migreenikohtauksia silloin tällöin

rv 37

onko muilla ollut ja millä olette saaneet loppumaan. onko aiheuttajasta tietoa?
lääkkeitähän ei varmaan paljon ole mitä uskaltaa ottaa. yhden kerran mulle annettiin diapamia. pari kertaa oksensin useita kertoa ja panadolia otin ja näin se loppui. kohtaukset ovat aika pahoja useita oksennuskertoja ja pari tuntii voi valvottaa yöllä; pää tuntuu räjähtävän.

5

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitikkä80

Mulle määrättiin ensin panacodia, koska sitä voi syödä oliko alkuraskaudessa, sitten muistaakseni imigrania.. en ole varma oliko just toi. kyllä lääkäri tietää. kannattaa ottaa yhteyttä ja hoitaa. migreeni ei todellakaan ole mikään ihana juttu kun iskee kunnolla.

• myös migreeniä

nyt loppuraskaudessa, ja sama juttu oli esikoista odottaessa.mulla on tullut ikäviä näköhäiriöitä ja päänsärky sitten perästä. mä oon kohallani yhistäny migreenini johonki hajuun mikä sen on laukaissut. muuten en kärsi migreenistä, tai vuosikausia sitten lähinnä teini-iässä.mulla on toistaiseksi panadol ja lepo auttanut, onneksi.

• rv22

Itselläni ollut 3 kunnon migreenikohtausta viikon jälkisärkyjen kera raskausaikana. Nyt menossa rv22. Otan kohtauksen alettua 2tbl Panacodia, tarvittaessa 4-5h kuluttua lisää. Lievempään jomotukseen 2xParatabs 500mg.

• m i e. . .

Miten lääkäri voi määrätä pääkipuun diapamia..?

• ...

silmälasit tai oisko näkö voinut hetkellisesti huonontua vaikket silmälaseja aikaisemmin olisi käyttänytkään...mulla samoja ongelmia...rv 20...ja mun äidillä raskauden aikana näkö huonontu niin paljon, että sille puhkesi sen takia raskauden aikainen migreeni...Nyt mun täytyis käydä näöntarkastuksessa, jos sitä vaikka hommais hiukan vahvemmat lasit siks aikaa että näkö taas asettuu ennalleen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4754
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      207
      3800
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      101
      2205
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1226
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      477
      1022
    Aihe