Lapset Jarin konsertissa

hilarius27

Minusta hienoa, että lapsia näkee konserttisaleissa. Täytyy vain muistaa kertoa lapselle ennen paikalle menoa, että konsertiin mennään kuuntelemaan musiikkia, ei jakamaan lahjoja tai hakemaan nimmaria.
Minusta on hyvä opettaa myös lapsille, että on kohtuullista kunnioittaa toisen toiveita. Jari on toivonut, että hänelle ei tuotaisi kukkia tai lahjoja. Sen sijaan hän toivoo, että jos välttämättä haluaa jotain antaa, lahjoittaisi rahaa kummilapsitoimintaan, jossa hän itsekin on mukana.
Rohkea ja järkevä teko Jarilta jättää nuo lahjahömpötykset ja nimmarisessiot pois ja keskittyä olennaiseen, musiikkiin.
Jarillehan voi kirjoittaa kirjeen fanclubiin, ei sitä ole pakko konsertissa ojentaa...

4

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkeillään

      Uskon minä ainakin, että aikuiset tuollaisen toiveen ymmärtävät. Mutta ilmeisesti nämä puolustajat ovat sitten itse lapsettomia. Pieni lapsi viaton ihailussaan , on sääli särkeä lapsenuskoa. Niitä lapsia ei siellä konserteissa ole kuin muutama, onko se liikaa vaadittu ottaa ne huomioon. Eivät kaikki edes vie mitään "tavaraa" vaan haluavat juuri vaikka sen pienen halin. Ei siitä kerry ylimääräistä roinaa vaan pienelle pitkäksi aikaa hyvä mieli. Ei sitä äitiä, mummoa isää tarvitse halata, se pieni lapsi vain huomata. Se ei maksa mitään, on vain hyvää käytöstä. Mihin se sitten ompi kadonnut? Koskaan en ole ollut konsertissa, jossa lapset olisivat mölynneet tai häirinneet konsertin aikana. Siis tällaiset lapset, jotka nyt ylipäätään edes Sillanpään konsertteihin haluavat. Jos mölinää kuuluu, kuuluu se näistä kovaan ääneen joikaavista "ikifaneista". Sulta puuttuu vaan mielipiteestäsi se suuri osa joka tuo Jarille/muille artisteille rahat. Ei se ole pelkkä musiikki tai konsertin läpivieminen. Jos olisi vaan niin kylmä että ottais rahat ja häipyis joka kerta takavasemmalle, ei antaisi haastatteluja esiintyisi mediassa, kyllä se kuule se suosio siitä laskuun lähtisi. Kyllä todella hienosti moni artisti ottaa tämän huomioon, moni toistaa mantraa ilman teitä ei olisi minua. Olisiko siinä Sillanpäälläkin opettelua. Mutta tuosta kirjoitustyylistä päätellen olet Lilja tai lähipiirin työläinen.

      • hilarius27

        Tarkennetaanpas hieman (ts.väännetään rautalangasta). Olen kahden lapsen onnellinen äiti ja omaan pitkän työkokemuksen lasten parista, myös erityislasten kanssa työskentelystä on useamman vuoden kokemus. Usko vain, lapset ovat erittäin älykkäitä. He ymmärtävät kyllä, kun heille selitetään asioista IKÄTASOISESTI! Ei siis ns.aikuisten kielellä, kuten alkup. kirjoituksessani olen asian esittänyt.
        Olen ollut Jarin fani siitä saakka, kun hänet valittiin tangokuninkaaksi ja käynyt lukuisilla keikoilla ja konserteissa. Mielestäni hän on aina ottanut yleisönsä erinomaisesti huomioon, myös lapset. En kuulu niihin faneihin jotka kiertävät kaikki keikat ja konsertit moneen kertaan. Kutovat sukkia, tekevät ruokaa Jarilla ja muuta jonnin joutavaa. En huuda, enkä kilju konsertissa, vaan nautin musiikista ja Jarin esiintymisestä. En ole Jarin työläinen, enkä lähipiiriä. He tuskin tänne kirjoittavatkaan. Jari ei suinkaan ole ainoa laulaja, jonka musiikista pidän. Nautin konserteissa käynnistä ylipäänsä, musiikin takia!
        En mielestäni väittänyt alkup. kirjoituksessa lasten häiritsevän konserttinautintoani, päinvastoin. Minun puolestani, kaikki lapset tervetuloa Jarin konserttiin nauttimaan Jarin musiikista!


      • brunetti28
        hilarius27 kirjoitti:

        Tarkennetaanpas hieman (ts.väännetään rautalangasta). Olen kahden lapsen onnellinen äiti ja omaan pitkän työkokemuksen lasten parista, myös erityislasten kanssa työskentelystä on useamman vuoden kokemus. Usko vain, lapset ovat erittäin älykkäitä. He ymmärtävät kyllä, kun heille selitetään asioista IKÄTASOISESTI! Ei siis ns.aikuisten kielellä, kuten alkup. kirjoituksessani olen asian esittänyt.
        Olen ollut Jarin fani siitä saakka, kun hänet valittiin tangokuninkaaksi ja käynyt lukuisilla keikoilla ja konserteissa. Mielestäni hän on aina ottanut yleisönsä erinomaisesti huomioon, myös lapset. En kuulu niihin faneihin jotka kiertävät kaikki keikat ja konsertit moneen kertaan. Kutovat sukkia, tekevät ruokaa Jarilla ja muuta jonnin joutavaa. En huuda, enkä kilju konsertissa, vaan nautin musiikista ja Jarin esiintymisestä. En ole Jarin työläinen, enkä lähipiiriä. He tuskin tänne kirjoittavatkaan. Jari ei suinkaan ole ainoa laulaja, jonka musiikista pidän. Nautin konserteissa käynnistä ylipäänsä, musiikin takia!
        En mielestäni väittänyt alkup. kirjoituksessa lasten häiritsevän konserttinautintoani, päinvastoin. Minun puolestani, kaikki lapset tervetuloa Jarin konserttiin nauttimaan Jarin musiikista!

        olen samaa mieltä hilariuksen kanssa


      • moro poro
        brunetti28 kirjoitti:

        olen samaa mieltä hilariuksen kanssa

        Samaa mieltä olen vaanen hilariuksen kanssa. Kaikille kuuluu musiikin ilo ja yleisö pitää ottaa huomioon ja tulla sen luo keikanki jälkee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe