Vaakamies ei osaa päättää

perkule

Voi ei sentään! Olen tavannut ihanan vaakamiehen jonka kanssa haluaisin sitoutua. Voitteko kuvitella, kaksosnainen on siinä tilanteessa että pystyisi sitoutumaan..? Noh, vaakamies vain jahkaa. Sanoo että rakastaa ja haluaa mutta että pelottaa. Mikä? Miettii kuitenkin jo avioliittoakin.. Kääk, en minä sitä vielä halua, ensin seurustelua.. Kertokaas nyt vaakamiehet ja sellaisen tuntevat, että miksi vaaka jahkaa? Hänhän pahimmassa tapauksessa menettää sen mitä oikeasti halusi jos jahkaa liian kauan. Kaksosnaisena olen mennyt kärsivällisyyteni äärirajoille odottaessani toista saamaan puntit tasan. Vaan eipä näytä silti tapahtuvan mitään! Miten kannattaisi toimia, heilauttaa puntteja niin että mies tajuaa että voi tosiaan menettää vai koittaa tasoitella toiselle tietä ja auttaa pitämään puntit tasassa?

5

2097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .pelottaa..

..niin ei se punttien heiluttelu kyllä mitään auta, päinvastoin pahentaa.

Tunteissaan ihmiset ovat peloissaan kuin pienet lapset, joita silloin otetaan kädestä kiinni ja autetaan ylittämään pelkonsa : )

Yhdessä puuhaaminen on monesti sellainen mikä kasvattaa luottamusta molemmin puolin. Mieluummin joku isompi juttu mihin pitää sitoutua kauemmaksi aikaa, siinä ne tulee punnukset jos todelliset luonteenpiirteetkin tutuksi.. oppii tuntemaan paremmin toisensa ennen sitä papin aamenta.. jos sitä sitten enää tarvitaan, kun kuitenkin on kyseessä äärilaidasta toiseen ailahtelevat kaksonen ja vaaka. Mutta mielenkiintoista varmasti tulee olemaan.. sivustaseuraavillekin ; )

• vaakan nousu

Itse myös kaksonen ja pidin hyvänä oman sitoutumiskammoni takia tätä suhdetta vaakamieheen, no tämä jahkailu oli kaksoselle liikaa, kun elettiin kuitenkin vaakamiehen ehdoilla, jäi fiilis, että odottelee, että josko sittenkin jotain parempaa nurkan takana. Tunnepuoli tässä suhteessa sai kaksosnaisen siis minun tuntumaan tunteelliselta, mitä sitäkään ei aiemmin ollut tapahtunut, toinen olikin sitten aika pihalla sillä puolella. nyt välttelen vaakoja, mutta vaakanousuni niitä aina tielleni heittelee tai kiinnitän niihin huomiota.

• vaaallinen mies

minä vaakamies myös en osaa päättää mitään nopeasti vaan pyörittelen asioita mielessäni pitkään ja yleensä teen väärän päätöksen lopulta sitten,se on sitä meikäläisen tuuria.

• ja järki päähän

Eli ihan sama onko horoskooppi merkki ikinä mikä vaan....jos tilanne on tuo, mikä teillä, niin sinä otat vaan vaakakupit käsiisi ja mietit, että plussaa on näin ja näin ja miinusta on sitten tämä ja tämä..parisuhde on aina kompromisseja...ja jos siedät jahkaamista, mutta mies muuten ihana..niin kannattaa miettiä, että onko se jahkaaminen pahasta..ja onko sinun intoilusi kenties turhan aikaista....että onko jahkaaminen jahkaamista..vai sitä seurustelua justiinsa...mieti, että mikä sinut saa hinkumaan etenemistä vauhdilla...ja onko se niin tärkeää sinulle, että olet valmis vaikka luopumaan koko kaverista..niitä kompromisseja ja sitä mitä voi kestää..ja mitä ei..

• ..somasti..

..sanottu ja niin oikeasti tietävästi ; )))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe