MPY rivakka

kumma juttu

Kysytäänpä täällä että onko joku päässyt kirjautumaan omille www.rivakka.net kotisivuilleen? Minä en.
Ainakin vanhat dnainternet sivut toimii vaikka niitten piti lakata jo toimimasta.
Niitäkään ei tosin pääse muokkaamaan.

15

9830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dadå

      soittelin numeroon joka löytyy mpy kotisivuilta ja tyttö kertoi,että ei pelitä mikkelissä!!!muistakaa vaatia alennusta seuraavasta laskusta!

    • sampo2

      Minulla taas ei toimi entisillä käyttäjätunnuksella ja salasanalla s-posti, vaikka pitäisihän sen toimia.
      Huomenna lähtee viestiä MPY:lle.

      • Ollikai

        Ihan perseestä tämä touhu. Jos luulevat että jokaisella tietokoneen omistajalla on aikaa ja mielenkiintoa jatkuvasti muutella asetuksia yms. Ei toimi vanhat salasanat, ohjeet ovat ihan perseestä, jos kerran sellasia tekevät niin olis ihan kiva että ohjeissa edes aukeaisi saman näköiset sivut kun niitä seuraa... Mulla tietokone on käyttöä varten, eikä säätämistä varten.


    • Joudut vain muuttamaan asetuksian, hieman enemmänkin(todennäköisesti).

      Hyvät ohjeethan löydät sieltä: http://www.mpy.fi/index.asp?language=1

      Palapelikuvion vierestä valitset vain sit ohjeet ja toimit niiden mukaan, helppoa :) Eikö totta ;)

      • sampo2

        Kiitos vinkistä, mutta olen jo muuttanut sähköpostiohjelman asetukset. Ja silti tulee ilmoitus "Authentication failed" joka kerta kun lataa postia.

        Mielestäni tuon pitäisi toimia vanhoilla käyttäjätunnuksilla ja salasanoilla.


      • ei toimi

        Eipä toimi, ei.


      • sampo2 kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, mutta olen jo muuttanut sähköpostiohjelman asetukset. Ja silti tulee ilmoitus "Authentication failed" joka kerta kun lataa postia.

        Mielestäni tuon pitäisi toimia vanhoilla käyttäjätunnuksilla ja salasanoilla.

        Käytät ilmeisesti outlookkia:
        Itse ihmettelin ensin, että mikä maksaa ja....

        Elikkäs mene: työkalut-tilit-sähköposti-palvelimet,alalehdelle ja tarkista:

        väkänen kohtaan: palvelin edellyttää rekisteröimistä
        lisäasetuksista:lähtevän postin(smtp) nro oikeaksi


      • sampo2
        jussi7106 kirjoitti:

        Käytät ilmeisesti outlookkia:
        Itse ihmettelin ensin, että mikä maksaa ja....

        Elikkäs mene: työkalut-tilit-sähköposti-palvelimet,alalehdelle ja tarkista:

        väkänen kohtaan: palvelin edellyttää rekisteröimistä
        lisäasetuksista:lähtevän postin(smtp) nro oikeaksi

        Käyttäjätunnus oli minulla väärässä muodossa. Se olisi tietenkin pitänyt olla [email protected], mutta minulta jäi vain tuo @surffi.fi loppuosa pois.

        Seuraavalla kerralla ainakin luen paremmin ohjeet!


    • tehkää jotain

      Ei toimi ei,nyt jo parivuorokautta perinteisellä tavalla ei yhteyttä!

      • ei toimi ei

        "Häiriö rivakka.net ja surffi.fi -domainissa
        Kyseisissä domaineissa on havaittu häiriö tänään 31.12.2014 noin kello 11. Häiriö koskettaa siis kaikkia kyseisiä sähköpostiosoitteita ja kotisivuja. Häiriön syy on löytynyt ja korjaustoimenpiteet on suoritettu, mutta tilanne korjautuu lopullisesti normaaliksi muutaman tunnin viiveellä. Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa."

        Tuollainen oli MPY:n sivuilla. Pitkä on muutaman tunnin viive MPY:llä, koska sähköposti ei toimi vieläkään, yli vuorokausi häiriön jälkeen.


      • ei toimi klo 1930...
        ei toimi ei kirjoitti:

        "Häiriö rivakka.net ja surffi.fi -domainissa
        Kyseisissä domaineissa on havaittu häiriö tänään 31.12.2014 noin kello 11. Häiriö koskettaa siis kaikkia kyseisiä sähköpostiosoitteita ja kotisivuja. Häiriön syy on löytynyt ja korjaustoimenpiteet on suoritettu, mutta tilanne korjautuu lopullisesti normaaliksi muutaman tunnin viiveellä. Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa."

        Tuollainen oli MPY:n sivuilla. Pitkä on muutaman tunnin viive MPY:llä, koska sähköposti ei toimi vieläkään, yli vuorokausi häiriön jälkeen.

        Vaikuttavaa toimintaa edelleen. Pari vuotta sitten vaihdon firman yhteydet muualle kun huomasin ettei mitään korjata viikonloppuisin, eikä näköjään pyhinä.


    • pers'merkki

      Domain-nimen julkisista tiedoista selviää, että sitä on joltain osin päivitetty 31.12.2014. Olisi mielenkiintoista tietää mitä on muutettu juuri silloin ja etenkin miksi? Onko muutos ollut syynä ongelmiin vai korjausyritys niihin?

      Domain Name: RIVAKKA.NET
      Registrar: CSL COMPUTER SERVICE LANGENBACH GMBH D/B/A JOKER.COM
      Updated Date: 31-dec-2014

      • datanomisti

        Hei tehdääs aattona päivitys ja sitten äkkiä baariin kaikki! Jos ei toimi niin keksitään joku myy syylliseksi.


    • vähemmän rivakka

      Ostakaa uusi verkkokaapeli niin kyllä se siitä.

    • RiceKari

      Asenna AskToolbar ja ylikellota modeemi. Muista piitahna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe