Terve kohta oisi tarkotus saada mopokortti ja kyselisin teiltä että onko järkeä ostaa 50cc mönkijää olen kuullut semmoista että ei se jaksa kulkea pikku peli olen kuitenkin iso kaveri ja oisko teillä kokemuksia että pääsekö niillä kovaa eteenpäin vai meneekö se peräti ihan mateluksi?
50cc Mönkijät kulkeeko?
2
776
Vastaukset
- ottaen huomioon
Noh jos otat huomioon tietenkin sen että yli 45km/h ne ei saa kulkea muutenkaan, että mateluahan se on joka tapauksessa. Mutta mitän olen speksejä noista nähnyt niin valtaosa menee sen 35km/h vakiona.. Että aika onnettomia menopelejä on.. Kyllä skootteri taitaa olla paras vaihtoehto nykyään mopoksi.
Ota huomioon se että skootterilla saat ajaa jalkakäytävällä, mopomönkijällä et saa koska siinä on 4 rengasta (eli saa ajaa vain siellä missä autollakin). Ja ajele nyt sitten mönkijällä 35km/h jollain auto kaistalla. Prkl minä ainakin siinä vaiheessa ajan ylitsesi.. =) - kulkee
Ittellä tommonen mopomönkijä, oli vakiona kyllä aika laiska, pikku investoinneilla kuitenkin helppo saada 60 kulkemaan. Niin ja menee kyllä maastossaki ihan hyvin, ei pysy endurot sun muut perässä.. mm. Kymco ja Aeon hyviä merkkejä, älä vaan osta kiinalaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362