"verilammikko,murhaaja,lapsen silpoaminen,jen."
aborttikiihkoilijat näkevät itse päässään tollasia sairaita ajatuksia,ja tuovat niitä tänne,mitä omassa mielessään näkevät.
Kuka järkevä ihminen edes tuollaista HALUAA ajatella???!!!
Ei abortintekijät varmaan noin ajattele tehdessään aborttipäätöksen.Suomessa ei ainakaan tehdä abortteja kuin alle 12 vk.Lääkkellisenkin saa alle 9vk.Ei se ainakaan mun mielestä miltään ihmiseltä näytä parin sentin katkarapu.Sorry nyt vaan,mutta aika kaukana vauvasta.HEH...Mielihyvin,jos tilanne niin huono olis,etten lasta pitäis ja raskaaksi tulisin,niin ei paljon surettais katkaravun kokoisen alkion poistatus.kun en sitä missäännimessä haluais.ällöttäiski että joku katkarapu ois uinu mun mahaan.mun masu ei ole mikään katkaraputarha.sinne en vapaamatkustajia sallisi.lapsista ei kaikki tykkää.ja se ei nyt ole mikään ihmekkään.
Aborttikiihkoilijoiden elämänkatsomusta.
3
242
Vastaukset
- Koolla onkin väliä?
Onko sinut tosiaan aivopesty niin, että kuvittelet Suomessa tehtävän abortteja vain alle 12-viikkoisille sikiöille?
Suosittelen kohdunpoistoa heti kun täytät 18 vuotta.- muuten kuin
terveydellisistä syistä, syöpä, runsas vuoto jne.
laittaa uusi provo kun edellinen poistettiin..
No jos ei vauva, mutta ihminen/lapsi se siellä kuitenkin on, oli minkä kokoinen tai näköinen tahansa. Ja eiköhän siitä 2 sentin kokosesta jo ihmisen muodon kutakuinkin tunnista, ellei nyt silmiään halua väkisinkin ummistaa.. Ja tottahan se on että sikiö siinä kaavinnassa silpoutuu, eihän se muuten sinne kapeaan imuputkeen mahdu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505207Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.752990Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2901504Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721163Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781136Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1291072
- 1711044
- 49934