millä viikoilla olette vasta huomanneet mahan kasvun? itse vasta rv 10 2 mutta innolla odotan milloin alkaa maha näkyä. pituutta 170cm ja painoa 88kg
isokokoiset odottajat...
7
995
Vastaukset
- pieni-isokokoinen
olen nyt rv 18 5, pituutta 153cm, painoa 71kg(ennen raskautta), eikä vieläkään maha näy ulospäin. Aamusin tyhän mahan kun vedän sisään, näkyy selvästi pieni jalkapallokumpu, mutta noustessa ei näy mitään.
Eli kasvanut on, mutta ulospäin ei edelleenkään näy. Pystyn myös käyttämään normaaleja housuja vielä..tosin en varmaan kovin kauaa, kun alkaa jo puristaa. - sitten esikoista
kun odotin, oli lähtöpaino 84kg ja pituutta 164. Vaikka la oli heinäkuun lopussa niin eräs naapurikaan ei tiennyt mun odotuksesta kesäkuussakaan. Tosin mä laihduin ruokavaliolla (rask.diabetes tuli) raskausaikana 10 kg ja laitokselta kun lähdin, painoa oli enää 67 kiloa. Mulla varmaan johtu siitä että vauva ja masu kun kasvo, lähti sitä mukaan ylimääräisiä kilojakin.
- mennään
rv 21 ja maha näkyy kyllä ihan selvästi tai näkynyt ainakin kk päivät, jos ei ylikin.
Ennen raskautta paino 95kg ja nyt n. 87kg
Mulla tosin koskaan oikeen mahaa ole ollut. lahinnä toi ylipaino näkynyt perseessä ja reisissä. - ja painoa hirveästi, 120
ja rasva pääosin juuri vatsan seudulla (toki muuallakin vähän) mutta en mielestäni mitenkään persevä tai reitevä ole (valitettavasti, sillä vatsan rasva vaarallisinta ja erittäin hankalaa mm. vaatteiden kannalta).
Minulla nyt alkanut maha vähän muuttaa muotoa, vaikka paino on tippunut 5kg alussa, takki alkaa kiristää navan kohdalta.
Mistä tukivyö näin suurelle odottajalle? - YxTyyppi:D
Mulla oli Lähtömitat 170 cm 102 kg, ja suurin osa kerääntynyt vatsan seudulle. Itse huomasin ja mieheni n. rv 25, nyt muut alkavat huomaamaan kun menossa rv 29 6.
- ja näkyy
painoa lähes 100kg ja raskausviikkoja 15. Painoa ei ole vielä (onneksi) tullut lisää, muutama kilo lähtenyt, mutta maha selvästi muuttanut muotoaan. Ei enää makkaroita vaan selkeä iso pallo. Kaveritkin ovat huomanneet tämän pallon jo...toki välillä enempi turvotusta ja silloin ahdistaa vielä enempi, mutta normaaleja vaatteita en pysty enää käyttämään, vaan äippähousuja vaan...
- vasta tossa..
joulun jälkeen kunnolla, tai sillon vasta pullahti maha esiin. pituutta on 170 ja lähtöpaino oli 84 kiloa ja nyt kun laskettuun aikaan on enää 3 viikkoa, painoa on tullut vajaa kymmenen kiloa. pidin itseäni pitkän aikaa isokokoisena odottajana, kunnes täällä huomasin miten paljon ihmiset etsivät isokokoisen odottajan vaatteita, jotka ovat todella kokoa 3xl alkaen..itse käytin jouluun asti koon M paitoja ja nyt käytössä on koko L, sekin vain tuon mahan kasvun takia..ja henkan ja maukan mammahousut on kokoa 42, ja nekin on vielä ihan reilut, eli "kasvu"varaa olisi. eli oli iloinen yllätys huomata tavallaan toisten kustannuksella että eihän tässä mitään jättikokoisia ollakkaan :) mutta se mahan näkyminenhän riippuu siitä miten paljon siinä on ihraa päällä ja siitä minne kohtu on kallistunut ja millon se esiin pullahtaa..itse olin aivan tyytyväinen siihen että vasta viikon 25 jälkeen tuli maha näkyviin, koska nyt voisin innolla jo tästä ahistavasta pallosta luopua..raskausko muka ihanaa aikaa? ja kilin kellit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1133391Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.331948Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 92957
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817