kuuluuko härän luonteeseen ujous ja pidättyväisyys? ihmiset kertovat minulle huolensa jotka tietysti säilytän, mutta minusta on hirvittävän vaikea kertoa omia huoliani kenellekään, rasittaisin sillä vain toisia...luulen niin. Onko tämä tavallinen luonteenpiirre härissä ? Olen myös ihmissuhteissa hirvittävän varovainen, en luota kovinkaan moneen ihmiseen...se kai on tyypillistä?
onko muita?
12
972
Vastaukset
- ¤noita¤
Härkiä on monenlaisia, jotkut ovat ujoja ja pidättyväisiä ja jotkut ovat mun tapaan hirveitä hölösuita ja koko ajan menossa. Jossain tilanteissa olen kyllä itsekin hieman ujo, mutta eiköhän me kaikki aina välillä olla.
Mulle kerrotaan myös huolia ja aina ne sanoo lopuks, et ei ne tiedä miks ne kerto, mut joku kuulemma mussa vaan on, et mä saan ihmiset avautumaan. Hyvä asia!? Sitä en tiedä.. Väillä kyllä se on aika hemmetin rasittavaa, ku viis ihmistä on jo päivän aikan valittanut kuka mistäkin asiasta.Mutta uskoisin, että ujoja härkiä löytyy kyllä aika paljon.
Ja se, että olenko ihmissuhteissa varovainen, riippu aika pitkälti mun sen aikaisesta tunteesta, mutta härille se on ainakin tyypillistä, että he ovat varovaisia suhteissaan... - härkäneiti
Tunnistinpa juuri itseni tekstistäsi. Mulle kyllä kerrotaan sydäntä painavat asiat, mutta itse jos tilitän niin tuntuu siltä että vaivaan muita. Ja muutenkin olen aika ujo...joten kiva tietää, että on muitakin samanlaisia härkäpäitä kuin minä ;)
- härkäneiti
olaan tyytyväisiä tähän mitä meillä on.
- härkäneiti
härkäneiti kirjoitti:
olaan tyytyväisiä tähän mitä meillä on.
moi oletko härkäneiti vielä ajatellut
minua?
haluaisin tutustua sinuun lähemmin.
- monni
Vaikka itse en ole härkä, niin kaveripiirissäni on paljon härkiä.. (mm. poikaystäväni).
Suurin osa meneviä ja hauskoja, mutta silti kovin ujoja, varovaisia ja kestää HYVIN kauan ennen kuin he pystyvät avautumaan ja kertomaan omia tunteitaan. Mielipiteitä heillä silti riittää vaikka muille jakaa, ja niistä mielipiteistä pidetään yleensä myös kiinni!
Omien havaintojen perusteella härät ovat luotettavia ja rehellisiä.
Liekö nämä kovin yleispiirteellisiä ominaisuuksia, mutta tuo kyseinen ujous kyllä pisti viestissä huomioon... :) - onko muita!
hei minäkin olen ujon puoleinen, mutta
silti haluan tutustua uusiin ihmisiin.- monni
Juu juu ei se ujous sitä tarkoita, etteikö tahtoisi muihin tutusta.!!
- Wiiwi77
Mä oon Härkänä aivan vastakohta luettelemillesi ominaisuuksille....
- mettle
ystäville kerron huoleni usein heti kun vain voi. alan herkästi itkemään asioistakin, jotka liikuttavat minua.
ihmiset, jotka eivät tunne mua hyvin, eivät näe mun oikeeta puolta.. - Naarazkauris
Kuulostaa tutulta! Meni tosi kauan, et sain poikakaverini avautumaan, piti oikein kaivaa syvältä, ennen ku se kerto jotain syvällistä! Huoliaan se ei kerro koskaan, sillä ne ei kuulemma kuulu muille. Mulla ärsyttää ihan älyttömästi tuo piirre, sillä haluaisin kuunnella ja auttaa jos tarvii. Täytyy sanoa, et härän ärsyttävin piirre on tämä avautumisen vaikeus. Mut muuten ne on ihania!
- Härkäneitonen
Ujo oon minäki, mutta omalla tavallani ujo. Liekö sitä sitte pohjimmiltani; en tiiä, mutta toisinaa voi sanua esim. mielipitteensä heti, toisinaa taas ei millää viittis. Lapsena mää olin tosi ujo, mutta nykyään mää oon siitä sitte reipastunu. Mulle ei pahemmin kukkaa uskou'u, ku en minäkää oo tietääkseni täällä koulussa kellekkää sydämeni syvimpiä tuntoja tilittäny. Se ei ehkä niinkää johu ujjouesta, vaan luottamuspulasta, että ei tiiä kehe vois luottaa tai toisinsanuen KEHE USKALTAS LUOTTAA. Kaikista muista asioistani uskallan melkeenpä puhua, mutta ihastuksen kohettani en mee kellekkää mölläyttellee, vaikka toki seki ois kiva jakkaa jonku kans. Ei se silti tarkota, ettei mulla muute ois ystäviä; kotopuolessa on, muttei oo täällä ns. luottamusystäviä. Ottakaa tuostaki nyt selvää, mitä mää tarkotan. Eli vastaukseni on, että kaipa se jonkunnäkönen ujjous aina Härkiinki liittyy. Omie kokemuksie pohjalta.
- Härkäneitonen
Joo, se on kans totta, että määki kerron huoleni heti ystävilleni siis TOELLISILLE YSTÄVILLENI, eikä muakaa juuri kukkaa tunne täysin, ellei tuu tutustuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281