Minusta hienoa, että lapsia näkee konserttisaleissa. Täytyy vain muistaa kertoa lapselle ennen paikalle menoa, että konsertiin mennään kuuntelemaan musiikkia, ei jakamaan lahjoja tai hakemaan nimmaria.
Minusta on hyvä opettaa myös lapsille, että on kohtuullista kunnioittaa toisen toiveita. Jari on toivonut, että hänelle ei tuotaisi kukkia tai lahjoja. Sen sijaan hän toivoo, että jos välttämättä haluaa jotain antaa, lahjoittaisi rahaa kummilapsitoimintaan, jossa hän itsekin on mukana.
Rohkea ja järkevä teko Jarilta jättää nuo lahjahömpötykset ja nimmarisessiot pois ja keskittyä olennaiseen, musiikkiin.
Jarillehan voi kirjoittaa kirjeen fanclubiin, ei sitä ole pakko konsertissa ojentaa...
Lapset Jarin konsertissa
4
611
Vastaukset
- järkeillään
Uskon minä ainakin, että aikuiset tuollaisen toiveen ymmärtävät. Mutta ilmeisesti nämä puolustajat ovat sitten itse lapsettomia. Pieni lapsi viaton ihailussaan , on sääli särkeä lapsenuskoa. Niitä lapsia ei siellä konserteissa ole kuin muutama, onko se liikaa vaadittu ottaa ne huomioon. Eivät kaikki edes vie mitään "tavaraa" vaan haluavat juuri vaikka sen pienen halin. Ei siitä kerry ylimääräistä roinaa vaan pienelle pitkäksi aikaa hyvä mieli. Ei sitä äitiä, mummoa isää tarvitse halata, se pieni lapsi vain huomata. Se ei maksa mitään, on vain hyvää käytöstä. Mihin se sitten ompi kadonnut? Koskaan en ole ollut konsertissa, jossa lapset olisivat mölynneet tai häirinneet konsertin aikana. Siis tällaiset lapset, jotka nyt ylipäätään edes Sillanpään konsertteihin haluavat. Jos mölinää kuuluu, kuuluu se näistä kovaan ääneen joikaavista "ikifaneista". Sulta puuttuu vaan mielipiteestäsi se suuri osa joka tuo Jarille/muille artisteille rahat. Ei se ole pelkkä musiikki tai konsertin läpivieminen. Jos olisi vaan niin kylmä että ottais rahat ja häipyis joka kerta takavasemmalle, ei antaisi haastatteluja esiintyisi mediassa, kyllä se kuule se suosio siitä laskuun lähtisi. Kyllä todella hienosti moni artisti ottaa tämän huomioon, moni toistaa mantraa ilman teitä ei olisi minua. Olisiko siinä Sillanpäälläkin opettelua. Mutta tuosta kirjoitustyylistä päätellen olet Lilja tai lähipiirin työläinen.
- hilarius27
Tarkennetaanpas hieman (ts.väännetään rautalangasta). Olen kahden lapsen onnellinen äiti ja omaan pitkän työkokemuksen lasten parista, myös erityislasten kanssa työskentelystä on useamman vuoden kokemus. Usko vain, lapset ovat erittäin älykkäitä. He ymmärtävät kyllä, kun heille selitetään asioista IKÄTASOISESTI! Ei siis ns.aikuisten kielellä, kuten alkup. kirjoituksessani olen asian esittänyt.
Olen ollut Jarin fani siitä saakka, kun hänet valittiin tangokuninkaaksi ja käynyt lukuisilla keikoilla ja konserteissa. Mielestäni hän on aina ottanut yleisönsä erinomaisesti huomioon, myös lapset. En kuulu niihin faneihin jotka kiertävät kaikki keikat ja konsertit moneen kertaan. Kutovat sukkia, tekevät ruokaa Jarilla ja muuta jonnin joutavaa. En huuda, enkä kilju konsertissa, vaan nautin musiikista ja Jarin esiintymisestä. En ole Jarin työläinen, enkä lähipiiriä. He tuskin tänne kirjoittavatkaan. Jari ei suinkaan ole ainoa laulaja, jonka musiikista pidän. Nautin konserteissa käynnistä ylipäänsä, musiikin takia!
En mielestäni väittänyt alkup. kirjoituksessa lasten häiritsevän konserttinautintoani, päinvastoin. Minun puolestani, kaikki lapset tervetuloa Jarin konserttiin nauttimaan Jarin musiikista! - brunetti28
hilarius27 kirjoitti:
Tarkennetaanpas hieman (ts.väännetään rautalangasta). Olen kahden lapsen onnellinen äiti ja omaan pitkän työkokemuksen lasten parista, myös erityislasten kanssa työskentelystä on useamman vuoden kokemus. Usko vain, lapset ovat erittäin älykkäitä. He ymmärtävät kyllä, kun heille selitetään asioista IKÄTASOISESTI! Ei siis ns.aikuisten kielellä, kuten alkup. kirjoituksessani olen asian esittänyt.
Olen ollut Jarin fani siitä saakka, kun hänet valittiin tangokuninkaaksi ja käynyt lukuisilla keikoilla ja konserteissa. Mielestäni hän on aina ottanut yleisönsä erinomaisesti huomioon, myös lapset. En kuulu niihin faneihin jotka kiertävät kaikki keikat ja konsertit moneen kertaan. Kutovat sukkia, tekevät ruokaa Jarilla ja muuta jonnin joutavaa. En huuda, enkä kilju konsertissa, vaan nautin musiikista ja Jarin esiintymisestä. En ole Jarin työläinen, enkä lähipiiriä. He tuskin tänne kirjoittavatkaan. Jari ei suinkaan ole ainoa laulaja, jonka musiikista pidän. Nautin konserteissa käynnistä ylipäänsä, musiikin takia!
En mielestäni väittänyt alkup. kirjoituksessa lasten häiritsevän konserttinautintoani, päinvastoin. Minun puolestani, kaikki lapset tervetuloa Jarin konserttiin nauttimaan Jarin musiikista!olen samaa mieltä hilariuksen kanssa
- moro poro
brunetti28 kirjoitti:
olen samaa mieltä hilariuksen kanssa
Samaa mieltä olen vaanen hilariuksen kanssa. Kaikille kuuluu musiikin ilo ja yleisö pitää ottaa huomioon ja tulla sen luo keikanki jälkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185013MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022541- 101924
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5791897Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1151624Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671217Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331158Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191009Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007