Ostin lapsenlapselle Rubikin kuution, että saisi hiukan älyllistä harjoitusta ja lakkaisi ylypeilemästä. Ja paskat! Haki hetkessä netistä kasausohjeet! Ja minä kun aikanaan ostin ensimmäisen Rubikin kuutioni, unohduin kolomeksi tunniksi ulukohuussiin istumaan ja miettimään ratkasua. Meni melekein toppa Norttiakin siinä. Eikä asia rakennu...
Nykynuoret pääsevät helpolla
10
467
Vastaukset
- pahatkin
pukamat,meinaan.
- oli mun elämä
Liian helpolla pääsevät? Muistuuko sama lause omaan mieleesi kuinka helpolla sinä pääsit vanhojen mielestä. Lopeta ketsju sinuun ja kerro elämästäsi lapsillesi. Nuoret on tänä päivänä paljon kovemmassa marsun pyörässä.
- Taxwell Start
jos katsotaan, että oveluudella, viekkaudella ja laiskuudella pärjääminen on parempi tie, niin siitä vaan! En minä lapsenlapsiani siitä moiti, jos he valitsevat "pienimmän riesan tien". Ehkäpä olen jopa kateellinen. Mutta helpommalla he pääsevät, niinkuin minä pääsin helpommalla kuin omat vanhempani. Eihän kovakaan työntekijä nykyään pärjää suunpieksäjille. Niin muuttuu maailma..
- tätäpäivää
Taxwell Start kirjoitti:
jos katsotaan, että oveluudella, viekkaudella ja laiskuudella pärjääminen on parempi tie, niin siitä vaan! En minä lapsenlapsiani siitä moiti, jos he valitsevat "pienimmän riesan tien". Ehkäpä olen jopa kateellinen. Mutta helpommalla he pääsevät, niinkuin minä pääsin helpommalla kuin omat vanhempani. Eihän kovakaan työntekijä nykyään pärjää suunpieksäjille. Niin muuttuu maailma..
Kateellinen omillesi? Teet pahan virheen. Oletko kuullut koskaan sukupolvien ammottavasta kuilusta? Mistähän johtuis?
- Taxwell Start
tätäpäivää kirjoitti:
Kateellinen omillesi? Teet pahan virheen. Oletko kuullut koskaan sukupolvien ammottavasta kuilusta? Mistähän johtuis?
pitääkö joka kommenttiin panna tusina hymiöitä, ennen kuin tajuat asian ytimen?
Kai ymmärsit siitä olla ylpeä että jälkikasvu heti keksi paikan, josta apu löytyy, niin...eikä niitä ulkohuussejakaan enää ole. Kyllä tietotekniikka on hyvä asia
- Taxwell Start
hämmästelen, että poika keksi heti "pienimmän riesan tien". Tulee pärjäämään elämässä, ei mitään syytä huoleen
- Pirre*
leikiksi; oikeasti tämän päivän nuoret eivät pääse yhtään helpommalla, päin vastoin.
Kyllä elämän haasteet ovat sitä luokkaa ettei ne gooklettamalla selviä.- Taxwell Start
ainoa joka sen ymmärsi, niin kuin halusin. minkä sille mahtoo, kaekilla ei ou piärattaissa huumor raksuta
- Pirre*
Taxwell Start kirjoitti:
ainoa joka sen ymmärsi, niin kuin halusin. minkä sille mahtoo, kaekilla ei ou piärattaissa huumor raksuta
ymmärräkään, niin leikin mie löyvvän ja ymmärrän :)
Mutta leikissäsi on monenlaisia aineksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683