kyseessä tyttökisun leikkaus:)
Hintatietoa eläinlääkäreistä??
8
992
Vastaukset
- Nyppimään jo alkaa
Ei mitään henkilökohtaista sinua, eikä kissaasi kohtaan MUTTA, ota esiin puhelinluettelo joko ihan paperiversio, tai sähköinen netistä, tai muuten etsi Lappeenrannan eläinlääkärien yhteystiedot ja IHAN ITSE soittele ne läpi, niin saanet vastauksen kysymykseesi.
Muuten missä on Lappeenrannan halvin renkaiden vaihto, talvikumit alta ja kesäkumit tilalle?- ppowie
Katso puhelinluettelosta, ja soittele IHAN ITSE!
- Pohjolank.
Positiivisia kokemuksia on pitkältä ajalta. Hyvät lääkärit ja kohtuulliset hinnat.
- Kisunsa leikkauttanut
Kaupungin eläinklinikalla maksaa tyttökissan leikkautus 86 e.
- Koiranomistaja_lpr
En osaa tarkalleen sanoa, mutta itellä on kokemusta pieneläinklinikasta, se taitaa olla se halvin, kun on kaupungin eläinlekuri, ja paras lääkäri siellä on Kirsti Hallamaa, muiden luokse siellä en suostu edes menemään kun on huonoja kokemuksia.. :P
Mutta sanoisin että paras lekuri mun mielestä ehdottomasti on Pätilän Jaana, Fokuksessa. Palvelu pelaa, ja hintaluokka ihan ok :)
Mielummin maksan hyvästä palvelusta extraa, ku se että veisin rakkaat elukkani jolleki konitohtorille halvalla. - ....tietoa Pekka
Hyyrysestä,joka vastaanottaa Reunakadulla.Millanen lääkäri ja onko hinnakas?On vaan tässä niin lähellä että siellä voisin kävellen poiketa koirani kanssa....
- ..on!
Tietoa on... Mukava vanhempi eläinlääkäri ja hintoja en osaa vertailla, koska en muilla lääkäreillä juuri eläimiäni käytä. Hänellä paljon kokemusta myös pieneläimistä, Lahdessa ollut aikaisemmin klinikka.
- joo...
Kaupungin pieneläinklinikka on halpa, koska kunnan ell saavat palkkaa myös kaupungilta, joten he eivät pyydä asiakkailta paljon muuta kuin mitä menee toimenpiteeseen ja materiaalikuluihin. Itse olen käyttänyt sielä kissojani ja koiria. Sama koulutus kaupungin ell on kuin mitä yksityisillä =) ja on niitä erikoistuneitakin..
Huom. klinikkamaksu (7€), kaupunki perii sen tilojen vuokrasta.. hullua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse894694Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.732123Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301192
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 531055
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924