Onko muille jätkille tullu joskus sietämätöntä kutinaa alapäähän. Mulla kutisee kauheasti aina koulussa ja milloin missäkin joka päivä. Myös peniksen ympärillä kutisee ja punoittaa. Oon huomannu että tätä tapahtuu vain kesäisin. Käyn suihkussa joka päivä ja oon kokeillu ihovoiteita mutta ei ne auta ku hetkeks.
Alapääkutinasta
3
452
Vastaukset
- jannu
oon huomannut et eteenkin kesäisin mulle tulee munien seudulle ja haaroihin puniasta ihottumaa.Se on kuulemma jonkin sorttinen sieni-ihottuma.Siihen löytyy voide apteekista.Tätä vaivaa voi hyvin ehkäistä talkilla.Suihkun jälkeen talkkia munille. Ihan totta.
- Kaks jannuu
Ajelin karvat pois niin ei kutissut!
Ei mulla mitään satiaisia ollut kuitenkaan! :D - yks vaan
Kaks jannuu kirjoitti:
Ajelin karvat pois niin ei kutissut!
Ei mulla mitään satiaisia ollut kuitenkaan! :DMä suosittelisin olla niin hirveest kutittamatta yleisillä paikoilla... Yks jätkä kutittaa aina muniinsa eikä se oo kauheen kivaa katottavaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756