Nykynuoret pääsevät helpolla

Taxwell Start

Ostin lapsenlapselle Rubikin kuution, että saisi hiukan älyllistä harjoitusta ja lakkaisi ylypeilemästä. Ja paskat! Haki hetkessä netistä kasausohjeet! Ja minä kun aikanaan ostin ensimmäisen Rubikin kuutioni, unohduin kolomeksi tunniksi ulukohuussiin istumaan ja miettimään ratkasua. Meni melekein toppa Norttiakin siinä. Eikä asia rakennu...

10

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahatkin

      pukamat,meinaan.

    • oli mun elämä

      Liian helpolla pääsevät? Muistuuko sama lause omaan mieleesi kuinka helpolla sinä pääsit vanhojen mielestä. Lopeta ketsju sinuun ja kerro elämästäsi lapsillesi. Nuoret on tänä päivänä paljon kovemmassa marsun pyörässä.

      • Taxwell Start

        jos katsotaan, että oveluudella, viekkaudella ja laiskuudella pärjääminen on parempi tie, niin siitä vaan! En minä lapsenlapsiani siitä moiti, jos he valitsevat "pienimmän riesan tien". Ehkäpä olen jopa kateellinen. Mutta helpommalla he pääsevät, niinkuin minä pääsin helpommalla kuin omat vanhempani. Eihän kovakaan työntekijä nykyään pärjää suunpieksäjille. Niin muuttuu maailma..


      • tätäpäivää
        Taxwell Start kirjoitti:

        jos katsotaan, että oveluudella, viekkaudella ja laiskuudella pärjääminen on parempi tie, niin siitä vaan! En minä lapsenlapsiani siitä moiti, jos he valitsevat "pienimmän riesan tien". Ehkäpä olen jopa kateellinen. Mutta helpommalla he pääsevät, niinkuin minä pääsin helpommalla kuin omat vanhempani. Eihän kovakaan työntekijä nykyään pärjää suunpieksäjille. Niin muuttuu maailma..

        Kateellinen omillesi? Teet pahan virheen. Oletko kuullut koskaan sukupolvien ammottavasta kuilusta? Mistähän johtuis?


      • Taxwell Start
        tätäpäivää kirjoitti:

        Kateellinen omillesi? Teet pahan virheen. Oletko kuullut koskaan sukupolvien ammottavasta kuilusta? Mistähän johtuis?

        pitääkö joka kommenttiin panna tusina hymiöitä, ennen kuin tajuat asian ytimen?


    • Kai ymmärsit siitä olla ylpeä että jälkikasvu heti keksi paikan, josta apu löytyy, niin...eikä niitä ulkohuussejakaan enää ole. Kyllä tietotekniikka on hyvä asia

      • Taxwell Start

        hämmästelen, että poika keksi heti "pienimmän riesan tien". Tulee pärjäämään elämässä, ei mitään syytä huoleen


    • Pirre*

      leikiksi; oikeasti tämän päivän nuoret eivät pääse yhtään helpommalla, päin vastoin.

      Kyllä elämän haasteet ovat sitä luokkaa ettei ne gooklettamalla selviä.

      • Taxwell Start

        ainoa joka sen ymmärsi, niin kuin halusin. minkä sille mahtoo, kaekilla ei ou piärattaissa huumor raksuta


      • Pirre*
        Taxwell Start kirjoitti:

        ainoa joka sen ymmärsi, niin kuin halusin. minkä sille mahtoo, kaekilla ei ou piärattaissa huumor raksuta

        ymmärräkään, niin leikin mie löyvvän ja ymmärrän :)

        Mutta leikissäsi on monenlaisia aineksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe