mutta yhä oon sinuun salaa ihastunut Sa**. Sinuun ja vain sinuun.
terv. J
En saisi tätä sulle sanoa
26
3621
Vastaukset
- ihmettelen vaan
vielä, että miksi sitä ei saa sanoa?
t. eräs Sa**- mieheltä naiselle
tunteeni ovat yksipuolisia tai ainakin niin luulen enkä halua hänen ahdistuvan tunteistani. Siksi en saa.
J - mieheltä naiselle..
tunteeni ovat yksipuolisia tai ainakin niin luulen enkä halua hänen ahdistuvan tunteistani. Siksi en saa.
J - Ihastunut Nainen
mieheltä naiselle.. kirjoitti:
JOlet sokea, jollet näe kuolaamistani.
Sa**
- päin
viestisi menee?
- tällä
viestit näkyviin...
- mutta sanon silti.
Minäkin olen yhä salaa ihastunut sinuun. Sinuun ja VAIN sinuun.
terv. Sa** - naiselta miehelle
Kaikkien näiden vuosien jälkeenkö?
Salaa minuun?
S- mieheltä naiselle
Salaamaan hyvinkin. Aluksi kerroin hänelle tunteeni mutta nykyään joudun jopa salaamaan ja väittämään että mitään en tuntisi vaikka näin ei ole, vain siksi etten tekisi hänelle ahdistusta.
- odotellaan
anna pientä vinkkiä minnepäin tämä menee?
- mieheltä naiselle
että etelä-Suomi on alue?
- yks sa**
mieheltä naiselle kirjoitti:
hmm..jos välität,sanoja ei tarvita teot puhuu puolestas..
- mieheltä naiselle
yks sa** kirjoitti:
Voimatta olla varma oletko juuri hän eli se Sari, tiedän ja tajuan mitä mun pitää tehdä että voin hänen sydämensä yrittää voittaa puolelleni varmemmin. Olet aivan oikeassa, teot voittaa sanat.
J - mieheltä naiselle
yks sa** kirjoitti:
Voimatta olla varma oletko juuri hän eli se Sari, tiedän ja tajuan mitä mun pitää tehdä että voin hänen sydämensä yrittää voittaa puolelleni varmemmin. Olet aivan oikeassa, teot voittaa sanat.
J - sinun.
JTerv. Sari
- -vielä-
hiukan?
- sa**
Jniin kysyit mm.miten saisit voitettua hänet puolelles, tiedätkö ongelman? jos et,ota selvää.. mee asian ytimeen hienovaraisesti,säikyttämäti jne..ja näät miten toisen reagoi, jos valo vihree,mee ihmees puol tiehen vastaan..kantsii koklata
- reaktioista jos
sa** kirjoitti:
niin kysyit mm.miten saisit voitettua hänet puolelles, tiedätkö ongelman? jos et,ota selvää.. mee asian ytimeen hienovaraisesti,säikyttämäti jne..ja näät miten toisen reagoi, jos valo vihree,mee ihmees puol tiehen vastaan..kantsii koklata
toisen reaktio on erilainen kuin mitä sanoilla sanoo. :)
- mieheltä naiselle
-vielä- kirjoitti:
hiukan?
Uusimaa, tämän enempää en sano. Ainakaan tällä haavaa.
- mieheltä naiselle
sinun. kirjoitti:
Terv. Sari
eräälle tietylle Sarille. On kuulunut jo kaksi vuotta eli sen ajan mitä ollaan tunnettu.
J
- uudet viestit
kun ei näy vaikka pitäis olla?
- Jotain häikkää
näissä sivuissa vielä on...
- *jotain
häriöö...
- sari 09al
*jotain kirjoitti:
häriöö...
tiedätkö aikani ootin,toivoin, en enää..sanas on vain helinää ja tekoja sulta ei synny. oon pahoillani, jatka elämääs eteenpäin ilman mua..niin koetan mäkin..vaiks kaipaan sua,kosketustas joka solullani.. katsettasi,käsies hyväilyä,ym. joskus se pelkkä kaiken kattava rakkaus vaan ei riitä..
- mieheltä naiselle
sari 09al kirjoitti:
tiedätkö aikani ootin,toivoin, en enää..sanas on vain helinää ja tekoja sulta ei synny. oon pahoillani, jatka elämääs eteenpäin ilman mua..niin koetan mäkin..vaiks kaipaan sua,kosketustas joka solullani.. katsettasi,käsies hyväilyä,ym. joskus se pelkkä kaiken kattava rakkaus vaan ei riitä..
Olet varmaan joku muu kun sanoit tuollaisia. Noin lähelle en ole sitä tarkoittamaani Saria vielä päässyt, en uskaltanut. Toivottavasti jonain päivänä saan kuitenkin luvan olla läheinen ja luvan myös rakastaa häntä.
J
- mieheltä naiselle
Onneksi pian taas muutaman päivän päästä tapaamme ja saan nähdä sinut Sari. Odotan sitä. Päällepäin et minusta aika kivikasvosta ja vähäpuheisesta tyypistä huomaa sitä mutta olen aina niin iloinen kun saan tavata sinut ja odotan innolla seuraavaakin tapaamista. :)
J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse834597Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103820Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1733612Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.552046Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291104
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882