pitkät sessiot

riesana?

Kellään pitkät sessiot riesana?!? Itse kykenen usein voitolliseen peliin, esim . taannoin 100e:lla nousin vajaaseen 2kiloon 3-4tunnissa,mutta kun ei osaa lopettaa ajoissa vaan jauhaa ja jauhaa ja jauhaa vaan.. väsy alkaa tulemaan mut silti vaan tulee jauhettua ja sessiot alkaa olemaan 18-24 tuntisia ja kohta huomaakin että on tipahtanut takaisin 100-200e tienoille ja sitten vituttaa ja loput rahat tulee kylmästi vaan roiskittua pöytään käy miten käy.. eli käytännössä lämmöt nousee kun sessiot pitenee liikaa ja kun ei osaa pitää taukoo tai jättää seuraavaan päivään taas pelaamista.. Onkos muilla samanlaisia ongelmia?!? tuon ku osais että lopettais ajoissa ja pitäis breikkii taas seuraavaan päivään.. uusilla silmilä taas peliin..

6

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turnauspelaaja

      Tässä sitä on pelattu 7h yhtä soittoa ja kolmen tunnin päästä alkais taas pari hyvää turnausta..

    • ohjeet menee

      Jos istut pöydässä missä sinulla on jokin etu muihin nähden ja täten voitat pysy pöydässä vaikka pitäisi syödä kahvinpuruja ja työntää tikut luomien alle.

      Jos istut pöydässä missä muilla on jokin etu sinuun nähden, ja häviät rahaa OPI TUNNISTAMAAN tämä ja vaihda pöytää, jos harkitsemisen jälkeen toteat että pelaat itse parasta A1 peliäsi, voit mennä toiseen pöytään. Tässä pitää kuitenkin harkita kovasti koska omat heikkoudet on vaikea tunnistaa.

      Lyhyesti: jos voitat jatka jos häviät pois.

      Helppoa näitä ohjeita on kirjoittaa mutta toteuttaminen sitten vaikeampaa nimim eilen ~10h aamulla rollia ylös ja illalla alas eli normi päivä. Itse olen huomannut että 3h olisi minulle aika optimi tämän jälkeen alkaa keskittyminen menemään ja paras peli hajoamaan. Eli usein 3h EV ja sitten alkaa alamäki.

      Tsemppiä kaikille

      • tunnetta...

        Se on vaan kumma että väsyneenä sitä luulee olevansa yhtä hyvä pelaaja kuin vireänäkin. Sitten vaikka vireänä ollessaan muistelee (tai katsoo käsihistoriaa) väsyneenä pelattuja pelejä kerta toisensa jälkeen, niin huomaa pelanneensa ihan päin persettä.

        Jotkin tarvittavat aistit puuttuu väsyneenä, uskoo onneen liikaa ja vaistot on poissa. Kärsivällisyys ei enää riitä ja maksaísi siitä että saisi nukkua (ja niinhän se sitten maksaakin) Samalla muuttuu vihaiseksi ja yrittää ostaa epätoivoisilla tempauksilla muita käsistään pois kun itsellä on pelkkää roskaa.

        Oma viimeaikainen väsymystappiokliimaksini oli kun luulin silmät sirillään ristiä padaksi ja tykitin "salettivärillä" itseni ulos.

        "Onhan se lohtuna etten oo ainoa, kaikille kai käy niin, joille syntymälahjana lapsosen uskoa siunaantui liikaakin.. Onneni jonnekin katosi turtui vaistonikin.. ja ystävät.. mitäpä sanoisin. Kaikille joskus käy niin, paskaan voi astua ja kotipihalla saada voi puukostakin"
        (Pauli Hanhiniemi)


      • huttua
        tunnetta... kirjoitti:

        Se on vaan kumma että väsyneenä sitä luulee olevansa yhtä hyvä pelaaja kuin vireänäkin. Sitten vaikka vireänä ollessaan muistelee (tai katsoo käsihistoriaa) väsyneenä pelattuja pelejä kerta toisensa jälkeen, niin huomaa pelanneensa ihan päin persettä.

        Jotkin tarvittavat aistit puuttuu väsyneenä, uskoo onneen liikaa ja vaistot on poissa. Kärsivällisyys ei enää riitä ja maksaísi siitä että saisi nukkua (ja niinhän se sitten maksaakin) Samalla muuttuu vihaiseksi ja yrittää ostaa epätoivoisilla tempauksilla muita käsistään pois kun itsellä on pelkkää roskaa.

        Oma viimeaikainen väsymystappiokliimaksini oli kun luulin silmät sirillään ristiä padaksi ja tykitin "salettivärillä" itseni ulos.

        "Onhan se lohtuna etten oo ainoa, kaikille kai käy niin, joille syntymälahjana lapsosen uskoa siunaantui liikaakin.. Onneni jonnekin katosi turtui vaistonikin.. ja ystävät.. mitäpä sanoisin. Kaikille joskus käy niin, paskaan voi astua ja kotipihalla saada voi puukostakin"
        (Pauli Hanhiniemi)

        mäkin oon joskus väsyneenä saanu salettivärin, joka olikin neljän väri, ja hynää paloi. Siinä vaiheessa olen kyllä lopettanut.


    • yäkukkuja

      No, tuleehan noita. Voittaa ja häviää, miten milloinkin. Perkele kun ei pysty nukkuun, ja nyt tulee vielä kesä taas ja valosat yöt.

      Meneehän se yö pelatessa mieluummin, kuin sängyssä kieriessä ja kattolistoja mittaillessa. Kokolailla 12h taitaa olla pisin "pakkosessio".

    • kuten

      Max Mosley ainakin nauttii pitkistä sessioista.
      Ja pokkanaamalla. Sil oli viisi Q:ta. Aika erikoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe