Mistä painoni tulee?

Tyttöolenminä

Masentavaa. Mun mitat on n. 163 ja painan n. 60 kiloa. Pidän itseäni vuoropäivin lihavana tai normaalina, ihan niinkuin monet monet muutkin. mutta hieman pelästyin kun äiti ilmoitti etten todellakaan saisi enää laihtua ja että olen kohta liian laiha :o ?!! (Äitihän ei tosiaankaan tiedä painoani.) Voinko tosiaan olla? Ruumiinrakenteeltani olen siis tyyppiä x, leveä lantio ja hartiat. (lantio ei kuitenkaan ole sitä rasvaa, vaan ennemminkin luuni paistavat läpi.) En myöskään ole kovin lihaksikas omasta mielestäni, paitsi jalkani.

Mistä mun paino sitten on jos kerta näytän niin laihalta?! Johtuuko ruumiinrakenteestani vai?!

6

524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikavaan-

Varmasti sun kuvauksen mukaan joshtuu sun ruumiinrakenteesta ja sulla varmaa painaa luut paljo.:)

• mul on vaa vähä päivastoi.

nykyää mulla on sillee, et pituutta 160 ja painoo 47kg.. Ja maha!
      enne olin normaalisti 160cm ja painoa 52kg, ja olin ihanan hoikkeliini... nyt näytän ömh, tukevammalta? mieluummi oisin se 52kg lihaksikas hoikka ku keykäne ja mahalline ihmine..

Mut luulen, et sulla on lihasta. lihas painaa enemmän ku läski.
      Ja voi olla, et sullä paistaa luut läpi, koska olet ruumiinrakenteeltasi hoikka. Ei tarvii painaa vähän ollaksee hoikka. voi olla hoikka ja painaa paljon ;p

• yritetään90

Ihmiset ovat rakenteeltaan erilaisia ja paino on kaikilla eri.

Katso ruumiisi rakennetta äläkä painoasi.

Jumalan siunausta :)

• Uskis: Jumalan siunausta :)

Ei sitä vaakaa katselemalla näe mikä on tilanne.

Katso kehoasi ja sen rakennetta niin huomaat olevasi hyvässä kunnossa :)

Jos kylkiluut kerran näkyy niin oott sitten hoikassa kunnossa :)

Älä kato sitä painoas, se ei kerro kaikkea :)

Kaikkea hyvää sulle ja Jumalan siunausta :)

• tyttöPieni___91

Ehkä se johtuu iha vaa ruumiin rakenteesta.. Ite painoin kans joskus 60kg ja oon saman pituine ku sie.. laihdutin yli kymmenen kiloa ja sain anoreksian kaupan päälle joten älä ikinä tee samaa virhettä ku mie!

• asdd

vaikka naiset reenais.. ne ei saavuta ikinä miesten vuoden reenamistasoo ilman vahvemman luokan lisäravinteita.. tää on fakta ja naisen ei kuulu olla lihaksikas.. ja et oo lihava.. sopiva.. itte pidän sopivan pulleista naisista.. ei oikee noi tavalliset luikerot oikee oo mielee :/.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen