Mika alkaa oppiin

Seija--Mikko

Mika alkaa oppiin, annetaan muiden kaatuilla ja körötellään ite voittajina maaliin.

Konttaamalla ei pisteitä kerry sen Mika on oppinut.

11

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkkkk

      Hahhah! tollaset voitot ei ole mitään, EI MITÄÄN! ajamalla ei siitä pojasta ole voittajaksi.

      • Mikafani

        ...miten äly taas loisti tuostakin kommentista. Vaikka Mika olisi ollut kolmas niin siihen ajoon ei ihan kuka tahansa pysty.
        On ne kaikki ajajat vaan omaa luokkaansa ja ihan turha alkaa tavallisen maatiaisen pullistelemaan täällä ja laukomaan omia ajatuksiaan.
        Nouse kuule ite pyörän selkään ja aja radalla, voisi mennä pissi pöksyyn ekasssa mutkassa.


      • kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
        Mikafani kirjoitti:

        ...miten äly taas loisti tuostakin kommentista. Vaikka Mika olisi ollut kolmas niin siihen ajoon ei ihan kuka tahansa pysty.
        On ne kaikki ajajat vaan omaa luokkaansa ja ihan turha alkaa tavallisen maatiaisen pullistelemaan täällä ja laukomaan omia ajatuksiaan.
        Nouse kuule ite pyörän selkään ja aja radalla, voisi mennä pissi pöksyyn ekasssa mutkassa.

        No haloo pahvi. Herää jo.
        Kuka on väittänyt, että minä olisin parempi kuski kuin moka. Sen takia minä en radalle menekkään tunaroimaan kuten eräät.
        Minä teen vain sitä mitä osaan ja ollakseni siinä paras ei kenenkään tarvitse kaatuilla edelläni.
        Että revi siitä.

        LAHJAVOITTOJA EI LASKETA.

        Ja toisekseen taidan olla kuitenkin sinua nopeampi kuski joten mitä sä oikein minua arvostelet. Taitaisi sulle tulla pissi pöksyyn jo ennen starttiviivaa jos me kaksi siellä oltaisiin.

        ETTÄ REVI SIITÄ LISÄÄ.


      • kkkkkkkkk:ta
        kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kirjoitti:

        No haloo pahvi. Herää jo.
        Kuka on väittänyt, että minä olisin parempi kuski kuin moka. Sen takia minä en radalle menekkään tunaroimaan kuten eräät.
        Minä teen vain sitä mitä osaan ja ollakseni siinä paras ei kenenkään tarvitse kaatuilla edelläni.
        Että revi siitä.

        LAHJAVOITTOJA EI LASKETA.

        Ja toisekseen taidan olla kuitenkin sinua nopeampi kuski joten mitä sä oikein minua arvostelet. Taitaisi sulle tulla pissi pöksyyn jo ennen starttiviivaa jos me kaksi siellä oltaisiin.

        ETTÄ REVI SIITÄ LISÄÄ.

        Mitä sä teet missä sä oot paras? Kerro. Vaatiikohan se yhtä paljon omistautumista ja työtä kuin Kallion Mikalta vaaditaan. Meinaan, että ehdit tänne kuitenkin kirjoittelemaan alkuperäisen viestisi kaltaisia jupinoita.

        Väitän, että löytyy joku joka on parempi siinä, mitä sinä teet. Olisin melkein valmis lyömään vetoa. Ja sinun logiikallasi, silloin sinun pitäisi lopettaa tekemisesi, koska et olekkaan aina paras.

        Ja se, että olet mielestäsi parempi kuski kuin henkilö, joka aiemmin sanoi, ettei sinulla ole varaa arvostella Mikaa, ei silti anna oikeutta arvostella Mikaa yhtään sen enempää. Ei ainakaan minusta.

        Oot varmaan hyvä toisten mitätöimisessä kovaan äneen. Onko se se ala, missä luulet olevas paras???


      • kkkkkkkkkkk
        kkkkkkkkk:ta kirjoitti:

        Mitä sä teet missä sä oot paras? Kerro. Vaatiikohan se yhtä paljon omistautumista ja työtä kuin Kallion Mikalta vaaditaan. Meinaan, että ehdit tänne kuitenkin kirjoittelemaan alkuperäisen viestisi kaltaisia jupinoita.

        Väitän, että löytyy joku joka on parempi siinä, mitä sinä teet. Olisin melkein valmis lyömään vetoa. Ja sinun logiikallasi, silloin sinun pitäisi lopettaa tekemisesi, koska et olekkaan aina paras.

        Ja se, että olet mielestäsi parempi kuski kuin henkilö, joka aiemmin sanoi, ettei sinulla ole varaa arvostella Mikaa, ei silti anna oikeutta arvostella Mikaa yhtään sen enempää. Ei ainakaan minusta.

        Oot varmaan hyvä toisten mitätöimisessä kovaan äneen. Onko se se ala, missä luulet olevas paras???

        Mitä sä oikein sössötät.

        Lue "Mikafani":n viesti ja tuu vasta sitten itkemään. Sehän tässä on asettanut rajoja sille kuka täällä saa ilmaista mielipiteensä ja kuka ei.

        Herää pahvi!!!!


        On se kuuma kun kun alkaa ilmiömäinen itkeminen jos moka ei saa lahjavoittoja.

        Tapaus talimakki ja nyt tämä.

        Huhhuh


      • Mikafani
        kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kirjoitti:

        No haloo pahvi. Herää jo.
        Kuka on väittänyt, että minä olisin parempi kuski kuin moka. Sen takia minä en radalle menekkään tunaroimaan kuten eräät.
        Minä teen vain sitä mitä osaan ja ollakseni siinä paras ei kenenkään tarvitse kaatuilla edelläni.
        Että revi siitä.

