Kysytäänpä täällä että onko joku päässyt kirjautumaan omille www.rivakka.net kotisivuilleen? Minä en.
Ainakin vanhat dnainternet sivut toimii vaikka niitten piti lakata jo toimimasta.
Niitäkään ei tosin pääse muokkaamaan.
MPY rivakka
15
8738
Vastaukset
- dadå
soittelin numeroon joka löytyy mpy kotisivuilta ja tyttö kertoi,että ei pelitä mikkelissä!!!muistakaa vaatia alennusta seuraavasta laskusta!
- sampo2
Minulla taas ei toimi entisillä käyttäjätunnuksella ja salasanalla s-posti, vaikka pitäisihän sen toimia.
Huomenna lähtee viestiä MPY:lle.- Ollikai
Ihan perseestä tämä touhu. Jos luulevat että jokaisella tietokoneen omistajalla on aikaa ja mielenkiintoa jatkuvasti muutella asetuksia yms. Ei toimi vanhat salasanat, ohjeet ovat ihan perseestä, jos kerran sellasia tekevät niin olis ihan kiva että ohjeissa edes aukeaisi saman näköiset sivut kun niitä seuraa... Mulla tietokone on käyttöä varten, eikä säätämistä varten.
Joudut vain muuttamaan asetuksian, hieman enemmänkin(todennäköisesti).
Hyvät ohjeethan löydät sieltä: http://www.mpy.fi/index.asp?language=1
Palapelikuvion vierestä valitset vain sit ohjeet ja toimit niiden mukaan, helppoa :) Eikö totta ;)- sampo2
Kiitos vinkistä, mutta olen jo muuttanut sähköpostiohjelman asetukset. Ja silti tulee ilmoitus "Authentication failed" joka kerta kun lataa postia.
Mielestäni tuon pitäisi toimia vanhoilla käyttäjätunnuksilla ja salasanoilla. - ei toimi
Eipä toimi, ei.
sampo2 kirjoitti:
Kiitos vinkistä, mutta olen jo muuttanut sähköpostiohjelman asetukset. Ja silti tulee ilmoitus "Authentication failed" joka kerta kun lataa postia.
Mielestäni tuon pitäisi toimia vanhoilla käyttäjätunnuksilla ja salasanoilla.Käytät ilmeisesti outlookkia:
Itse ihmettelin ensin, että mikä maksaa ja....
Elikkäs mene: työkalut-tilit-sähköposti-palvelimet,alalehdelle ja tarkista:
väkänen kohtaan: palvelin edellyttää rekisteröimistä
lisäasetuksista:lähtevän postin(smtp) nro oikeaksi- sampo2
jussi7106 kirjoitti:
Käytät ilmeisesti outlookkia:
Itse ihmettelin ensin, että mikä maksaa ja....
Elikkäs mene: työkalut-tilit-sähköposti-palvelimet,alalehdelle ja tarkista:
väkänen kohtaan: palvelin edellyttää rekisteröimistä
lisäasetuksista:lähtevän postin(smtp) nro oikeaksiKäyttäjätunnus oli minulla väärässä muodossa. Se olisi tietenkin pitänyt olla [email protected], mutta minulta jäi vain tuo @surffi.fi loppuosa pois.
Seuraavalla kerralla ainakin luen paremmin ohjeet!
- tehkää jotain
Ei toimi ei,nyt jo parivuorokautta perinteisellä tavalla ei yhteyttä!
- ei toimi ei
"Häiriö rivakka.net ja surffi.fi -domainissa
Kyseisissä domaineissa on havaittu häiriö tänään 31.12.2014 noin kello 11. Häiriö koskettaa siis kaikkia kyseisiä sähköpostiosoitteita ja kotisivuja. Häiriön syy on löytynyt ja korjaustoimenpiteet on suoritettu, mutta tilanne korjautuu lopullisesti normaaliksi muutaman tunnin viiveellä. Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa."
Tuollainen oli MPY:n sivuilla. Pitkä on muutaman tunnin viive MPY:llä, koska sähköposti ei toimi vieläkään, yli vuorokausi häiriön jälkeen. - ei toimi klo 1930...
ei toimi ei kirjoitti:
"Häiriö rivakka.net ja surffi.fi -domainissa
Kyseisissä domaineissa on havaittu häiriö tänään 31.12.2014 noin kello 11. Häiriö koskettaa siis kaikkia kyseisiä sähköpostiosoitteita ja kotisivuja. Häiriön syy on löytynyt ja korjaustoimenpiteet on suoritettu, mutta tilanne korjautuu lopullisesti normaaliksi muutaman tunnin viiveellä. Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa."
Tuollainen oli MPY:n sivuilla. Pitkä on muutaman tunnin viive MPY:llä, koska sähköposti ei toimi vieläkään, yli vuorokausi häiriön jälkeen.Vaikuttavaa toimintaa edelleen. Pari vuotta sitten vaihdon firman yhteydet muualle kun huomasin ettei mitään korjata viikonloppuisin, eikä näköjään pyhinä.
- pers'merkki
Domain-nimen julkisista tiedoista selviää, että sitä on joltain osin päivitetty 31.12.2014. Olisi mielenkiintoista tietää mitä on muutettu juuri silloin ja etenkin miksi? Onko muutos ollut syynä ongelmiin vai korjausyritys niihin?
Domain Name: RIVAKKA.NET
Registrar: CSL COMPUTER SERVICE LANGENBACH GMBH D/B/A JOKER.COM
Updated Date: 31-dec-2014- datanomisti
Hei tehdääs aattona päivitys ja sitten äkkiä baariin kaikki! Jos ei toimi niin keksitään joku myy syylliseksi.
- vähemmän rivakka
Ostakaa uusi verkkokaapeli niin kyllä se siitä.
- RiceKari
Asenna AskToolbar ja ylikellota modeemi. Muista piitahna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551227Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784