otsikko^
^
^
miksi pelaatte runea?
5
460
Vastaukset
- jouhou
kerroppa kuule parempaa tekemist.
hyvää ajan kulua.
ja muuta kivaa.
on runescapessa.
(SITÄ PAITTI EN MÄ AINASKAAN PELAA RUNEA MÄ PELAAN RUNESCAPE- tekemistä!!!!!!!!!!
air-soft, ulkoilu, mopoilu, kamuilla käynti; biljardi, lisää mopolua, mönkijällä ajelua...että sellasta...ja joitteni mielestä rune on parasta ajankuluu...missä sosiaaliset suhteenne ovat?
- tyrrä
tekemistä!!!!!!!!!! kirjoitti:
air-soft, ulkoilu, mopoilu, kamuilla käynti; biljardi, lisää mopolua, mönkijällä ajelua...että sellasta...ja joitteni mielestä rune on parasta ajankuluu...missä sosiaaliset suhteenne ovat?
pidä sää vaan ne sosialliset juttus sisälläs!
- the truth
tekemistä!!!!!!!!!! kirjoitti:
Mieti millä palstalla olet? Kenelläkää täällä ei oo rahaa/ikää/taitoa mopoiluun, monkijällä ajeluun jne. Ja vaikka pelaakin, niin sosiaaliset kontaktit voivat olla siltikin kunnossa -.-
- Peelo!?
the truth kirjoitti:
Mieti millä palstalla olet? Kenelläkää täällä ei oo rahaa/ikää/taitoa mopoiluun, monkijällä ajeluun jne. Ja vaikka pelaakin, niin sosiaaliset kontaktit voivat olla siltikin kunnossa -.-
Lol menkää nuq, teillä ei muuta mielessä ku joku pasG rune.
Ulkona on hyvä ilma tuux sinne?
En mä ku mun on pakko saada nyt toi 500m ja myytyä blue p hat!
Nolife?!
JJ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862