Ehkä huonoimmat käsikortit ovat 2ja7.Mutta mulle ei niistä ole haittaa kun heitän ne heti pois ja tappiot jäävät minimii.Mutta mulle pukkaa usein nelos tai kutospari käteen.On oikein jo pakkomielle pelata ne,vaikka koskaan en ole niillä voittanut,en vaan jaksa uskoa,etteikö niilläkin voisi voittaa.Mutta ei,aina menee enemmän tai vähemmän rahaa niiden takia.Kun edes kerran voittaisin niillä,niin koskaan en enää pelaa niitä käsiä.Ne vaan ei sovi mulle.Kaikki muut parit käy.
Epäonnen
1
328
Vastaukset
- tulee pelata
tilanteen mukaan. Käteispöydissä tilanteet ei muutu samoin kuin turnauspelaamisessa.
Pitää muistaa että pienillä pareilla (8-2) ei juurikaan voi voittaa täyttä pöytää, josta vaikka neljä lähtee lisäksesi mukaaan, ellei kolmoset täyty flopissa. Jos ei se mitään maksa, voi toki katsoa turnin ja riverin, mutta maksaa ei kannata jos pöydässä on isoja kortteja.
Toivominen tulee kalliiksi sanonta on hyvä muistaa.
Itse lähden pienillä pareilla mukaan vain minimiostolla ja odotan settiä. Mikäpä sen herkullisempi tilanne että sulla on taskukolmoset, ja floppi on vaikkapa A39, ilman värinvetomahdollisuutta, ässän tai ysin vetäjät ovat tiukasti pelissä mukana ja toivovat toisenkin taskukorttinsa osuvan tai toivovat settiä. Setti heille harvoin kuitenkaan tulee samaan aikaan kun sinulla se jo on. Sitten vaan maksamaan, maksamaan, ja korottamaan.
Eli harvoin niillä voittaa mutta silloin kun, niin paljon!
Betssonilla jostakin syystä tulee 9-setti muutes tosi usein.
Yhteenvetona pikkuparilla: Ainoastaan minimillä sisään (ellei stäkkisi ole dominoiva)
Jos flopilla ei settiä ja joku reissaa niin fold.
Turnauksissa loppuvaiheessa meen pikkupareilla all inkin helposti jos stäkkini on reilusti alle averagen, koska tiedän että vihut todennäköisesti luopuu, ja vaikka ei, niin voitan noin 55% käsistä valmiilla parillani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984