http://www.youtube.com/watch?v=_LHoyB81LnE
Pätkässä nähdään kuinka elefanttitaiteilija maalaa kuvan norsusta. Taas todiste eläinten kehittyneisyydestä.
Norsu maalaa norsun!
5
544
Vastaukset
- taitavaa
kuvamanipulointia! näyttää melkein aidolta, mutta
kyllä huomaa ihmisen käden kärsän sisältä.- norsu syöneen
ihmisen, joka heiluttaa sutia norsun kärsällä
tai jotenkin muuten tietokoneella käsitelty juttu.
ei tuollaista voi tapahtua, ei norsu osaisi noin maalata ja nähdä kuin ihminen.
tapaus olisi etusivun sensaatio tiedemaailmassa ja
taulut myytäisiin miljoonilla dollareilla. - were
norsu syöneen kirjoitti:
ihmisen, joka heiluttaa sutia norsun kärsällä
tai jotenkin muuten tietokoneella käsitelty juttu.
ei tuollaista voi tapahtua, ei norsu osaisi noin maalata ja nähdä kuin ihminen.
tapaus olisi etusivun sensaatio tiedemaailmassa ja
taulut myytäisiin miljoonilla dollareilla.Norsut ovat älykkäitä eläimiä, jos niille opetetaan niin kyllä ne osaavat maalata taulun (tosin, ehkei Norsu itse tiedä maalaavansa jotain, kunhan tekee sen mitä on opetettu)
- harvinaisen älykäs
were kirjoitti:
Norsut ovat älykkäitä eläimiä, jos niille opetetaan niin kyllä ne osaavat maalata taulun (tosin, ehkei Norsu itse tiedä maalaavansa jotain, kunhan tekee sen mitä on opetettu)
elukka, jopa norsuksi.
tuolle voisi opettaa kirjaimet ja sanojen vastineet kuvilla, niin se osaisi kirjoittaakin.
olisi hauska viestiä oikein sanoilla toisen lajin kanssa.
siis mitä se norsu ajattelee minusta! - siltä että
were kirjoitti:
Norsut ovat älykkäitä eläimiä, jos niille opetetaan niin kyllä ne osaavat maalata taulun (tosin, ehkei Norsu itse tiedä maalaavansa jotain, kunhan tekee sen mitä on opetettu)
norsu onkin opetettu piirtämään vain samat kuviot.
Miksi se ei piirrä siveltimellä vapaasti tai luovasti soveltaen erilaisia kuvia kukista ja norsuista? Samat viivat toistuvat saman kokonaisuutena. Silti hyvin taitavaa, myönnän.
Tuo oma luovuus ja soveltamisen taitohan vaatii syvällistä asian ymmärtämistä. Joten ehkä tulevaisuudessa norsu pystyy vielä vapautumaan kaavamaisesta esittämistyylistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944