Kohta jo huhtikuu ja kevättä kohden ollaan menossa vaikkei ihan siltä näytä vaik ikkunasta ulos katselee...Mitään uusia ehdotuksia miittipaikaks ei oo tullut eli kokoonnutaan taas siellä vanhassa tutussa paikassa eli ravintola Fridayssä klo 19 alkaen...Nurkkapöydässä lippu liehuu ja nauru ja puhe raikaa...Jatkot traktori-baari Zetoris klo 23 alkaen... Toivottavasti auki vaikka kevätkynnöt kuulemma käynnis ja traktorit kovas käytössä :-) tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat sättärit läheltä ja kaukaa...Silloin nähdään...
Hki 5.4 40+ miitti tutussa paikassa...
Miitti40Hki
2
1281
Vastaukset
Kiitoksia mukana olleille. Hauskaa oli. TAASEN.
Eikohän tuota... Öhh... EnskuusMut *EI USKALLA SANOA VARMAKS*- severiina2
mukavasta illasta mukavassa seurassa... uusiakin mukaan uskaltautui, oli hauska tavata :-). Paikalla oli toista kymmentä sättäriä ja viel muutamat mukana fiiliksissä vaik estyneet syystä jos toisesta saapumasta paikalle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984