Olin 1,5 vuotta masentunut ja mietin joka päivä itsemurhaa. Paras kaverini kärsi masennuksessta myös ja tavallaan hän aiheutti minullekkin masennuksen. olimme erittäin läheisiä ja ystävyydessämme keskityimme vain kaverini ongelmiin. en voinut aluksi puhua kaverilleni asioistani, mutta vähän aikaa sitten kerroin kaiken, miltä minusta tuntui ja ystävyytemme lähes päättyi. Ollessani masentunut löysin netistä ihanan pojan, joka ymmärsi minua ja kävin tapaamassa häntä. rakastuin häneen niin, että en voi ajatella mitään muuta, ku häntä. enää en tahdo tehdä itsemurhaa, mutta nyt on paljon pahempi ongelma. Tämä poika asuu yli 500 km päässä minusta ja näemmä harvoin, mutta en siltikään ole näin onnellinen ollut ikinä. siltikin itsemurha ajatukset käy mielessä, koska pelkään menettäväni hänet. olemme puhuneet yhteen muuttamisesta, mutta minulla on täällä koulu ja ne viisi ainoaa kaveriani. tiedän etten saa helposti kavereita, jos muutan samalle paikkakunnalle poikaystäväni kanssa. hänellä taas on kauheasti kavereita, mutta hän sanoo, että jos löytää töitä täältä niiin muuttaa. tiedän, että en elä ilman häntä ja masennun uudelleen, koska asun täällä, mutta pitäisikö minun muuttaa? onko se reilua, että joudun muuttamaan ja koulu jää kesken?
kaukana rakas
2
366
Vastaukset
- asdfasdfaf
Ekaks, itsemurha ei ole ratkaisu. Tosirakkautta jaksaa odottaa, vaikka siinä yhteenmuuttamisessa menis vähän kauemminki. Jos muuttaisit sinne, uskon että jos siellä on yhtään hyväntahtoista ihmistä niin saat ystäviä. Aikaa siinä saattaa mennä, mutta ystävyyssuhteitahan ei luodakkaan ihan hetkessä. Itselläni on sama ongelma, että en lähesty muita ihmisiä helposti enkä todellakaan ystävysty.
Pointti siis on se, että jos todella haluat olla yhdessä, teet sen mitä on tehtävä, oli se sitten muuttaminen toiselle paikkakunnalle, vaikka ystävät jäisivät kauas tai mikä muu tapa tahansa.
Vielä tuosta ystävästäsi, että jos on todella niin, että sinun pitää kuunnella hänen murheitaa ja sitten kun sinä vuodatat itseäsi niin ystävyys melkein päättyy, niin epäilen vahvasti että kyseinen henkilö on ystävyytesi arvoinen.
Mutta todella paljon onnea, siunausta ja kaikkea hyvää! Toivottavasti tulet onnelliseksi (: - __kaneli
Olen kyllä sitä mieltä, että vaikka rakkaus olisi kuinka ihanaa tahansa, koulu kannattaa käydä loppuun. Jos jätät sen nyt kesken, siitä on vain haittaa myöhemmin. Mielummin sillei että kumppanisi muuttaa lähemmäs sinua, koska se on helpompaa. Jos se ei onnistu, niin käyt ensin koulun loppuun ja muutat sitten kumppanisi kanssa yhteiseen asuntoon hänen työpaikkansa lähelle. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770