Onko kukaan löytänyt IRC Galleriasta seurustelukumppania? Ja jos on, niin kuinka kaukaa se on löytyny?
Itse olen ihastunut yhteen tyyppiin... Mutta siinä on niin paljon muttia, että en tiedä tulisko siitä mitää...
1) Se asuu reilusti yli sadan kilsan päässä
2) Se on mua melkein 10 vuotta vanhempi
3) Se ei tiedä mun ikää
Mutta kun en ainakaan haluis paljastaa sille minkä ikänen oon, koska tiedän etten kiinnosta sitä sitten enää pätkääkään... :( Se kuitenkin vaikuttaa musta aidosti kiinnostuneelta...
MITÄ TEEN?!?!
Kokemuksia?
1
322
Vastaukset
En oo löytäny.. :| Enkä kyl oo ettiny kun on vähä pelkoi tuntemattomiin ihmisiin.
Ikäero ei välttämättä oo paha juttu sillee kun itekin oon seurustellu tyypin kans keneen ollu ikäeroo (ei tullu mitään mut ei johtunu ikäerosta, on mun hyvä ysti nykysin).. mutta... Jos nuorempi on oikeasti hemmetisti nuorempi niin jotkut tyypit taas saattaa lähtee "evvk" linjalle. Eli joko ei kiinnosta enää tai sitten saattaa tehdä jotain sikaa...
100km välimatka kyl sit vähä sellainen juttu, että sit tarvitsee oikeasti pystyä luottamaan tyyppiin paljon olkoot minkä ikänen tahansa. Nää etäromanssit mun havaintojen mukaan ei oikein aina toimi. Yleensä jompi kumpi tekee paskaa toiselle ja sitten ei oo kellään kivaa :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872