Jos suvussasi on joku lahjakkuus, joka on vielä kaiken lisäksi julkkis, niin millä alalla ko. ihminen on taitava, ja onko sinulla samoja luonteenpiirteitä? Ei tarvitse mainita mitään nimiä.
Minun suvussani on ainakin ollut yksi kuuluisa poliitikko ja muusikkoja. Negatiivisena luonteenpiirteenä suvussamme on ollut myös rattijuoppous.
Onko joku julkkis sukulaisesi?
13
727
Vastaukset
julkkis ja julkkis. No julkkis kai se on muinainen YK:n apulaispääsihteerikin.
Ja lahjakkuus löytyy ihan omasta jälkikasvusta. Ehkäpä tulevaisuuden kuuluisa fyysikko.
Ja löytyyhän niitä mustia lampaitakin, vastapainoksi.- ja juulkkiksia niin
nololla tavalla ettei kehtaa ääneen sanoa, lööpeissä aina ja aina.
Onneksi en itse ole, edes sinne päinkään!
- E V V K
sukulaisina julkkuja? - Etkö osannut keksiä älyttömämpää kysymystä?
Oikein lahjakkuus ja vielä julkku?
Tuoko julkisuus lisäarvoa vai viekö arvon ja arvostuksen?
Suvussani on useita oman alansa huippuja, jotka joutuvat välillä esiintymään julkisuudessa. Kukaan heistä ei taatusti tunnustaudu julkuksi, enkä halua heitä sellaisella nimityksellä halventaa! Minun lahjakkuutta tai arvoa se ei lisää.- shuusss
Mikko Alatalo on sukulainen ja lapseni 20v on pyytänyt etten julkisesti huutelis ,kun hävettää häntäkin.
Tuomivaara edesmennyt kahekuningas on serkkuni - lauluista
shuusss kirjoitti:
Mikko Alatalo on sukulainen ja lapseni 20v on pyytänyt etten julkisesti huutelis ,kun hävettää häntäkin.
Tuomivaara edesmennyt kahekuningas on serkkunitykkään eniten ..."On hyvä, ettet näe minua nyt, en tahdo, että vuokseni sä järkytyt". Kun sen kuulen, tuntuu luissa ja ytimissä.
Kahlekuninkaaseen en ole koskaan samaistanut itseäni.
- Tavallisentaneli
Jokainen sukupolvi haluaa olla vähän "parempi" kuin vanhempansa. Jokainen vanhempi toivoo että lapsilla olisi helpompaa kuin itsellä. Kerrotko lapsillesi elämän karikoista. Varoitatko toisten kateudesta, raadollisuudesta?
- tavallisentaneli
Pelimannjeja on o nn meidänkin suvussa. Sksanpolkan ja rytkypolkan taitajia vähemmän, mikä on mielestäni ihan hyvä.
- kakisteleva
Mun pikkuserkku on huippu artisti, toivon mukaan ei periydy.
- Pirre*
julkkikset..
Mutta julkisuuden henkilöitä montaki, mutta en kerro ketä :) - Aloittaja
Päihtyneenä autolla tai pyörällä ajaminenhan on vakava rikos. Itselläni ei ole ajokorttia koskaan ollutkaan, enkä ole ajanut autoa kuin muutaman tunnin autokoulussa. Inssiin asti en jaksanut yrittää, kun se oli niin kallistakin.
Rattijuoppouteen syyllistyneistä sukulaisista sanoisin, että he ovat rangaistuksensa saaneet ja katuneet ja aloittaneet uuden elämän. Mainitsin vain sukulaisteni "synneistä" sen takia, kun ensimmäisissä lauseissa kehuin sukulaisiani kauheasti - että asioilla on takapuolensakin.
Joku olisi pian älähtänyt, että oma kehu haisee. - Suvussani,
isäni puolelta kirjailija, joka on kirjoittanut mm.Konsta Pylkkäsestä.:)
Samoista luonteen piirteistä en osaa sanoa...
Ehkäpä veljeni on perinyt kirjoittamisen
ominaisuuksia. Hän kirjoitti runoja aijemmin. - Heikunkeikku
...illalla 90-vuotiaan äitini luona ja kysäisin häneltä, että onko meidän suvussa ketään kuuluisuutta.
Sain vastaukseksi: " Ee oo. Meirän suku on peräti ykstoikkoone."
Että ee oo :))- elää nykyisin
Ennen miehet valtaan päästyään saivat tehdä ihan, mitä itse lystää, ottaa ja jättää.
Nyt nousee tekstiviesteistäkin iso haloo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242411Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442027Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä271891Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818