Ehkä huonoimmat käsikortit ovat 2ja7.Mutta mulle ei niistä ole haittaa kun heitän ne heti pois ja tappiot jäävät minimii.Mutta mulle pukkaa usein nelos tai kutospari käteen.On oikein jo pakkomielle pelata ne,vaikka koskaan en ole niillä voittanut,en vaan jaksa uskoa,etteikö niilläkin voisi voittaa.Mutta ei,aina menee enemmän tai vähemmän rahaa niiden takia.Kun edes kerran voittaisin niillä,niin koskaan en enää pelaa niitä käsiä.Ne vaan ei sovi mulle.Kaikki muut parit käy.
Epäonnen
1
345
Vastaukset
- tulee pelata
tilanteen mukaan. Käteispöydissä tilanteet ei muutu samoin kuin turnauspelaamisessa.
Pitää muistaa että pienillä pareilla (8-2) ei juurikaan voi voittaa täyttä pöytää, josta vaikka neljä lähtee lisäksesi mukaaan, ellei kolmoset täyty flopissa. Jos ei se mitään maksa, voi toki katsoa turnin ja riverin, mutta maksaa ei kannata jos pöydässä on isoja kortteja.
Toivominen tulee kalliiksi sanonta on hyvä muistaa.
Itse lähden pienillä pareilla mukaan vain minimiostolla ja odotan settiä. Mikäpä sen herkullisempi tilanne että sulla on taskukolmoset, ja floppi on vaikkapa A39, ilman värinvetomahdollisuutta, ässän tai ysin vetäjät ovat tiukasti pelissä mukana ja toivovat toisenkin taskukorttinsa osuvan tai toivovat settiä. Setti heille harvoin kuitenkaan tulee samaan aikaan kun sinulla se jo on. Sitten vaan maksamaan, maksamaan, ja korottamaan.
Eli harvoin niillä voittaa mutta silloin kun, niin paljon!
Betssonilla jostakin syystä tulee 9-setti muutes tosi usein.
Yhteenvetona pikkuparilla: Ainoastaan minimillä sisään (ellei stäkkisi ole dominoiva)
Jos flopilla ei settiä ja joku reissaa niin fold.
Turnauksissa loppuvaiheessa meen pikkupareilla all inkin helposti jos stäkkini on reilusti alle averagen, koska tiedän että vihut todennäköisesti luopuu, ja vaikka ei, niin voitan noin 55% käsistä valmiilla parillani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2174510
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283120Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062355Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341994- 1861718
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341685Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131383Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61259- 391242