Ubuntu ei suostu yhdistymään uuteen Apple airport expressiin(Wlan N-malli), vaikka annankin oikean salasanan. Airportin suojaus WPA/WPA2 personal ja se yhdistyy kiltisti vanhan PowerBook G4:n, PSP:n ja Wiin kanssa, mutta linux PC tuottaa vaikeuksia. Nettiin olisi mukava päästä pöytäkoneella, mutta kuinka homma saadaan toimimaan?
Ubuntu ja airport express
2
214
Vastaukset
- mäkeen
ja asenna windows
- lentokenttä express
En koskisi Windowsilla varustettuun koneeseen edes pitkällä tikulla, kun olen kokeillut Linuxeja ja Mac OS X:ää. Konetta ei kannata saastuttaa Windowsilla, vaan se kannattaa vapauttaa Windowsista.
En muuten ole tottunut käyttämään voimasanoja, kuten sinä, koska en käytä Windowsia. Eikä nimun siis tarvitse katsella koneen sekoamisia ja huutaa sille että se toimisi.
Voisiko joku järkevä auttaa minua airport ongelmani kanssa? Airport on nimittäin paras wlan tukiasema, jota olen kokeillut, mutta sen kaikkien hienouksien ei tarvitse toimia Linuxissa.
Airport on:
Helppo käyttöinen
Nopea
Pieni
Hieno ulkonäkö
Tulostus ominaisuudet
Musiikin kuuntelu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770