miltä äänesi kuulostaa
Kun lausut ihastuksesi nimen
14
2487
Vastaukset
mutta hiljaiselta ja varovaiselta ;)
- täysin siitä
kenelle sen nimen sanon. jos sanon nimen ihmiselle, joka tietää ihastuksestani, ääneni on varmasti kuin pikku tytöllä, joka on juuri nähnyt ensimmäistä kertaa maailman kauneimman kukan ja sitä julistaa maailmalle. jos sanon nimen sellaiselle ihmiselle, joka ei asiasta tiedä, ei ääneni värähdäkään eikä kerro mitään tunteistani. se on hyvä, ku pokka pitää ;)
- nimeä
koska tiedän että ääni pettää ja kertoo enemmän kuin sanat.
- -m-
täysin normaalilta. Mutta pienellä viiveellä sanottava koska siis sisältä täytyy ainakin kolme kertaa valmistautua :D
- sitä nimeä
sanoessa täytyy oikein keskittyä ;)
Muuten alkaa änkyttää. - yritän
kuulostaa normaalilta, mutta hmm...tosiaan täytyy kyllä hieman miettiä ennenkun sen sanoo. Useasti huomaan kysyväni kyseisen nimen uudestaan jos joku Hänestä puhuu... ai "Hän" vai? Aivan kuin en muka kysymystä olisi kuullut ja kuulostaisin muka jotenki välinpitämättömältä :))) Naurettavaa...
- ---
Tiettyä varovaisuutta ääneen hiipii. Mutta pienen henkisen valmistautumisen jälkeen pokka kyllä pitää paremmin kuin hyvin.
- -mies-
Se varmaan kuulostaa samalta, kuin mikä tahansa muukin nimi. Tuskin sellainen ihminen huomaa mitään, joka ei tunne minua hyvin. On se jotenkin tavallista mehukkaampaa lausua se nimi, eli varmaan jotain vivahteita voi huomata.. :)
Joskus suurin piirtein joka toinen sana lauseessa on hänen nimensä, joskus taas välttelen sanomasta hänen nimeään. Siitä voi joku asiasta tietämätön älypää päätellä jotain, valitettavasti.. ;)- *****
tuli mieleen, mun ihastus on mun kuullen sanonut kerran mun nimen..ja se kuulosti taivaalliselta, älä kysy miks :D
- ratkaisee
välillä ei ongelmaa, puhun kuin kenestä tahansa, välillä taas tuntuu että ääni pettää...Nykyään olen hieman varovaisempi, koska joku on huomannut jotain...
- outoa sakkia
huomaatteko muita olevankaan?
- riittoisaa
peilikuvaa on myös hyvä tarkkailla, miltä nassun ilme näyttää sillä hetkellä kun hän pistäytyy ajatuksissa?
- juttu..
mutta joskus tuntuu vaikeelta sanoa sitä ääneen... tuntuu itsestäni ainakin että siihen tulee mukaan syvä huokaus ja *huoh* ;D . Sama pätee kun kuulee jonkun lausuvan ihastukseni nimen ääneen...vatsan pohjassa asti perhoset lentelee ja se fiilis...tuntuu koko kropassa...huh huh...
- ........
---------
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321