rapu ja oinas?

nacki

Onko rapu ja oinas hyvä pari?

12

1784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timbe

Oinas menevä ja tunteeton.? rapu aivan päinvastainen..huvittelumielessä hyvä pari, suhteessa en sanoisi niinkään..
      Mutta kaikkihan on aivan luonne- ja ihmiskohtaista,ei sitä voi tähdissä määrätä..

• Rapuneito

en menisi sanomaan ettei rapu ja oinas sopisi yhteen. Seurustelin oinaan kanssa, oinas piti huolta ravusta, helli ja piti hyvänä, helppo kumppani, pystyi juttelemaan mistä tahansa. Oinas osasi aina huomioida tunteeni, vaikka ne olisi ollut millaisia tahansa, mutta sitten tulin mustasukkaiseksi ja siihen se suhde kaatui... pidä itse huoli ettet ala vahtimaan oinastasi ja hänen pieniä miehisiä tekemisiään... Mutta pelkkää positiivistä jos saa sanoa! :)

ja yksi vielä... Oinas kesti yllättävän vähän kritiikkiä? Onko se siis kaikkien oinaiden ominaisuus?

• Rapuneito

taisit siis itse ollakin oinas... ;)
        kerro ravulle jos hänestä tulee liian omistushaluinen, mutta silloin tiedät että rapu välittää, kun se omii sua ja on mustasukkanen... :)

• milla76

olen itse perinteinen rapunainen ja takanani on 3 vuoden vuoristorata oinaan kanssa.Se piti sisällään niin hyviä kui huonoja hetkiä...ehkä meidän suhteen ajoi kuitenkin loppuun erilaisuus,tulisuus oinaalta ja jääräpäisyys minulta...mene ja tiedä oliko horoskoopilla tekemistä asian kanssa,mutta ehkä kuitenkin katson seuraavan kerran alanko oinaan kanssa uudelleen hieman tarkemmin=)

• Minna

taitaapi juuri tänään tulla kolme ja puol vuotta täyteen, josta reilu vuos asuttu yhdessä ja kihlat mielessä... =)

• jhanna

Olen oinas nainen ja olen seurustellut rapu miehen kanssa melkein 5 vuotta. Tasapainotamme toisiamme hyvin. Olemme erilaisia mutta emme riitele. Innokas ja energinen oinas on juuri se joka saa passiivisemman ravun liikenteeseen, ja huolehtivainen ja kiltti rapu on juuri se joka saa meneväisen oinaan välillä rauhoittumaan. Kumpikin elää tunteella ja ovat lojaaleita. aina ei vesi tulta sammuta:)

• Oinas-N

Olen "tyypillinen" oinas-nainen ja erehtynyt kolmasti elämään rapu-miehen kanssa!!

Kirjoissa sanotaan mm. elämä vuoristorataa, ensin leimahtaa, mutta sitten jää vain savua ja paras: molemminpuolista, turhaa kärsimystä! Paikkansa pitää ainakin minun kohdallani.

Itse on suorasanainen, "miesmäinen", johtaja-tyyppi, aika itseriittoinen ja "änkyräkin" (tosin ikä tasoittanut) - ja minussa taas ärsyttää suunnattomasti rapumiehien "naismaisuus" siis suunnaton herkkyys, riippuvaisuus, omistushalu, mustasukkaisuus, nalkutus jne.

Toisen eron jälkeen vannoin, että vaikka kuinka ihana ja upea mies tulisi vastaan, jos on rapu - sanon kiitos ei - EN tehnyt kummiskaan niin ja tässä sitä ollaan! Riitaa, tappelua ... en suosittele kellekään, joka ei ole masokisti luonteeltaan!

Kumpikin meistä on kaikkien astrologiakirjojen mukaan ´hyvin "tyypillinen" lajinsa edustaja - joten ei hyvää lupaa >:-/

Tietysti horoskooppimerkki ei ole ainoa syy, mutta panee miettimään tämä "kolme kertaa"!
      Muuten tulen rapumiesten kanssa loistavasti toimeen, kunhan ei erehdytä kaveruus/ystävyys-juttua pitemmälle!

• pippuri

ystävinä toimii vallan mainiosti!!!!

• susanna

itselläni on yksi parhaista suhteista juuri oinaan kanssa ja hyvin olen tullut muutenkin juttuu oinaitten kanssa!=)

• : (

ei tuu hyvää...

• tarzku

rapu ja oinas ovat hyvä pari täydentävät toisiaan hienosti....

• mä vaan..

siis horoskooppi ei määrää! mut omasta kokemuksestani tiedän, että oinas ja rapu suhde onnistuu kyllä! yritystä se tarvitsee, mutta tulos on ihana! oinaan tulisuus ja ravun herkkyys tasoittuvat ja yhtälö on täydellinen! olen elänyt ravun kanssa jo reilun puoli vuotta ja riidelty ollaan, mutta sovittu myös saman tien! kumpikaan ei loppujen lopuksi halua tapella! se riippuu enemmän ihmisistä kuin horoskoopista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      105
      7451
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      102
      5264
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3516
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3461
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      349
      1506
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      56
      1324
    Aihe