Löydän keskusteluja auton vuokrauksesta, mutta onkohan mopon tai skootterin vuokraus mahdollista?
Ja olisiko se hyvä vaihtoehto kulkemiseen?
Mopojen tai skootterien vuokraus?
3
1405
Vastaukset
Kokeilepa seuraava lähdettä:
Bicyles and Motors Rental
Rua António Joaquim Nunes Silva, 55a
Ponta Delgada
Tel/Fax 351 296 628 304
[email protected]
Erään portaalin mukaan skooterin vuokraushinnat alkaisivat 20 e/pv.
Paikalliset ajavat mopoilla, skoottereilla, mootoripyörillä ja mönkijöillä.
Jonkin verran aiheesta on keskusteteltu tällä palstalla. Nämä vanhemmat viestiketjut löydät hakutoiminnolla, joka sijaitsee tämän palstan alussa. Kirjoita hakuun vaikka azorit, moottoripyörä.- Azoreille
Kiitos masseur!
- -Mika-
Azoreille kirjoitti:
Kiitos masseur!
Itse olin viime kesänä Azoreilla ja vuokrasin skootterin, vaihtoehtona oli kaksi mallia ja itse otimme hieman tehokkaamman version. Halvempi taisi olla 20 e päivä ja tuo tehokkaampi oli 25 e päivä. Lisäksi skootterin olisi voinut ottaa 3 päiväksi ja oliskohan silloin hinta ollut 45 e.
Skootteri oli ainakin meille se mukavin vekotin tutustua saareen ja ihan kivasti sillä eteenpäin pääsi, eikä ollut ongelmia löytää parkkipaikkaa ;)
Me löysimme skootterin vuokraus paikan paikallisesta turisti-infosta (esite) joka on Ponta Delgadan rantakadulla lähempänä linnoitusta.
Kannattaa varautua muutaman euron lisälaskuun kun palauttaa skootteria, täyttävät 2-tahti öljysäiliön. Mutta ei tosiaan ole kuin 2-3 euroo.
Mukavaa reissua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972