Mitä pokerihuonetta suosit ja miksi?
Itse aloitin pokerihuone.com sivuilta.
Monet sitä haukkuivat ja itsekkin aloin jo siihen kyllästymään ja halusin suositumpaan ja hienompaan pöytään mukaan.Joten kirjautusin moniin suosituimpiin ja kehutuimpiin pokerihuoneisiin mukaan.Mutta kuinka kävikään,en niistä tykännyt.Liian hienoa grafiikkaa ja monimutkaista muutenkin.Itse pelin seuraaminenkin oli monissa vaikeaa.
Ainakin aloittelijoille suosittelen pokerihuone.comia, koska se on selkein ja helpoin pokerihuone omasta mielestäni.
Joten siellä taas jatketaan rahojen häviämistä.Siellä se käykin helposti,kun rahansiirto on niin helppoa.
Tämä oli siis mun näkemys,ei mainos.
Voin kyllä vaihtaa pelipaikkaakin,jos joku mulle paremman paikan perustelee ja siitä tykkään.
Nettipokeri
4
314
Vastaukset
- lisäys
Löytyykö nettipokeripaikkaa,jossa pelataan webbikameran välityksellä? Tulisi reilusti enemmän livepeli tuntua.
- ennakkoluuloja..
vaan. Sitä juuttuu helposti johonkin saittiin ja luulee että tällaista tää on tää pokeri...
Erot ovat isoja ja tärkein kriteeri ei ole mielestäni ensivaikutelma tai tunnelma vaan se kuinka paljon voitan!
Tunnelma tulee voittamisesta!
RAHAA RAHAA RAHAA!!!
Betsson, Red Kings, Poker Stars, PacificPoker ovat saitteja joita en jätä koskaan.
Hylkyyn olen laittanut Everestin, pokerihuoneen, Full Tiltin ja paljon muita. Expect on tökerö mutta olen voittanut sielläjonkin verran joten sitäkin pelailen. - Näin meillä
Kierrätän aika paljon Titan on ollut vakkari jo pitkään vuosia. Yleensä kolmella saitilla rahaa niitä muita vaihtelen aina kun siltä tuntuu. Kaikki bonukset kannattaa huorata saa talon rakea takas. Lisäksi tietyt verkot kun tahtovat kerätä ihmisiä tietyistä suunnista niin on mukava vaihtaa saittia jotta pääsee koettelemaan eri kansalaisuuksia. Esim Saksalaisten kanssa on ikävä pelata kun miettivät aina kaikilla käsillä ajan loppuun. Siis uskomattoman hidas kansa.
Tuota kierrätystä kannattaa harrastaa senkin takia että kun lähdet saitilta pois niin saat vähän ajan päästä reload bonuksen sinne eli haluavat sinut takaisin.
Mutta siis yleensä kriteerejä:
- Pelaajia pitää olla verkossa
- Tracker pitäisi toimia
- Turnauksia mihin aikaan sopivat alkavat
- Bonukset tai rakeback / joku extra bonus
- Softa ei saa pätkiä ulkonäkö ei ole niin tärkeä kun se että ohjelmisto on toimiva
- Talletus muodot- Tellustelija
Titanilla pelannut viime aikoina, mutta se lienee sama saitti Expektin kanssa, turnaukset ainakin ovat yhteisiä, vissiin...
T:Tellustelija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455120Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151429Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481339- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41030Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59805Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783