        LAHJAVOITTOJA EI LASKETA.

        Ja toisekseen taidan olla kuitenkin sinua nopeampi kuski joten mitä sä oikein minua arvostelet. Taitaisi sulle tulla pissi pöksyyn jo ennen starttiviivaa jos me kaksi siellä oltaisiin.

        ETTÄ REVI SIITÄ LISÄÄ.

        Kun pisteitä lasketaan kauden lopussa, niin joka ainoa piste on mukana, on se sitten saatu ajamalla tai sitä kautta, että jollain toisella oli huonoa tuuria.
        Ei ne ajajat mene sinne tahallaan kaatuilemaan, kyllä se kisa on tarkoitus ajaa loppuun asti parhaalla mahdollisella tuloksella.

        Voit haukkua pahviksi (kkkkkkkkk) tai miksikä vaan, ei se minun elämääni kallista mihinkään suuntaan, päinvastoin, sitä tuntee itsensä taas pikkaisen paremmaksi kuin eräät toiset, kun ei tarvi olla kateellinen kenellekään...

        Hymyä ja iloa kevääseen, kohta pääsee ajelemaan omalla 2-pyöräisellä !


      • Turo--Inkeri
        kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kirjoitti:

        No haloo pahvi. Herää jo.
        Kuka on väittänyt, että minä olisin parempi kuski kuin moka. Sen takia minä en radalle menekkään tunaroimaan kuten eräät.
        Minä teen vain sitä mitä osaan ja ollakseni siinä paras ei kenenkään tarvitse kaatuilla edelläni.
        Että revi siitä.

        LAHJAVOITTOJA EI LASKETA.

        Ja toisekseen taidan olla kuitenkin sinua nopeampi kuski joten mitä sä oikein minua arvostelet. Taitaisi sulle tulla pissi pöksyyn jo ennen starttiviivaa jos me kaksi siellä oltaisiin.

        ETTÄ REVI SIITÄ LISÄÄ.

        Mika oli nopein mies, joka tuli maaliin. Ei ehkä kisan nopein kuljettaja, mutta heistä kumpikaan ei tullut maaliin.

        Heidänkö olisi silti pitänyt saada maksimipisteet?

        Voittoja on ennenkin otettu epäonnen iskiessä vastustajille. Ei sillä loppupelissä ole yhtään mitään väliä, miten ne voitot tulivat, kunhan oma ajo on sääntöjen mukaista.

        Maailmanmestaruuksia sitäpaitsi voitetaan tasaisella ajolla, ei suinkaan yrittämällä epätoivoisesti voittaa jokaista kisaa, ja kaatuilemalla sen takia.

        Mika oli tällä kertaa onnekas, mutta tulee myös ottamaan voittoja tällä kaudella täysin omin avuin.


      • talimakki
        kkkkkkkkkkk kirjoitti:

        Mitä sä oikein sössötät.

        Lue "Mikafani":n viesti ja tuu vasta sitten itkemään. Sehän tässä on asettanut rajoja sille kuka täällä saa ilmaista mielipiteensä ja kuka ei.

        Herää pahvi!!!!


        On se kuuma kun kun alkaa ilmiömäinen itkeminen jos moka ei saa lahjavoittoja.

        Tapaus talimakki ja nyt tämä.

        Huhhuh

        Voi harmi.

        Vain suomalaiset voivat saada "lahjavoittoja". Niin. Ja ei kannata alkaa jupisemaan, että kyllä muutkin... Itse en pidä Kallion puolia sen takia, että on suomalainen.

        No täytyy myöntää, että saa se Rossikin ulkomaalaisena aika paljon lokaa niskaansa :). Provoilua tai aitoja mielipiteitä. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Se on pakko myöntää.

        Peace.

        Ai nii. "Talimakki" muuten epäonnistuu tänä vuonna.


      • ikkamilat
        kkkkkkkkkkk kirjoitti:

        Mitä sä oikein sössötät.

        Lue "Mikafani":n viesti ja tuu vasta sitten itkemään. Sehän tässä on asettanut rajoja sille kuka täällä saa ilmaista mielipiteensä ja kuka ei.

        Herää pahvi!!!!


        On se kuuma kun kun alkaa ilmiömäinen itkeminen jos moka ei saa lahjavoittoja.

        Tapaus talimakki ja nyt tämä.

        Huhhuh

        Voi harmi.

        Tuntuu siltä, että vain suomalaiset voivat saada "lahjavoittoja". Turha alkaa jupisemaan, että kyllä muutkin... En puolusta Kalliota sen takia, että on suomalainen.

        No. Saahan se Rossikin aika paljon lokaa täällä niskaansa :). Provoilua vai aitoja mielipiteitä. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Se täytyy myöntää.

        Peace.

        Ai nii. "Talimakki" mokaa tänä vuonna :D


      • talimakki
        ikkamilat kirjoitti:

        Voi harmi.

        Tuntuu siltä, että vain suomalaiset voivat saada "lahjavoittoja". Turha alkaa jupisemaan, että kyllä muutkin... En puolusta Kalliota sen takia, että on suomalainen.

        No. Saahan se Rossikin aika paljon lokaa täällä niskaansa :). Provoilua vai aitoja mielipiteitä. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Se täytyy myöntää.

        Peace.

        Ai nii. "Talimakki" mokaa tänä vuonna :D

        Hyvin toimii. Lievää hidastelua.

        Over and out.


    • fj1200

      ku kotari toimii hyvin niin kuskista se ei ole kiinni jos joku väittää toisin niin menköön mummolaan syömään mummon pullaa ja olkoon tyytyväinen mummoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe