[Toivoisin sydämmeni pohjasta että tähän vastattaiin järkeviä asioita, ja että tätä topikkia ei poisteta]
Hei!
Olen aloittanut taas tämän pelin. Nyt kun olen pelannut jonkin aikaa eli noin puoli tuntia, niin olen huomannut hyvin paljon eroja entiseen.
Laitan tähän hieman kysymyksiä jos sopii.. :)
1. Miten voi ounailla, eli käydä pk-retkillä. Itse en ole hoksannut miten toimia. (Joku voisi kertoa ohjeet miten ownataan nykyään jos viitsii)
2. Miten teen mahd. hyvän puren? Ajatuksena olisi tehdä range/2h.
3. Miten Drop-Tradetetaan? (Tiedän että tämä on sääntöjen vastaista mutta toivottavasti joku ymmärtää että pk:ttamisellakaan ei voi nykyään hankkia mitään)
4. Missä on Duel-Arena?
5. Tuleeko tähän topikkiin järkeviä vastauksia? :/
---
Kiitos
Aloitan taas! (sis. kysymyksiä)
3
309
Vastaukset
- ...sdsd
nykyää on vaa duel areena frees mis voi vaa laittaa aina panokseks 3k.... ja sit on bounty hunter jossai wildy lvl 17-20 nii ei kannata tehä puree
- Poko_RanQed
Toivoisin sydämmeni pohjasta että tähän vastattaiin järkeviä asioita, ja että tätä topikkia ei poisteta] (fuck)
Hei!
Olen aloittanut taas tämän pelin. Nyt kun olen pelannut jonkin aikaa eli noin puoli tuntia, niin olen huomannut hyvin paljon eroja entiseen. K?
Laitan tähän hieman kysymyksiä jos sopii.. :)
Noh?
1. Miten voi ounailla, eli käydä pk-retkillä. Itse en ole hoksannut miten toimia. (Joku voisi kertoa ohjeet miten ownataan nykyään jos viitsii)Pk on OFF, IRL TAKIA.. Voit mennä duel areenalle ownii, tai clan wars, bh = boynty hunter. jos memb nii CASTLE WARS.
2. Miten teen mahd. hyvän puren? Ajatuksena olisi tehdä range/2h. Ei jax nyt.
3. Miten Drop-Tradetetaan? (Tiedän että tämä on sääntöjen vastaista mutta toivottavasti joku ymmärtää että pk:ttamisellakaan ei voi nykyään hankkia mitään) Ei pysty, et voi dropata kuin 3k, (että joku näkee sen), jos edes sitä =/
4. Missä on Duel-Arena? Al-Kharidissa. (eti).. -_-
5. Tuleeko tähän topikkiin järkeviä vastauksia? :/
Omfg, no ei =p - Pizzakuski11
1. Miten voi ounailla, eli käydä pk-retkillä. Itse en ole hoksannut miten toimia. (Joku voisi kertoa ohjeet miten ownataan nykyään jos viitsii) Oikeestaan pk:ta on vaa yhes paikas, bounty hunter
2. Miten teen mahd. hyvän puren? Ajatuksena olisi tehdä range/2h. en suosittele puree, vaan tee ekana maini.
3. Miten Drop-Tradetetaan? (Tiedän että tämä on sääntöjen vastaista mutta toivottavasti joku ymmärtää että pk:ttamisellakaan ei voi nykyään hankkia mitään) ennen trade limittii tällä tienas, mut ei nykyään.
4. Missä on Duel-Arena? Al kharidis
5. Tuleeko tähän topikkiin järkeviä vastauksia? :/ Toivon niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt354390Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522349Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481422- 921270
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.271195Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä511120Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161965- 60921
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899