Lukekaa ihmeessä!!!

Rakastunut

Mä ja mun kundikamu ollaa seurusteltu kohta 3kk, ollaan molemmat 18vuotiaita ja rakastetaan toisiamme todella paljon. Olen seurustellut monen kanssa, mutta tämä suhde on ensimmäinen mikä saa todella mun sydämen väpättämään ja kaipuu toissen luokse on aina kova kun olemma erossa. Ollaan oltu tää 3kk lähes koko ajan yhdessä ja meillä mene paremmin kuin hyvin. Ollaan mietitty kihloja, mutta en oikein tiedä. Itse haluaisin ja mun muru myös, mutta onko järkevää jo tässä vaiheessa mennä kihloihin? Olen varma, että tämä juttu kestää tästä päivästä ikuisuuteen ja samaa mieltä on myös kumppanini.
Kommentoikaa! Tänks:)

4

417

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (m)inä18

mullakin oma muru, jota saisin helliä lähes 24tuntia vuorokaudessa, mut ei oo :(

Onnea teille!

• Realisti

Voi kuinka söpöä. Tiedätkös, että myös suuri osa eronneista pareista ovat olleet aivan varmoja, että heidän suhde kestää koko elämän. Elämä vain on sen verran omituista, ettei kaikki mene suunnitelmien mukaan. Onnea kuitenkin yritykselle!

• ninni

ja lässyn lässyn lää...ensinnäkin oot hieman lapsellinen ikäseks, jos kerta 3kk seurustelun jälkeen suunnittelet kihloihin menemistä. sanottaiskos vaikka näin että yhdessä asuminen sen kertoo kuinka hyvin loppujen lopuksi tulettekaan toimeen...
      Ihan omasta kokemuksesta kerron, tosin olin sillon vasta 16 kun luulin löytäneeni sen elämäni miehen...ja paskan marjat, siin puolenvuoden sisään se "rakkaus" taikka mikä olikaan "kuivu kasaan"....
      No tällä hetkellä asun avoliitossa avomieheni kaa jo kolmatta vuotta, olis 17 kun muutettiin yhteen....

Elikkäs ajoin tällä takaa että älä nyt liikaa hehkuta noin tuoretta suhdetta, saati sitten suunnittele kihloihin menoa...kyllä kuule on viellä aikaa vaikka kuinka jos hän kerta on se "oikea"

• suzki

Niin. Kaikki riippuu niin ihmisistä ja tilanteista joissa on. Itse kehottaisin vielä katsomaan miten suhde ajan mittaa kehittyy. Yllättäviä käänteitä voi tulla, tai sitten ei. Mutta itse kunnioitan kihloihin mememistä sen verran että en lähtisi vielä kihlasormuksia ostamaan. Itse olen seurustellut nyt 3 vuotta saman jätkän kanssa ja ajattelimme ett ostaisimme kihlat vasta kun hän tulee armeijasta, eli n 5 kk:n päästä. Kaikkea on meidänkin suhteessa tapahtunut, välillä olimme erossa jopa puoli vuotta ja palasimme sitten yhteen ja kaikki on nyt aivan mainiosti. Armeijan jälkeen tiedämme varmasti tuleeko juttumme kestämään, vaikka itse voisin mennäå kuhloihin vaikka heti. Mutta näin parempi!
      Mutta kuten alussa jo mainitsin, meitä on moneksi, it´s up to you! Tsemiä sulle ja poikaystävällesi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe