Minun luukku.com postilaatikko on tullut roskapostista täyteen.
http://kuvablogi.com/nayta/1000260/
En poista, enkä jatkolähetä niitä kenellekkään, en myöskää aukaise niitä.
Mutta nyt, kun tilänne on tämä, ettei postilaatikkooni enään voi lisäpostia tulla, niin voinko tuolle roskasakille ryhmälähettää viestin jossa kerron mitä heistä ajtteleen ja liitteeksi
kuvan täydestä askista.
Meneekö joku serveri tukkoon... voiko muuta vahinkoa tuosta aiheutua.
Aski..
4
300
Vastaukset
- Auttaisko?
Elä lähetä niille minkäänlaista viestiä takaisin. Tulee vaan kaksinverroin tota postia. Poista ne viestit sieltä vain.
- tuota että
anteeks, oon varmaan vähän tyhmä, mutta mikset sä poista niitä?
- on....
Ihan selvää on, jos tyhjennän postilaatikkoni, niin sinne rupeaa taas tulen noita roskia.
Aski on saastunut pilalle, mutta on näin täynnä täysin vaaraton.
Voisin ihan hyvin vaihtaa siihen sellaisen salasanan, jota en huomenna muista.
Ilmiselvästi on roskapostisuodattimia, joilla noitten tuleminen voidaan estää, koska niitä markkinoidaan, mutta en taatusti tuollaiseen rahojani tuhlaa.
Minulla on puolenkymmentä muuta ilmaista postilaatikkoa, joilla asioin tuttavieni kanssa.
[email protected]... sinne voi roskia vapaasti lähettää, ne ei koskaan päädy perille... ei mahdu.
- Gabriel_Knight
ole tulleet siitä osoitteesta joka niissä näkyy, kun senkin voi väärentää. Ei siis kannata lähetellä takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1089463Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1645909Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1545349Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El265311Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään434263Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m873521Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta783489En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102881Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1142878Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä462808