Minä menen nyt katselemaan Tähtiporttia, hyvää yötä vaan kaikille ikävöitsijöille.
Minulla ei edes ole oikea ikävä, mutta silti tulee tänne joskus eksyttyä. Mutta puhelimen pidän silti lähellä, tosin äänettömällä, ettei muut herää. Ja etten itse herää, jos satun jo nukkumaan =)
Öitä
8
730
Vastaukset
- useinkin
soiteltu yöllä vai miksi noinkin massiiviset varmuustoimenpiteet :) Hyvää yötä.
- Ikävän karkoitus
Tyypilliseen tapaan, yöllä. Mutta olen yleensä ollut jo valmiiksi hereillä, joten olen jopa vastannutkin.
- tän viestin
jälkeen kannattaa edes pitää äänettömällä. Ja muutenkin, saat varautua mun suhteen koko elämän kestävään hiljaisuuteen..
- joku sivullinen
ei kai tuo nyt sinulle ollut. Tuo on joku ääliö, joka käy täällä kiusaamassa muita. Älä tuon takia ketään jätä.
- nämä
puuttuvat viestit saa näkyviin
- Perheellinen
poloinen täällä saalistaa :)
- Ikävän karkoitus
Perheellinen olen, mutta puolisoa minulla ei ole. Surullista sinänsä, että jotkut sortuvat saalistamaan salaa, mutta ei se minua liikuta. Toivon vain etten joudu itse enää koskaan sellaiseen suhteeseen.
Tämä jota eilen vähän ajattelin, ei tietääkseni sellainen ollut. Enkä minä sitä puhelinta sitten laittanutkaan äänettömälle, koska tiesin ettei se kuitenkaan soi.
Ei se soinutkaan, hyvä niin.
Tästä on ihan hyvä jatkaa..
Tuulta purjeisiin, ikävässä elävät! Kyllä se siitä.. - ..soittelisit
Ikävän karkoitus kirjoitti:
Perheellinen olen, mutta puolisoa minulla ei ole. Surullista sinänsä, että jotkut sortuvat saalistamaan salaa, mutta ei se minua liikuta. Toivon vain etten joudu itse enää koskaan sellaiseen suhteeseen.
Tämä jota eilen vähän ajattelin, ei tietääkseni sellainen ollut. Enkä minä sitä puhelinta sitten laittanutkaan äänettömälle, koska tiesin ettei se kuitenkaan soi.
Ei se soinutkaan, hyvä niin.
Tästä on ihan hyvä jatkaa..
Tuulta purjeisiin, ikävässä elävät! Kyllä se siitä..Varmin keino saada toinen soittamaan takaisin, tai jopa muuten vain:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298