Nykynuoret pääsevät helpolla

Taxwell Start

Ostin lapsenlapselle Rubikin kuution, että saisi hiukan älyllistä harjoitusta ja lakkaisi ylypeilemästä. Ja paskat! Haki hetkessä netistä kasausohjeet! Ja minä kun aikanaan ostin ensimmäisen Rubikin kuutioni, unohduin kolomeksi tunniksi ulukohuussiin istumaan ja miettimään ratkasua. Meni melekein toppa Norttiakin siinä. Eikä asia rakennu...

10

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahatkin

      pukamat,meinaan.

    • oli mun elämä

      Liian helpolla pääsevät? Muistuuko sama lause omaan mieleesi kuinka helpolla sinä pääsit vanhojen mielestä. Lopeta ketsju sinuun ja kerro elämästäsi lapsillesi. Nuoret on tänä päivänä paljon kovemmassa marsun pyörässä.

      • Taxwell Start

        jos katsotaan, että oveluudella, viekkaudella ja laiskuudella pärjääminen on parempi tie, niin siitä vaan! En minä lapsenlapsiani siitä moiti, jos he valitsevat "pienimmän riesan tien". Ehkäpä olen jopa kateellinen. Mutta helpommalla he pääsevät, niinkuin minä pääsin helpommalla kuin omat vanhempani. Eihän kovakaan työntekijä nykyään pärjää suunpieksäjille. Niin muuttuu maailma..


      • tätäpäivää
        Taxwell Start kirjoitti:

        jos katsotaan, että oveluudella, viekkaudella ja laiskuudella pärjääminen on parempi tie, niin siitä vaan! En minä lapsenlapsiani siitä moiti, jos he valitsevat "pienimmän riesan tien". Ehkäpä olen jopa kateellinen. Mutta helpommalla he pääsevät, niinkuin minä pääsin helpommalla kuin omat vanhempani. Eihän kovakaan työntekijä nykyään pärjää suunpieksäjille. Niin muuttuu maailma..

        Kateellinen omillesi? Teet pahan virheen. Oletko kuullut koskaan sukupolvien ammottavasta kuilusta? Mistähän johtuis?


      • Taxwell Start
        tätäpäivää kirjoitti:

        Kateellinen omillesi? Teet pahan virheen. Oletko kuullut koskaan sukupolvien ammottavasta kuilusta? Mistähän johtuis?

        pitääkö joka kommenttiin panna tusina hymiöitä, ennen kuin tajuat asian ytimen?


    • Kai ymmärsit siitä olla ylpeä että jälkikasvu heti keksi paikan, josta apu löytyy, niin...eikä niitä ulkohuussejakaan enää ole. Kyllä tietotekniikka on hyvä asia

      • Taxwell Start

        hämmästelen, että poika keksi heti "pienimmän riesan tien". Tulee pärjäämään elämässä, ei mitään syytä huoleen


    • Pirre*

      leikiksi; oikeasti tämän päivän nuoret eivät pääse yhtään helpommalla, päin vastoin.

      Kyllä elämän haasteet ovat sitä luokkaa ettei ne gooklettamalla selviä.

      • Taxwell Start

        ainoa joka sen ymmärsi, niin kuin halusin. minkä sille mahtoo, kaekilla ei ou piärattaissa huumor raksuta


      • Pirre*
        Taxwell Start kirjoitti:

        ainoa joka sen ymmärsi, niin kuin halusin. minkä sille mahtoo, kaekilla ei ou piärattaissa huumor raksuta

        ymmärräkään, niin leikin mie löyvvän ja ymmärrän :)

        Mutta leikissäsi on monenlaisia aineksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe