On edellinen asukas laittanut hölmöön paikkaan juhannusruusua, joka on jo levinnytkin jonkin verran.
Hauluaisin kuitenkin siirtää sen toiseen paikkaan, mihin aikaan vuodesta, ja voiko leikata ennen siirtoa maatamyöten poikki ?
Neuvoista kiitollinen.
Juhannusruusun siirto
6
5218
Vastaukset 6
- on yksi
helpoimmista siirrettävistä.
Ei oikeastaan paljonkaan väliä siirtääkö sen keväällä vai syksyllä, itse jättäisin siirron vain paahteisimmpien keskikesän aikoina tekemättä.
Kun siirrät sen niin älä aivan matalaksi leikkaa, se tarvitsee hiukan silmujakin lähteäkseen kasvattamaan uutta.
Itse olen leikannut n.puolimetriseksi ja hyvin on lähteneet aina uuteen paikkaan juurtumaan ja kasvamaan.- juhannusruusun.
Kiitos vaan,,onhan se paljon mukavampi siirrettävä, kun ei neulaset sohi silmiin koko aikaa. kiitti neuvosta !
- tieto minulle
juhannusruusun. kirjoitti:
Kiitos vaan,,onhan se paljon mukavampi siirrettävä, kun ei neulaset sohi silmiin koko aikaa. kiitti neuvosta !
Ai,en tiennytkään että ruusuissa on neulasia ?!
- sitten
tieto minulle kirjoitti:
Ai,en tiennytkään että ruusuissa on neulasia ?!
jaksaa takertua sanoihin.Pitäiskö sun hankkia ihan oma elämä.Jokainen meistä tietää hänen tarkoittaneen piikkejä.
- Anonyymi
Oletteko siirtäneet isojakin juhannusruusupensaita? Onnistuuko hyvin?
- Anonyymi
Vyön kanssa se on vyöruusu ja leveällä vyöllä kurtturuusu jos liikaa kiristää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4501965- 1521269
- 941173
- 711153
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1801028- 100783
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.52714- 45711
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674