pystykorva,isännän metsästyskaveri.
        Käyn työssä, mutta tällä hetkellä sairaslomalla vielä viikon verran. Harrastuksista on lukeminen rakkainta. Olen myös innokkaasti opiskellut työn ohella viime vuoden loppuun asti. Rakastan puuhastelua keittiössä ja muutoinkin kaikkea kivaa kotiin liittyvää. Olen kukkahullu ja kasvattelen kaikenlaista. Ulkoilen ja retkeilen ja lellin lapsosia.

Siis ihana tavallinen suomalainen mökin akka.

• Heikunkeikku
        Amalia kirjoitti:

Olen 55-vuotias, naimisissa, kaksi lasta ja viisi lastenlasta. Perheeseen kuuluu pihaa vartioiva terhakka pystykorva,isännän metsästyskaveri.
        Käyn työssä, mutta tällä hetkellä sairaslomalla vielä viikon verran. Harrastuksista on lukeminen rakkainta. Olen myös innokkaasti opiskellut työn ohella viime vuoden loppuun asti. Rakastan puuhastelua keittiössä ja muutoinkin kaikkea kivaa kotiin liittyvää. Olen kukkahullu ja kasvattelen kaikenlaista. Ulkoilen ja retkeilen ja lellin lapsosia.

Siis ihana tavallinen suomalainen mökin akka.

...mukavalta. Elämähän rakentuu pikkuriikkisistä palasista. Tavallisista asioista. Täytyy osata nauttia niistä. Ja sinä tunnut nauttivan:)
        Ja hups "tavalliset" asiat muuttuvat yhtäkkiä kultareunaisiksi.
        Ja vielä koirakin pihassa.... :) Sulla on kaikkee...

• Heikunkeikku
        piive kirjoitti:

Älä nyt yhtään pyytele siellä anteeksi ja häpeile! Kumpaankaan ei ole mitään syytä!
        Kerroit rehellisesti itsestäsi kun sitä kysyttiin.

Minä olen kohta 54 vuotias, pienen kaupungin palkkalistoilla, eläkeikään on vielä kymmenisen vuotta, tai vähän yli. Naimisissa olen ollut pian 34 vuotta. Mies on ollut sairaseläkkeellä viisitoista vuotta. Lapsia meillä on kaksi jotka asuvat jo poissa kotoa. Toinen lähempänä, toinen kauempana. Lapsenlapsia on kolme ja he ovat elämämme aurinkoja!
        Rakkain harrastus on lukeminen. Teen myös jonkinverran käsitöitä. Liikuntaa harrastan säännölisen epäsäännöllisesti!
        Rakastan elämää ja läheisiäni! Yritän elää ns. hyvää elämää, pitää huolen itsestäni ja läheisistäni.
        Toivon että maailmassa olisi enemmän suvaitsevaisuutta ja hyvyyttä. Ja että kaiken kiireenkin keskellä muistaisimme muita ihmisiä!

Aurinkoista kevättä teille kaikille!

...kevättä sinullekin :)
        Oli kiva lukea kirjoitustasi :)

• Anskuliini

lähes 60v yksineläjä, töissä maailmanparhaassa työpaikassa, hoidan välillä yli 90 vuotiasta isääni ja väliin poikien poikia.
      Nyt mulla on venekuume, löytyis vaan jostakin hyvä käytetty alumiinivene 15 hepan moottorilla.
      Aika tuppaa loppumaan kesken, mutta haudassa sitä sitte saa levätä.

• Emme ole samassa työpaikassa, joten kuinka silloin on mahdollista että olet maailman parhaassa työpaikassa? Hih hih

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1326
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1275
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1018
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe