handeka,handeka,handeka,handeka,handeka...jne.
Vastaukset 13
- handeka
Mitäs luulit?
- jumittunut
kiini Vanhan-Jokelan tuoliin,kun uutta tekstiä ei näy.
- Pihkatappiko
jumittunut kirjoitti:
Karhun perseessä on pihkatappi talvella. Ehkäpä handeka on käynyt pesällä ja syönyt tuon tapin.
- handeka
jumittunut kirjoitti:
Lempipaikkani. Kotini melkein.
Siellä on Turuse Hessun kanssa monet tuutingit väännetty lihaisiin leukoihimme, Hämäläisen Simpan kanssa kättä. - oikeille ihmisille.
handeka kirjoitti:
Lempipaikkani. Kotini melkein.
Siellä on Turuse Hessun kanssa monet tuutingit väännetty lihaisiin leukoihimme, Hämäläisen Simpan kanssa kättä.Erilaisten kulttuurintekijät on siellä istuneet useammankin kerran.
- Hande on pop!
mutta jos mielikuvitus ei riitä, voi samaakin toistaa monta kertaa. Joka tapauksessa Hande on pop.
- popko?
Tuo päätön hölynpöly ei voi kiinnostaa ketään normaaliälyistä.
- Hande on pop
popko? kirjoitti:
Tuo päätön hölynpöly ei voi kiinnostaa ketään normaaliälyistä.
Mutta minua kiinnostaa.
- ei voi kiinnostaa
Hande on pop kirjoitti:
Mutta minua kiinnostaa.
Et ollut varmaankaan hereillä, koska noin sanoit.
- sanottuna
Hande on pop kirjoitti:
Mutta minua kiinnostaa.
POP tarkoittaa: Paska On Perseestä
- nykyteini
sanottuna kirjoitti:
POP tarkoittaa: Paska On Perseestä
Joka roskansa heittää mihin milloinkin ja kuitenkin tykkää POPista. Älkää hyvät ihmiset roskatko elinympäristöänne!
- Hande on pop
nykyteini kirjoitti:
Joka roskansa heittää mihin milloinkin ja kuitenkin tykkää POPista. Älkää hyvät ihmiset roskatko elinympäristöänne!
Taas tuli todistettua.
- handeka
Handen, sinun painajaisesi nimeä.
Hän saatta tulla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.932955Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt472437Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.441208- 371027
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153879Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä260815Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi10784Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587102 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk48658- 37629