no nyt se tyhjeneminen sitten jo alkoi vaikka kahta viimeistä lääkettä ei ole vielä annettu. heräsin juuri ja lapsivesi tuli ja limaisen vuodon jälkeen alkoi kamalat kivut ja verta tulee kuin pistetystä härästä. pienokainenkin taisi jo ulos tulla :( tämä on tuskallisin hetki elämässä. tätä ei pitäisi kenenkään naisen kokea. supistelut ovat niin kivuliaita että taju meinaa lähteä.ja tavaraa tulee ulos kokoajan ja huomiseen pitäisi pärjätä ennekuin pääsen polille loput kaksi lääkettä ottamaan. :(
onneksi kotona on tukeva aviomies .tämä olisi liian raskasta yksin kokea.
toivottavasti selviän vai lääkkeellisellä keskeytyksellä eikä kaavintaa tarvita.
huomenna sn sitten näkee kun ultraavat,onko kohtu tyhjentynyt lääkkeen avulla.
nyt se tuli jo ulos :(
shokissa!.,(
1
1476
Vastaukset
- voih
Kurjaa :(! Mulla tehtiin lääkkeellinen tyhjennys viime huhtikuussa, kun sikiö oli kuollut kohtuun noin raskausviikolla 5 ja eka ultra vkolla 11 vasta sen paljasti. Kipuja oli ja verta tuli, muutaman päivän aikana rauhoittui kyllä vuoto. Tarkistuskäynti oli seuraavalla viikolla ja kaikki oli tullut ulos. ei tarvinnut kaavintaa.
Toisen keskenmenon sain viime syyskuussa, viikolla 8 ja nyt on kolmas raskaus viikolla 18.
Toivotaan onnea teille, ja paljon voimia. On raskasta ajatella ettei saadakaan tätä vauvaa :(
voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127