Minä haluan sinua. Niin monta vuotta jo. Sanoisit jotain taas joka auttaisi erossa.
Minä haluan
14
2506
Vastaukset
- hiljainen..
päivä, siksi kai tämäkin on sanaton... mutta sinulle
http://www.youtube.com/watch?v=UBImCgtxRXw
Jospa huomenna.. - neljä vuotta
kymmenen kuukautta ja vielä mmuutaman päivän sen päälle. Eikö se riitä? Milloin saan sinut? Vähäksi aikaa, lainaksi, tai kokonaan, omaksi. Kelpaisit missä muodossa tahansa, missä tahansa, milloin sinulle sopii.
Olen käyttänyt tämän eromme tunteitteni lietsomiseen. Mielikuvitusrakkaus antaa oikeastaan aivan samanlaiset tunteet kuin jos toinen olisi luona. Tai ainakin melkein. Ja kaiken voi tehdä turvallisesti omassa kotona. Ei ole vaaraa eikä vaivaa. Näin asiaa itselleni selitän, koska olen optimistinen luonne. Mutta sinulle kuiskaan: 'Olisi paljon ihanampaa, jos olisit vierelläni.'- aika,
ei ihan riitä. Lisää vuosia, löytyskö niitä?
- Kysypä
aika, kirjoitti:
ei ihan riitä. Lisää vuosia, löytyskö niitä?
ensi vuonna uudestaan. Vieläköhän silloin lasken päiviä, vai olenko jo tervehtynyt normaaliin elämisen rytmiin.
Niin kuinkas monta vuotta sinua on kaivattu? En siis varmaan ole se sinun Hän. Sori. - tiedä
Kysypä kirjoitti:
ensi vuonna uudestaan. Vieläköhän silloin lasken päiviä, vai olenko jo tervehtynyt normaaliin elämisen rytmiin.
Niin kuinkas monta vuotta sinua on kaivattu? En siis varmaan ole se sinun Hän. Sori.onko hän kaivannut minua lainkaan.Minä olen kaivannut vajaa kuusi vuotta, eikä loppua näy.
- lukisit
ja sanoisit nimeni niin lupaisin ottaa heti yhteyttä. Minä todella lupaisin sen.
- Lupaisitko?
Miten se nimi pitäisi sanoa, että ottaisit. Mitä pitäisi tehdä, että ottaisit? Olen ohikulkija.
- vastaus..
tullutkaan
- erossa haluat
apua? Omassa erossasi jostain toisesta? Mutta... Vähän aikaahan sitten sanoit, ettet eroa. Miksi nyt olisit päätöksesi pyörtänyt? Hämmentävää...
No... Minä ainakin kaipaan sinua suuresti koko ajan. Joka ikinen hetki. Joka ikinen sekunti. Tahtoisin vain olla syleilyssäsi. Ja... Tuota... Kyllähän minäkin sinut haluan... Sitähän minulta joskus kysyit. Tosin silloin en vastannut. Mutta nyt vastaan. Haluan!!- tunnustaa
Olen joskus käyttänyt samoja sanoja, kuin sinä nyt eräälle?
Voin vielä itsekkin sanoa sinulle ,et Rakas haluatko jatkaa seurassani elämmämme loppuun asti?
Olen N
- sua niin
halvatun mahoottomasti!!
- tuttu sana
toi "halvattu".Olis kiva tietää jotakin tuntomerkkejä susta?
Järki sanoo et,älä kirjoita noita sanoja tänne, mut tunteet voittaa. - tekee juu.
tuttu sana kirjoitti:
toi "halvattu".Olis kiva tietää jotakin tuntomerkkejä susta?
Järki sanoo et,älä kirjoita noita sanoja tänne, mut tunteet voittaa.heh, en kai mä niit nyt tänne laita..
- vaimostasiko?
En edes tiedä, onko sinulla vaimoa. Tiedän niin vähän sinusta. Meidän eromme suhteen ei minulla ole antaa neuvoja. Omasta kokemuksestani päätellen se tulee yhä vaikeammaksi vuosien myötä. Eilen illalla jo melkein rakastelin kanssasi, puoliunessa. Aivan siihen ei koskaan päästä - aina haave haihtuu siihen, kun kosketan sinua. Kunpa minulla olisi edes muisto sinusta, ei vain näitä haaveita. Edes yksi muisto. Se saattaisi auttaa tässä erossamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070