Olin varannut viime viikolle hoitaja, kun oli tarkoitus mennä päiväristeilylle. Laiva oli myöhässä, joten myöhästyimme 50 min sovituista ajoista. Olin miettinyt jo valmiiksi, että kumpikin meistä menetti puolet hoidoista, mutta kuinkas kävikään ?! Ajat oli varattu Viru keskuksen puolelle ja saavuimme siis 50 min myöhässä. Pahoittelin tapahtunutta ja pyytelin anteeksi ja sanoin, että olemme tyytyväisiä, jos saamme edes jotain hoidoista. Ensin minulle luvattiin vain toinen hoito ja matkakumppanille kaksi hoitoa. Lopputulos oli, että saimme KAIKKI hoidot.
Aivan uskomattoman hyvää palvelua ! Kysyivät, moneltako pitää olla valmis ja pistivät hihat heilumaan. Seuraavia kertoja varten minultakin löytyy nyt puhelinnumero, jotta voin soittaa myöhästymisestä.
Loistavaa palvelua
Viru hotellin ilukeskuksessa
1
428
Vastaukset
- Archies
Kaikki tuntuvat lähinnä valittavan täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750