Mää oon yrittänyt ladata simsiin taloja, mutta ne ei vaan ilmesty sinne pelikentälle. Missä mättää ?
Talojen lataus
Monttu
2
153
Vastaukset
- suzu
Oletkos ladannut ne oikeaan paikkaan? En ite oo taloja lataillu nii en kyllä tiiä minne ihmeeseen ne pitäs tunkee.... Jos ymmärrät mitä tarkoitan... Jos lataan talon, yleensä lataan perheen siinä mukana, nii ei oo niin isoo onkelmaa mutta sitäkään en oo tehny piiiiiiiiiiiiiitkääääääään aikaan....
- Simssin pelaaja
Älä lataa tavaroita se saatttaa pilata simssisi, koska monet ovat joutuneet asentamaan simssin uudestaan sen takia, koska lataus on sekottanut koneeseen asennetun sims pelin...
rakenna omat talosi itse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057